Duster facelift este una dintre noutățile pe care Dacia le pregătește pentru 2021. Un an care se anunță extrem de important pentru marcă.

Și spunem acest lucru pentru că este cel în care apare Spring. Primul model electric de la Dacia. În plus, așa cum v-am anunțat deja, vom avea parte și de o versiune cu șapte locuri a popularului model SUV. Cea care se va produce la Mioveni și va lua locul în gamă lui Lodgy.

Duster facelift este deja în teste

Dacia Duster facelift este deja în teste. Iar un prototip, camuflat, a fost deja zărit în teste la Togliatti. Potrivit colegilor din Franța, acesta va avea un nou look pentru blocurile optice față, barele de protecție față-spate. În plus, va propune noi jante de aliaj și noi opțiuni cromatice.

La interior, Duster facelift vine cu un nou tablou de bord și un ecran mai mare. Se spune că versiunea de vârf va avea o diagonală de 9.3 inch și că modelul va pune la dispoziție noul sistem de infotainment Elias Link.

Tehnic vorbind, Duster facelift se va baza tot pe platforma B0 +. Noutatea majoră va fi însă reprezentată de introducerea unei versiuni mild-hybrid E-Tech cu motor pe benzină TCe de 1.3 litri și 130 de cai putere.

Dacia-Duster-2023-1024x576 Duster facelift în 2021, noua generație în 2023

După Duster facelift, noua generație

Astfel, după Duster facelift în 2021, modelul SUV ar urma să primească o nouă generație. Prevăzută să fie comercializată, scrie presa franceză, în 2023. Prilej cu care ar urma să renunțe la actuala platformă B0 în favoarea unei versiuni derivate din CMF-B.

Duster-facelift_Dacia-2023 Duster facelift în 2021, noua generație în 2023

Vorbim despre aceeași variantă folosită și pentru noile Dacia Sandero și Logan. Iar obiectivul este, firește, acela de a amortiza, cu volume de producție ridicate, investițiile facute în aceste modele.

Se va renunța la motorul 1.5 Blue dCi pentru sistemul hibrid E-Tech de 140 CP. Pe hârtie este vorba, ca și în cazul lui Grand Duster, de o versiune derivată din cea folosită de Renault Captur. În plus, gama va include noile motoare 1.2 TCe și 1.5 TCe, derivate din actualele 1.0 și 1.3 TCe, asocitae cu tehnologie mild-hibrid 48V.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here