Un nou clip „scapat”, care arata ca videoclipul oficial de productie al BMW Motorrad, prezinta modul in care functioneaza noul sistem de sincronizare a supapelor Shift Cam BMW.

Acest nou sistem Shift Cam va debuta pe viitorul BMW R 1250 GS, succesorul BMW R 1200 GS. Sistemul controleaza raspunsul acceleratiei si ofera cuplu motocicletei la schimbarile dese ale suprafetelor de mers, asigurand astfel aderenta si tractiune pe terenurile dificile.

Pe de alta parte, noul sistem ofera, de asemenea, o putere completa la viteze mari si incarcare completa, utile pentru acoperirea distantelor lungi pe asfalt.

Furnizarea unor astfel de caracteristici diferite ale puterii si cuplului este determinata de modul in care valvele motorului sunt deschise si inchise, iar aici intervine noul sistem Shift Cam.

Din videoclip nu mai aflam nimic altceva despre BMW R 1200 GS, insa viitoarea motocicleta a producatorului neamt va avea 136 de cai putere si un cuplu de 143 Nm. Ca o comparatie, prezentul BMW R 1200 GS e alimentat de un motor de 1.170 cc, care dezvolta 125 de cai putere si un cuplu maxim de 125 Nm.

Sasiul, piesele si designul modelului R 1250 GS vor fi similare cu cele de pe modelul R 1200 GS, insa noua motocicleta va cantari mai mult, ajungand la 249 de kilograme.

Noul R 1250 GS este de asteptat sa fie prezentat in curand, poate la show-ul Intermot sau EICMA mai tarziu in acest an.

P90321774_highRes_bmw-r-1250-rt-option Totul despre BMW R 1250 GS

Privire de ansamblu pentru noile BMW R 1250 GS si R 1250 RT:

• Motor boxer dezvoltat suplimentar cu Tehnologia BMW ShiftCam pentru varierea sincronizarii distributiei si cursei supapelor pe partea de admisie.

• Chiar si mai multa putere pe intreaga plaja de turatie, consum de combustibil si nivel de emisii optimizate, rafinament sporit si rulare mai lina.

• Putere si cuplu crescute: 100 kW (136 CP) la 7.750 rpm si 143 Nm la 6.250 rpm (inainte: 92 kW (125 CP) la 7.750 rpm si 125 Nm la 6.500 rpm)).

• Cilindree crescuta la 1.254 cmc (inainte: 1.170 cmc).

• Deschidere decalata a supapelor de admisie pentru formarea unui vartej optimizat si, implicit, pentru o ardere mai eficienta.

• Transmisia miscarii la arborele cu came acum prin lant dintat (inainte: prin lant cu role).

• Ungere si racirea bazei pistonului optimizate.

• Sistem de senzori de detonatie pentru o mai buna adaptare la calatorii lungi.

• Cea mai noua generatie a sistemului de control al motorului BMS-O si folosirea injectoarelor cu doua jeturi pentru o ardere mai eficienta.

• Nou sistem de evacuare pentru caracteristici optime de performanta.

• Spoiler fata suplimentar nou pentru R 1250 RT.

• Modurile de Pilotaj Pro, incluzand moduri de pilotaj suplimentare, Dynamic Traction Control DTC, ABS Pro (standard pentru R 1250 RT), Hill Start Control Pro si Dynamic Brake Assistant DBC, disponibile ca echipament optional din fabrica.

• Suspensie electronica Dynamic ESA „Next Generation” cu adaptare complet automata a pretensionarii.

• Pe langa posibilitatile standard de reglare a inaltimii seii (exceptie: stilul HP pentru R 1250 GS), gama larga de variante de sa din fabrica.

• Far cu LED pentru R 1250 GS si far pe timp de zi cu LED pentru ambele modele ca echipament optional din fabrica.

• Connectivity: bord multifunctional cuc ecran color TFT de 6,5 inci si numeroase optiuni in echiparea standard pentru R 1250 GS.

• Intelligent Emergency Call ca echipament optional din fabrica.

• BMW Motorrad Spezial – elemente de personalizare ca echipament optional din fabrica.

• Gama extinsa de echipamente optionale si Accesorii Originale BMW Motorrad.

• Noul R 1250 GS: abilitati de tourer si off-road in doua finisari de baza moderne si doua variante de stil impresionante.

• Noul R 1250 RT: caracter de tourer exclusivist intr-o culoare de baza, doua variante de stil si doua finisari Option 719 Spezial.

P90321747_highRes_bmw-r-1250-gs-hp-09- Totul despre BMW R 1250 GSP90321748_highRes_bmw-r-1250-gs-hp-09- Totul despre BMW R 1250 GSP90321749_highRes_bmw-r-1250-gs-hp-09- Totul despre BMW R 1250 GSP90321750_highRes_bmw-r-1250-gs-hp-09- Totul despre BMW R 1250 GS

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here