MINI pick up este pasiunea de-o viata a lui Aaron Moris. Ei bine, acesta a reconstruit recent modelul pe care-l avea si a obtinut o adevarata „bestie”.

22 de ani de productie

Probabil ca doar pentru fanii inraiti ai lui MINI faptul ca vorbim despre un pick up al marcii nu reprezinta o surpriza. Versiunea a fost produsa intre 1961 si 1983 in 58.179 de exemplare folosindu-se platforma lui MINI VAN. Si a purtat, incepand cu 1978, numele de MINI 95, ca si versiunea VAN.

MINI pick up, retro model cu steroizi MINI-pick-upModelul de uzina MINI pick up cantarea doar 680 kg inclusiv cu rezervorul de 27 litri umplut la capacitate maxima. In momentul de fata un exemplar se vinde cu preturi variind intre 12.000 si 30.000 de lire sterline. Cuantumul variaza in functie de anul de productie (si, implicit raritatea versiunii), dar si gradul de restaurare.

Motor V8 plus doua turbine Garrett GT17!

Sa ne intoarcem insa la Aaron Moris. El detine o varianta produsa in 1969 si, initial, i-a montat un motor Vauxhall V-6. In urma unui accident a trebuit sa „reconstruiasca” masina si atunci a decis sa-i dea o alta fata si din punctul de vedere al performantelor.

Urmarea, a realizat o structura tubulara si a pozitionat transmisia chiar in fata axei spate. Apoi a montat un 4.2 V8 Audi si a adaugat si doua turbine Garrett GT17 pentru a-si face pick-up-ul si mai „rau”. Moris recunoaste ca nu a masurat inca puterea totala, insa spune ca este aproape de 450 CP.

Ceea ce inseamna nu doar o distanta ca de la cer la pamant fata de motorizarile 1.0 si 1.3 de pe modelul original. Ci si ca avem un raport putere/greutate de exceptie. Chiar mai bun decat cel izbutit de tunerii de la GTD. Care au folosit o structura Ford GT40 si un V8 de 320 CP pentru un astfel de proiect. Chiar ar iesi o lupta pe cinste la drag intre cele doua, nu credeti?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.