Ford Puma

Ford Puma, noul SUV al marcii, care ar urma sa fie produs tot la Craiova, este aproape de lansare. Presa internationala anunta ca vom avea detalii pe 2 aprilie.

La acea data, la Amsterdam, Ford va organiza un eveniment al carui punct central sunt versiunile mild hybrid ale lui Fiesta si Focus. Variante bazate pe propupulsorul EcoBoost de 1.0 litri, acompaniat de un generator de 48V și o baterie de 48V cu o capacitate mica. Dar si gama de SUV-uri. Iar Automotive News scrie ca este momentul in care Ford va prezenta versiunea mild hybrid pentru Kuga, dar si un nou model in segment.

Ford Puma, intre Ecosport si Kuga

Ford Puma este acest model. Unul pozitionat intre Ecosport si Kuga. Si care, afirma si Automotive News, citand Inovev, urmeaza sa fie produs la Craiova. Acolo unde, se stie, este realizat si Ecosport.

Informatii in acest sens sunt inca din mai 2018. Si au fost facute publice de Ford Romania, fara insa ca la acel moment sa fie dezvaluite detalii. Nu existau precizari despre numele modelului, segmentul din care face parte sau startul productiei.

SUV-urile, element cheie in politica Ford

Extinderea gamei SUV este o prioritate pentru Ford. Oficialii constructorului au anuntat deja ca se bazeaza pe acest segment in crestere pentru a schimba lucrurile in Europa. In contextul in care, nu mai este o noutate, business-ul pe continentul nostru nu merge la turatia dorita.

Ba chiar mai mult. S-au inregistrat pierderi. Motiv pentru care urmeaza concedieri in Germania (5.000 de angajati) si Marea Beritanie (cifra necomunicata). Plus retragerea de pe piata din Rusia, ca si inchiderea celor doua uzine si a fabricii de motoare de aici.

In momentul de fata, in gama SUV a celor de la Ford exista urmatoarele modele: Edge, Kuga (Escape in SUA) si Ecosport. Acestea au contabilizat in 2018 o cincime din vanzarile companiei pe piata europeana. Noul venit ar putea spori acest procent. Si l-ar putea aduce mai aproape de tendintele pietei. Caci, in acest moment, SUV-urile si crossoverele reusesc volume mai mari decat modelele din clasa mica si compacta. In plus, genereaza marje de profit superioare.

Eveniment transmis live pe internet

Evenimentul de la Amsterdam poarta numele „Go Further 2019”. El respecta noua strategie a marci, aceasta renuntand la saloanele auto, mai costisitoare, in favoarea unora sub sloganul „Go Further” mediatizate online. De altfel, Ford nu a fost nici la Paris, in toamna trecuta, si nici la Geneva, la inceputul lunii.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.