Renault va inlocui motorul pe benzina 1.2 litri TCe de 125 de cai putere, disponibil in prezent si pe Dacia Duster, cu unul mai economic de 1.3 litri TCe.

Noul motor va fi disponibil cu trei versiuni de putere: 115 cai putere, cu o transmisie manuala, 140 cai putere si 160 de cai putere, cu transmisie manuala sau transmisie automata EDC.

Pentru inceput, noul motor va fi introdus pe modele Scenic si Grand Scenic, urmand ca de-a lungul timpului sa apara pe mai multe modele Renault, Nissan, Dacia si chiar Mercedes-Benz.

Noul motor are un cuplu mai bun la turatii reduse si o disponibilitate mai mare si constanta la turatiile ridicate, reducand in acelasi timp consumul de combustibil si emisiile de CO2.

Incorporeaza mai multe inovatii recent realizate de Alianta Renault-Nissan, inclusiv Bore Spray Coating, o tehnologie de acoperire a cilindrilor imprumutata de la motorul Nissan GT-R, care imbunatateste eficienta, reducand frecarea si optimizand transferul de caldura, potrivit Reanult.

Dacia Duster va avea o noua motorizare Dacia-Duster-2018-1600-4d1Presiunea injecției directe a combustibilului a fost ridicata cu 250 de bari si o constructie specifica a camerei de ardere optimizeaza amestecul combustibil/aer.

In plus, tehnologia „Dual Variable Timing Camshaft” controleaza supapele de admisie si evacuare in functie de incarcarea motorului, oferind un cuplu mai mare la turatii reduse si un cuplu mai liniar disponibi la turatii ridicate.

In jur de 5.4 litri mixt ar urma sa fie consumul de combustibil pentru motorul de 1.3 litri TCe si 140 de cai putere.

Noul motor va fi disponibil pe modele entry-level de la Mercedes Benz, dar si pe Nissan Qashqai, Renault Megane si, bineintele, Dacia Duster.

Sursa: DriveMag

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.