Daca vor renunta la varianta break a Golfului, inseamna ca va disparea si Golf Alltrack.
Pentru fanii variantelor break, un asa zvon despre disparitia Volkswagen Golf Variant este o modalitate proasta de a incepe saptamana. Cea de-a opta generatie a celui mai vandut model din Wolfsburg se apropie, productia modelului fiind confirmata sa inceapa in iunie 2019. Asta inseamna ca debutul oficial va avea loc cateva luni mai devreme, cel mai probabil la Salonul Auto de la Geneva din martie. VW cheltuie foarte multi bani pentru a fi totul gata pentru Golf VIII, care ar putea sa renunte la cateva forme de caroserie.

Conform unui raport publicat de Autocar astazi, VW are intentia de a simplifica gama Golfului renuntand la versiunea cu trei usi. Acest lucru nu ne surprinde, deoarece tot mai multi producatori de automobile renunta la acest stil de caroserie ca o consecinta a cererii scazute a clientilor, oamenii preferand modelele care au usi in spate pentru a intra/iesi mai usor.

Detalii despre urmatoarea generatie VW Golf apar la suprafata: Vor renunta la Variant? volkswagen-golf-8-test-mule-2
Ceea ce vine ca un fel de soc este decizia VW, care inca va este confirmata, de a renunta si la varianta break. Este greu de crezut, mai ales ca renuntarea la Variant ar insemna si sfarsitul Alltrack-ului.

Potrivit aceluiasi raport, inginerii reusesc sa usurez Golf-ul cu aproximativ 50 kilograme prin folosirea platformei MQB. Pierderea in greutate este destul de impresionanta, avand in vedere ca VW doreste sa faca hatchback-ul mai lat si cu un ampatament mai lung pentru a dispune mai mult spatiu in interior, de asemenea se asteapta ca si portbagajul sa se extinda.

Detalii despre urmatoarea generatie VW Golf apar la suprafata: Vor renunta la Variant? volkswagen-golf-8-test-muleVersiunile mai scumpe ale Golfului vor renunta la butoanele conventionale, prin utilizarea touchscreen-urilor de unde soferul va avea acces la marea majoritate a comenzilor.Autocar sustine ca VW ar putea inlocui comutatorul de faruri cu un touchpad.

In ceea ce priveste motoarele, motorul TSI de 1.5 litri cu tehnologie de dezactivare a cilindrilor va fi disponibil in continuare si va fi oferia alaturi de o noua unitate de 1,0 litri nou dezvoltat. Datorita unui starter / generator (SGM) actionat cu o curea, care asigura o putere suplimentara si un cuplu suplimentar, VW ar putea oferi acest motor mai mic fara a monta un turbocompresor.

VAG inca vede un viitor pentru motoare diesel si de aceea un nou model 2.0 TDI cu emisii reduse si consum de combustibil se afla in lucru. Acesta se va lauda cu un turbocompresor mai receptiv si se spune ca va avea cu noua procente mai multa putere si cuplu comparativ cu motorul de astazi, in timp ce va spori eficienta. Audi va fi primul producator de automobile din grup pentru a folosi acest motor, care este dezvoltat cu mai multe iesiri variind intre 135 si 201 CP.

In stilul tipic Golfului, stilul exterior va evolua si se zvoneste ca echipa de design a lui VW a venit cu o caroserie mai ascutita. Unele fotografii spion (ilustrate mai jos) au aparut deja, dar acestea arata un ‘test mule’ ce simuleaza aspectul Golf-ului 7. Probabil ca va trebui sa asteptam cateva luni pentru a vedea testul Golf VIII in caroseria sa pregatita pentru productie.

Detalii despre urmatoarea generatie VW Golf apar la suprafata: Vor renunta la Variant? volkswagen-golf-8-test-mule-7Detalii despre urmatoarea generatie VW Golf apar la suprafata: Vor renunta la Variant? volkswagen-golf-8-test-mule-6Detalii despre urmatoarea generatie VW Golf apar la suprafata: Vor renunta la Variant? volkswagen-golf-8-test-mule-5Detalii despre urmatoarea generatie VW Golf apar la suprafata: Vor renunta la Variant? volkswagen-golf-8-test-mule-4Detalii despre urmatoarea generatie VW Golf apar la suprafata: Vor renunta la Variant? volkswagen-golf-8-test-mule-3Sursa: Motor1

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.