Noua Skoda Kodiaq RS este pregatita pentru premiera sa mondiala care va avea loc la Salonul Auto de Paris, in octombrie anul curent.

Marca ceha a publicat primele doua poze oficiale, oferind astfel deja cateva impresii preliminare despre primul sau SUV din gama RS, precum si despre noua emblema RS care va fi purtata de toate modelele ŠKODA RS, special concepute pentru sportivitate accentuata.

Kodiaq RS, disponibil optional cu sapte locuri, este pus in miscare de un motor cu putere de 176 kW (239 CP), cel mai puternic motor diesel pentru productia de serie din istoria Skoda.

Initialele RS marcheaza cele mai sportive modelele Skoda de serie inca din anul 2000.

Skoda Kodiaq RS este primul SUV al marcii care va intra in cercul acestor elite. Producatorul auto ceh introduce astfel istoria sa de 117 ani din domeniul motorsport-ului si raliurilor intr-un nou segment auto, marcandu-si acest pas cu o emblema RS noua si moderna, cu accente rosii.

Inițialele RS provin de la Rally Sport si au fost utilizate pentru prima data in 1974, pe doua prototipuri de raliu: Skoda 180 RS si 200 RS. In 1975, Skoda le-a dezvoltat, aceste prototipuri devenind 130 RS. in 1977, coupe-ul sport, cunoscut si ca „Porschele Estului”, a obtinut doua victorii la clasa sa, la legendarul Raliu din Monte Carlo. A castigat atunci si Raliul Acropole. in 2000, ŠKODA a prezentat primul model RS din productia de serie: OCTAVIA RS.

Noua emblema RS, cu detalii rosii, va fi lansata la Paris, purtata de Skoda Kodiaq RS. Iar SUV-ul acesta dinamic poarta mai multe astfel de embleme, inclusiv una pe grila radiatorului. Aici V vine de la victorie, iar rosul simbolizeaza caracterul sportiv si puterea familiei RS. Aspectul modern al emblemei, de asemenea, accentueaza sportivitatea modelului KODIAQ RS.

Motorul sau puternic demonstreaza fara echivoc ambitiile sportive ale modelului Skoda Kodiaq RS. Propulsorul TDI cu patru cilindri de sub capota SUV-ului de succes cu tractiune integrala genereaza 176 kW (239 CP) din capacitatea sa cilindrica de 2,0 litri, gratie supraalimentarii biturbo. Cuplul maxim este de 500 Nm. Astfel, motorul acesta este cel mai puternic motor diesel oferit vreodata de marca din Mladá Boleslav pentru un automobil de serie, in istoria sa de 120 de ani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.