Prezentele teste de dinamica, efectuate in Tara Galilor cu noua masina sport de lux, demonstreaza nu numai interactiunea armonioasa dintre motor si trenul de rulare, dar si agilitate si performantele sportive remarcabile. Noul Seria 8 se bucura de un debut special, ca dovada a orientarii deosebit de sportive. Modelul este deja prezent pe circuite din luna ianuarie, sub forma BMW M8 GTE, cu mult inainta modelului de strada, pregatit de lansare in a doua parte a acestui an.

In etapa finala a procesului de dezvoltare a productiei de serie, noul BMW Seria 8 Coupé prezinta intregul spectru al potentialului sau dinamic. Testele prezente din Tara Galilor sunt dedicate in intregime coordonarii finale a tuturor sistemelor de propulsie si suspensie, accentul fiind pus pe BMW M850i xDrive Coupé, o masina care intruchipeaza, intr-o maniera foarte intensa, caracteristicile de performanta ale noii masini sport de lux. Motorul V8 complet modernizat, tehnologia inteligenta de tractiune integrala de ultima generatie, diferentialul blocant activ de pe puntea spate, suspensie M adaptiva Professional cu stabilizare activa a ruliului si directia activa integral formeaza un pachet perfect armonizat pentru sportivitatea specifica marcii si confort suprem.

Motorul cu opt cilindri, prezentat pentru prima data la BMW M850i xDrive Coupé, vine cu perfromante crescute semnificativ, un cuplu maxim impresionant de 750 Nm si un sunet pe masura. Pe de alta parte, in modurile Sport sau Sport + al functiei Driving Experience Control, atat livrarea puterii, cat si acustica motorului devin semnificativ mai dinamice. De asemenea, functia amortizoarelor controlate electronic, sistemul de control al stabilitatii DSC (Dynamic Stability Control) si sistemul de tractiune integrala sunt adaptate cu precizie pentru modul de condus selectat. Reglajul orientate spre tractiune spate al noului sistem BMW xDrive este perceptibil in fiecare mod de condus, in timp ce conducatorii foarte ambitiosi beneficiaza de diferentialul blocant activ in transmisia puntii spate, ceea ce asigura tractiune maxima in momentul accelerarii la iesirea din viraje.

Noul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301374_highRes_testing-of-the-new-b„Lucrul care impresioneaza intotdeauna cand testezi noul BMW Seria 8 Coupé este adaptabilitatea acestuia”, spune Markus Flasch, project manager BMW Seria 8. „Atunci cand conducatorul isi exprima dorintele in ceea ce priveste confortul si sportivitatea prin utilizarea pedalei de acceleratie sau prin apasarea unui buton, automobilul se adapteaza imediat la fiecare setare.”

Centrul de greutate redus si valorile ridicate de rigiditate pentru caroserie si suspensie formeaza baza noilor caracteristici de manevrabilitate dinamica ale BMW Seria 8 Coupé. In cazul modelului BMW M850i xDrive Coupé, atat agilitatea, cat si comportamentul exact al directiei sunt sustinute suplimentar de directia activa integral – disponibila standard – si de stabilitatea activa a ruliului. In plus, amortizoarele controlate electronic sunt capabile sa asigure stabilitate maxima a rotilor in orice moment, astfel incat contactul cu soseaua sa fie garantat chiar si pe tronsoane scurte de suprafata neuniforma.

„Noul BMW Seria 8 Coupé va fi disponibil exclusiv cu anvelope mixteNoul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301346_highRes_testing-of-the-new-b. Acest lucru ne-a oferit posibilitatea ca, prin coordonarea sistemelor de control al suspensiilor, sa exploatam potentialul rotilor spate mai late pentru a obtine caracteristici de manevrabilitate deosebit de sportive”, a declarat Jos Van As, director de aplicare a suspensiei. „De asemenea, valorile mai mari de inclinare ale tuturor rotilor si caracteristicile elastocinetice reglate in mod special conduc la realizarea unor viteze de virare extrem de ridicate inainte de interventia electronicii. Asa ca cei care doresc pot conduce si pe circuit cu DSC activ.”

Fiind intruchiparea unei furnizari sportive si superioare a puterii, noul motor V8 contribuie decisiv si la caracteristicile de performanta ale BMW M850i xDrive Coupé. In timp ce are aceeasi masa ca motorul predecesor, noul propulsor mobilizeaza o putere care a crescut cu 50 kW/68 CP, la 390 kW/530 CP. Cuplul maxim a crescut cu 100 Nm, la 750 Nm, si este disponibil la 1.800 rpm. Puterea motorului cu opt cilindri este transferata prin intermediul transmisiei Steptronic sport, cu opt trepte, care a fost dezvoltata suplimentar si care este caracterizata prin rapoarte extinse si timpi de schimbare redusi suplimentar.

Noul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301347_highRes_testing-of-the-new-b„Noul motor V8 ofera exact echilibrul corect intre performanta si emotie, ceea ce scoate BMW Seria 8 Coupé in evidenta”, spune Christian Billig, director pentru integrarea trenului de rulare. „Mai presus de orice, motorul cu opt cilindri se armonizeaza perfect cu transmisia Steptronic dezvoltata suplimentar in momentul acceleratiei dinamice. In acelasi timp, dezvoltarea acustica a sistemului de evacuare sport reflecta in mod autentic livrarea puterii automobilului. Iar datorita sistemului BMW xDrive si a blocarii active a puntii spate, motorul transfera intotdeauna puterea cu precizie acolo unde poate fi cel mai bine transformata in dinamica.

Noul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301351_highRes_testing-of-the-new-bCu testele din Tara Galilor, dezvoltatorii finalizeaza programul exceptional de divers si intens pentru dezvoltarea de serie a noului BMW Seria 8 Coupé. In afara circuitului si a poligoanelor de test, prototipurile noului model sunt testate si pe drumurile publice pentru a obtine informatii despre caracteristicile relevante pentru clienti in situatii de condus care sunt cat mai apropiate de realitate. Acestea constituie un supliment ideal pentru informatiile acumulate, de exemplu, in timpul testelor de iarna de la Arjeplog, in Suedia, pe circuitul BMW Group de la Miramas, in sudul Frantei, in centrul de teste de pe bucla Nordschleife de la Nürburgring sau in timpul utilizarii initiale pe un circuit de curse.

BMW Seria 8 Coupé va fi disponibil la vanzare in cea de-a doua jumatate a anului 2018. Cifra 8 in desemnarea modelului se refera la pozitia proeminenta a noului model in gama de produse a BMW. Asa cum a fost cazul candva pentru BMW Z8 si cum este in prezent pentru BMW i8, aceasta inseamna automobile foarte sportive si pline de emotie. Astfel, BMW Seria 8 Coupé va deveni o componenta cruciala a initiativei de modele in segmentul de lux, stabilita de BMW Group prin strategia NUMBER ONE > NEXT.

* Ca urmare a statutului de prototip, detaliile tehnice precum consumul, emisiile CO2 etc. vor fi dezvaluite in cursul acestui an.

Noul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301365_highRes_testing-of-the-new-bNoul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301369_highRes_testing-of-the-new-bNoul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301367_highRes_testing-of-the-new-bNoul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301360_highRes_testing-of-the-new-bNoul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301371_highRes_testing-of-the-new-bNoul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301386_highRes_testing-of-the-new-bNoul BMW Seria 8 Coupe – anticipat de modelul de competitie BMW M8 GTE P90301381_highRes_testing-of-the-new-b

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.