Dacia a avut rezultate excelente in primul trimestru al lui 2019. Iar analistii de la JATO au scos in evidenta acest lucru, numind-o premianta Europei.

„A inceput ca un sub-brand minor al celor de la Renault si era un pic cunoscuta pentru masinile ieftine. Iata insa ca dupa 14 ani a devenit brandul cu cele mai bune performante de vazari din Europa”, scriu cei de la JATO. Cifrele din primul trimestru le sustin afirmatiile. Marca de la Mioveni a ajuns la un market share record, de 3,63%. O crestere de 0,61 fata de primul trimestru 2018. In plus, cu 150.000 de masini comercializate, ocupa locul 13 in ierarhia marcilor, peste Nissan, Hyundai sau KIA. Marci cu greutate mai mare.

Dacia-castigatoare-primul-trimestru Dacia este premianta Europei in opinia JATO

Patru din cinci modele Dacia au fost pe plus

JATO mai scoate in evidenta ca patru dintre cele cinci modele ale marcii au inregistrat progrese in primul trimestru. Sandero este, ca si la finele lui 2018, liderul inmatricularilor private. Segment care reprezinta 44% din piata europeana. In plus, a doua generatie Duster a devenit al treilea SUV mic din Europa din punct de vedere al vanzarilor. Logan a crescut cu 39% si este primul in segmentul sedanurilor B. In fine, Dokker ramane unul dintre cele mai populare van-uri in Europa.

Dacia-2 Dacia este premianta Europei in opinia JATO

Analistii mai precizeaza ca Tesla a fost marea surpriza a trimestrului. Model 3 a devenit liderul masinilor electrice, depasind jucatori importanti precum Nissan Leaf sau Renault Zoe. Mai mult, Tesla a fost pe primul loc in segmentul sedanurilor medii in februarie si pe aceeasi pozitie in ierarhia segmentului Premium mediu in martie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here