Testele dinamice realizate la centrul de testare BMW de la Miramas, in sudul Frantei, ofera informatii importante despre proprietatile de performanta ale noului roadster.

Capota lunga, console scurte, centru de greutate coborat, softtop: modelul sport cu doua locuri, care parcurge tur dupa tur la centrul de testare BMW din Miramas, in sudul Frantei, este recunoscut instantaneu ca un roadster autentic. In prezent, noul BMW Z4 se afla intr-o alta etapa deosebit de importanta a procesului de maturizare spre productia de serie, acest caz implicand testarea dinamicii unui prototip puternic deghizat. Acest lucru va oferi informatii esentiale asupra proprietatilor de performanta ale noului model, ale carui caracteristici de roadster autentic, placere pura a condusului si comportamentul sportiv captivant vor iesi in curand pe drumurile publice.

Noul BMW Z4: ultimele pregatiri pentru placerea pura a condusului P90306330_highRes_bmw-z4-predrive-06-2Noul BMW Z4: ultimele pregatiri pentru placerea pura a condusului P90306357_highRes_bmw-z4-predrive-06-2Testele de pe Autodrome de Miramas se concentreaza pe reglarea finala a tuturor sistemelor de propulsie si suspensie – baza pentru experienta de condus sportiv oferita de noul BMW Z4. Cea mai intensa forma a performantelor dinamice ale noului roadster este intruchipata de BMW Z4 M40i. Un motor nou si extrem de puternic, cu sase cilindri dispusi in linie, o suspensie sport coborata cu amortizoare controlate electronic, o punte fata nou dezvoltata, jante M din aliaj usor cu anvelope mixte, un sistem de franare sport M si un sistem de blocare controlat electronic in diferentialul puntii spate creeaza un pachet complet prin care modelul BMW M Performance stabileste un nou punct de referinta pentru placerea de a conduce in segmentul roadster.

Noul BMW Z4: ultimele pregatiri pentru placerea pura a condusului P90306329_highRes_bmw-z4-predrive-06-2Noul BMW Z4: ultimele pregatiri pentru placerea pura a condusului P90306361_highRes_bmw-z4-predrive-06-2„Conceptul noului BMW Z4 este orientat in mod constant spre agilitate si dinamica”, explica Jos van As, Director de dezvoltare a suspensiei. „Nivelul ridicat al rigiditatii caroseriei si prinderea foarte rigida a suspensiei ofera baza perfecta pentru o configuratie care garanteaza calitatile de performanta ale unei masini sport autentice in ceea ce priveste precizia directiei, precum si acceleratia longitudinala si transversala.”

La fel ca Nürburgring-Nordschleife, centrul de testare Miramas ofera conditii perfecte pentru noul BMW Z4 pentru a-si demonstra potentialul dinamic. Utilizat de BMW pentru a dezvolta si testa noi modele de mai bine de 30 de ani, centrul cuprinde un oval lung de asfalt si un inel de autostrada pentru teste de mare viteza, precum si piste de slalom, circulare si serpentine, dar si un numar de trasee de manevrare si circuite care includ diverse tipuri de suprafete. Acestea sunt utilizate in prezent pentru analiza detaliata si optimizarea acceleratiei, a directiei si a reactie la franare ale roadsterului. De exemplu, forma finala a suspensiei M adaptive, pe masura ce interactioneaza cu diferentialul cu patinare limitata de pe puntea spate, este dezvoltata pe acelasi circuit de teste care este utilizat si de catre BMW Motorsport.

Noul BMW Z4: ultimele pregatiri pentru placerea pura a condusului P90306327_highRes_bmw-z4-predrive-06-2Noul BMW Z4: ultimele pregatiri pentru placerea pura a condusului P90306358_highRes_bmw-z4-predrive-06-2Acest proces intens de testare indica deja ca noua versiune a conceptului roadster va oferi o crestere tangibila a calitatilor sportive la noul BMW Z4. Noua generatie va introduce in special imbunatatiri in ceea ce priveste manevrabilitatea, spontaneitatea si precizia la schimbarea directiei si accelerarea dinamica la iesirea din viraje – fara a pierde nimic la capitolul confort.

Noul BMW Z4: ultimele pregatiri pentru placerea pura a condusului P90306326_highRes_bmw-z4-predrive-06-2Noul BMW Z4: ultimele pregatiri pentru placerea pura a condusului P90306360_highRes_bmw-z4-predrive-06-2

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.