23YM HONDA GROM

Actualizări de model: Honda MSX125 Grom modelul din 2023, are un stil retro-cool, panourile de caroserie cu detașare rapidă, bordul LCD și motorul răcit cu aer care conduce prin cutia de viteze cu cinci trepte, împrospătat de disponibilitatea a două culori noi pentru modelul 2023 – unul cu roți aurii și tratament grafic retro big-block.

Continut:

  1. Introducere
  2. Prezentare generală a modelului
  3. Caracteristici cheie
  4. Specificații tehnice
Honda MSX125 Grom model 2023 422346_23YM_HONDA_GROM
23YM HONDA GROM

Introducere

Ușor de utilizat, distractiv și funcțional, motocicleta originală pentru agrement a fost definită de Honda în 1963 cu emblematica motocicleta Monkey, cu roți mici, și continuată – redefinită pentru fiecare generație respectivă – cu renașterea modelul din 2018 Monkey și modelul din 2022 DAX.

Și în secolul 21 formula a găsit rezonanță cu noua rasă de motocicliști tineri. Cunoscuți ca „Generația Y” în SUA, „Dek Neaw” în Thailanda și „Street-Kei” în Japonia, au crescut în era internetului fără granițe și împărtășesc o cultură, o perspectivă și un spirit care sfidează convențiile.

Atrași instinctiv de motociclism, au nevoie ca primul lor transport pe două roți să fie incitant, dar nu excesiv de provocator, cu un design care îi diferențiază și un preț rezonabil. Pentru modelul din 2013, Honda a introdus MSX125 (Mini Street X-treme 125) pentru a satisface astfel de tineri.

Un produs cu adevărat global, MSX125 (cunoscut ca „Grom” în Japonia și SUA) a fost un succes în întreaga lume. În primul său sezon de vânzări, MSX125 s-a alăturat lui CBF125 în rândurile celor mai bine vândute 5 motociclete de 125cc din Europa. Și, în ultimii câțiva ani, s-a impus ca un favorit ferm, indiferent dacă este folosit pentru simplu transport urban sau ca o declarație de stil puternic personalizată de către piața țintă.

După 6 ani de succes și câteva evoluții de stil, cu ochii pe următorul val de tineri motocicliști, modelul din 2021 a văzut un nou MSX125 carea apărut pe străzile Europei cu o direcție de deplasare și mai rece și un nou nume – MSX125 Grom.

Pentru modele din 2023 sunt disponibile două noi culori izbitoare pentru micul utilaj Honda care continuă să fie plin de vise mari.

Prezentare generală a modelului

Honda MSX125 Grom model 2023 422344_23YM_HONDA_GROM
23YM HONDA GROM

Caroseria complet reproiectată a modelului din 2021 a oferit modelului MSX125 Grom un nou design: proaspăt și distractiv și, de asemenea, ușor de îndepărtat, gata pentru ca creativitatea proprietarului să se apuce de treabă. Tabloul LCD a fost, de asemenea, actualizat pentru a include un numărător de turații și un indicator de poziție a vitezei.

Acum se apropie de cel de-al zecelea an de vânzări, motorul răcit cu aer al lui Grom menține performanța utilizabilă, în lumea reală, cu o treaptă a cincea pentru a ajuta la rularea pe distanțe mai lungi. Iar șasiul – încercat și testat – continuă să ofere dimensiuni mici pentru motociclete, cu calități mari de suspensie, frânare și manevrabilitate.

Modelul din 2023 MSX125 Grom va fi disponibil în următoarele opțiuni de culoare:

  • Matt Dim Gray Metallic with unique gold wheels and ‘Big Logo’ graphics **NEW**
  • Splendid Blue **NEW**
  • Gayety Red SE with new black front mudguard

3.1 Styling și echipamente

 

Honda MSX125 Grom model 2023 422346_23YM_HONDA_GROM
  • Caroseria cu individualitate inimitabila
  • Potențial personalizat ușor – toate cele patru panouri se atașează cu doar șase șuruburi pe fiecare parte
  • Tabloul LCD include turație și indicator de poziție a vitezei
  • Două culori complet noi pentru modelul din 2023

Există un fel  ciudat în ceea ce privește caroseria lui MSX125 Grom; o individualitate distinctivă care combină modernitatea farurilor cu LED-uri, unitatea de scaune reduse și cadrul secundar cu retro-ul panourilor laterale super-compacte și a capacelor rezervorului. Și, influențată de eforturile continue ale clienților de a-și face motocicleta unică, aceasta este o motocicleta concepută în jurul conceptului de adaptabilitate și personalizare ușoară – toată caroseria se atașează cu șase șuruburi pe fiecare parte, un detaliu evidențiat de învelișurile mari de șuruburi pentru un alt design unic.

