Kuga Hybrid FHEV este ultimul model care se alătură gamei Ford de SUV-uri electrificate. Un model capabil să ofere 1,000 Km autonomie în modurile de condus benzină-electric și pur-electric fără a fi nevoie de alimentare de la pompă sau încărcare la priză.

Bateria de 1.1 kWh cu funcție de autoîncărcare a noului model Kuga Hybrid este alimentată automat atât de motorul pe benzină de 2.5 litri, cu ciclu Atkinson, cât și prin utilizarea unei tehnologii de încărcare regenerativă la frânare sau coborâre în pantă. Energia stocată alimentează un motor electric pentru a spori performanța, autonomia, sau pentru a oferi o experiență de condus pur electrică. Kuga Hybrid comută automat între configurațiile de putere în funcție de modul de condus ales.

Noul sistem sofisticat de propulsie hibridă este unic pentru gama Ford Kuga. Acesta oferă eficiența și rafinamentul puterii pur electrice, fără necesitatea încărcării de la o sursă externă. În plus, autonomia de aproximativ 1,000 de Km rivalizează cu cea oferită de motoarele pe motorină.

Primul Kuga cu Ford All-Wheel Drive

Kuga Hybrid este, de asemenea, primul Kuga ce combină un sistem de propulsie electrificat cu opțiunea sofisticată Ford All-Wheel Drive. Atât variantele cu tracțiune față, cât și cele cu tracțiune integrață inteligentă ajută la îmbunătățirea plăcerii de a conduce. Aspect la care contribuie și puterea de 190CP și funcția de simulare a schimbărilor de viteze pentru transmisia de tip serial-paralel. Tehnologia este concepută cu rolul de a imita schimbările familiare de viteză oferite de o transmisie automată convențională.

“Fiecare dintre modelele noastre electrificate Kuga aduce un set unic de beneficii. La Kuga Hybrid acesta include un consum de combustibil și o autonomie ce pot rivaliza foarte ușor cu motoarele pe motorină. Ca și încrederea suplimentară oferită de tracțiunea integrală inteligentă. Sau rafinamentul desăvârșit oferit de o încărcare fără nevoia unui cablu. Ori și o experiență de condus pur-electrică“, a declarat Roelant de Waard, vice-președinte Marketing, Sales & Services, Ford Europa.

În producție la Valencia

Kuga Hybrid este unul dintre cele 17 vehicule electrificate Ford care urmează să fie disponibile în Europa înainte de sfârșitul anului viitor. Modelul a intrat în productie la fabrica Ford din Valencia. Sistemele avansate de baterii litiu-ion ale Kuga Hybrid sunt, de asemenea, asamblate la uzina din Valencia.

Kuga Hybrid completează cea mai electrificată gamă pentru un singur model oferită vreodată de Ford. Și se alătură variantelor Kuga Plug-In Hybrid si EcoBlue mild Hybrid de 48 de volți. .

Flexibilitate hibridă și stil practic, specific Kuga

Kuga FHEV a fost dezvoltat special pentru a încorpora un sistem de propulsie complet hibrid, benzină-electric. Și aceasta fără a face însă compromisuri în ceea ce privește pragmatismul și spațiul oferit de un SUV.

Posibilitatea de pornire silențioasă permite noului Kuga Hybrid să se deplaseze de pe loc folosind doar puterea electrică. Pentru o experiență la volan mult mai relaxantă, în special în scenarii de condus cotidiene, de tipul start-stop. Sistemul de propulsie hibrid complet sprijină conducerea pur electrică pentru perioade scurte.

Posibilitatea de a parcurge 1,000 Km cu un singur plin face din Kuga Hybrid o alternativă convingătoare pentru modelele Diesel. Consumul de combustibil este de 5.4 l/100 Km și emisii CO2 de la 125 g/km WLTP (5.1 l/ Km și 118 g/ Km CO2 NEDC). Grație unui rezervor de combustibil de 54 de litri, autonomia totală a noului Kuga Hybrid este mai mare cu 30% decât cea a Kuga Plug-In Hybrid. Acesta din urmă oferă, însă, o autonomie pur electrică de până la 56 de kilometri WLTP (72 Km NEDC).

Kuga Hybrid FHEV, autonomie de până la 1.000 Km unnamed-5

Soluție pentru clienții cu acces limitat la surse de încărcare

Acest model nu are nevoie de o sursă externă de alimentare pentru a încărca bateria. Astfel, Kuga Hybrid este o alegere atractivă pentru clienții care doresc un sistem de propulsie electrificat, dar care au acces limitat la soluții de încărcare. Ca și pentru șoferii care doresc atât experiența unui autovehicul electrificat, cât și tracțiunea integrală inteligentă.

Bateria cu 60 de celule, 1.1kWh folosește un sistem de răcire lichid care elimină necesitatea unui ventilator de răcire. Se reduc astfel nivelurile de zgomot. În plus, aranjarea celulelor bateriei se poate face într-un mod mai eficient. Iar acesta ajută la păstrarea spațiului din habitaclu. Inclusiv al celui de încărcare, care ajunge până la 1.481 litri. Performanța îmbunătățită a bateriei contribuie, de asemenea, la o capacitate de remorcare de până la 1.600 Kg pentru varianta cu tracțiune față.

Răspuns liniar la accelrație

Grupul propulsor Kuga Hybrid oferă un răspuns liniar la accelerație, în timp ce comută automat între puterea pur-electrică, hibridă și cea pe benzină. Cea mai recentă generație a transmisiei Ford este concepută special pentru a funcționa cu motorul pe benzină de 2,5 litri. Accelerarea 0-100 Km/h se face în 9.1 secunde pentru varianta cu tracțiune față.

Funcția de simulare a schimbării vitezelor- activată în modurile Normal sau Sport – reglează automat turația motorului pe măsură ce viteza vehiculului se modifică. Astfel se  reduce efectul de tip “rubber band” asociat adesea cu transmisiile continuu-variabile.

Kuga Hybrid este disponibil, și cu funcția de tracțiune integrală inteligentă. Tehnologia are un impact minim asupra consumului de combustibil. Iar posibilitate de deconectare a tracțiunii integrale susține în continuare eficiența optimă a consumului de combustibil.

Pentru călătorii mult mai relaxante

Kuga FHEV este disponibil la comandă într-o gamă cuprinzătoare de variante. Inclusiv Trend, Titanium, Titanium X, ST Line, ST Line X și Vignale. Și oferă o gamă largă de tehnologii de asistență pentru șofer și confort.

Modemul FordPass Connect 6 este prezent în dotarea standard. Și le va permite șoferilor să-și planifice mult mai ușor și rapid călătoriile cu ajutorul actualizărilor Live Traffic. În plus, sunt disponibile prin aplicația FordPass funcții precum deblocarea/blocarea ușilor, Remote Start, localizarea vehiculului.

Încărcarea wireless face parte din echiparea standard. Opțional, clienții mai au la dispoziție: sistemul de infotainment SYNC38, un ecran tactil central de 8 inch și un sistem audio premium B&O.

Tehnologiile disponibile de asistență a șoferului includ:

  • Cruise Control Adaptiv cu Stop& Go
  • Recunoașterea semnelor de circulație și funcția Lane Centering
  • Active Park Assist 2, care permite manevre de parcare complet automate prin simpla apăsare a unui buton
  • Sistem de păstrare a benzii de circulație cu asistență pentru unghiul mort, care își face debutul la nivel global pe Kuga
  • Intersection Assist, care monitorizează potențialele coliziuni cu vehiculele care vin din față, de pe benzile paralele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.