Finisajul auriu al furcilor față USD și arcul galben de amortizor ies în evidență în contrast puternic cu motorul, evacuarea, roțile și brațul oscilator înnegrite. Ușor de citit pentru dimensiunea sa compactă, bordul digital LCD include un numărător de turații și un indicator de poziție a treptelor de viteză, alături de vitezometru, contoare duble de parcurs, indicator de combustibil și ceas. Resetarea contorului de parcurs și a ceasului, este gestionată de comutatoarele de pe fiecare parte a afișajului.

3.2 Motor

 

Honda MSX125 Grom model 2023 422347_23YM_HONDA_GROM-1
  • Motor cu două supape cu injecție de combustibil, răcit cu aer, de 125 cmc
  • Putere de vârf de 2 kW/ cuplu de 10,5 Nm și 66,6 km/l (mod WMTC)
  • Cutie de viteze cu cinci trepte pentru viteza de croazieră mai mare

Motorul de 125 cmc, cu două supape, răcit cu aer, folosește un alezaj de 50 mm și o cursă de 63,1 mm, cu un raport de compresie de 10,0:1. Puterea maximă de 7,2 kW ajunge la 7.250 rpm, cu un cuplu maxim de 10,5 Nm la 5.500 rpm.

Are o combinație perfectă de performanță de rulare fermă cu abilități utile și accesibile. Într-adevăr, această unitate este despre distracția de a răsuci accelerația; cutia de viteze cu cinci trepte amplifică plăcerea (și gradul de utilizare) și permite viteza maximă de 94 km/h.

Funcționarea manuală a ambreiajului oferă o experiență de motocicletă de dimensiuni complete, în timp ce pinionul cutiei de viteze de 15T, pinionul cu transmisie finală de 38T și roțile de 12 inchi oferă un răspuns plin de viață în oraș, plus capacitatea de a călători lent într-o treaptă înaltă – perfect pentru a trece cu ușurință prin traficul îngust. .

Este, de asemenea, economic, revenind la 66,6 km/l (mod WMTC) prin utilizarea tehnologiilor cu frecare redusă, cum ar fi un cilindru deplasat și un culbutor cu role pentru angrenajul supapei. PGM-FI sofisticat garantează o combustie extrem de eficientă și funcționează împreună cu admisia și evacuarea aerului pentru a oferi o experiență antrenantă la accelerație. O cutie de aer mare de 2,5 L și un filtru de hârtie umedă de tip panou asigură un flux de aer sigur și silențios; filtrul în sine are o viață de 10.000 de mile. Tubul de evacuare și toba de eșapament sunt două părți separate.

3.3 Șasiu

  • Cadrul din oțel mono-coloan vertebral oferă rezistență centrală; Înălțimea scaunului 761 mm
  • Performanță de calitate a suspensiei de la furci USD de 31 mm și monoamortizor spate
  • Jante de 12 inchi, frâne hidraulice cu disc față și spate plus frânare ABS controlată IMU

Un cadru din oțel cu o singură coloană vertebrală asigură rezistența miezului. Tubul său rigid, cu secțiune pătrată, unește capul direct cu plăcile pivotului brațului oscilator, iar fiecare altă parte atârnă în mod vizibil de cadru, contribuind foarte mult la aspectul minimalist. Rigiditatea și flexibilitatea verticală/orizontală special reglate în pivotul brațului oscilator și plăcile de suspensie a motorului oferă echilibrul perfect între confort și încredere.

Structura cadrului permite, de asemenea, depozitarea eficientă a componentelor legate de PGM-FI și a pieselor electrice în interiorul capacului rezervorului, iar capacitatea de combustibil este crescută (6,0 L). Ampatamentul este strâns de 1200 mm, cu o rată și un traseu de 25°/81 mm. Greutatea proprie este redusă la 103 kg. O înălțime mică a scaunului de 761 mm face ca MSX125 Grom să fie foarte ușor de gestionat; dimensiunea sa asigură, de asemenea, că proprietarilor de case de motor le este ușor de încărcat/descărcat, transportat și utilizat.

Suspensia față și spate oferă o calitate „dincolo de clasă”. Furca USD de 31 mm reduce greutatea nesusținută și, datorită suprafeței mai mari de presiune a pistoanelor (comparativ cu o furcă telescopică standard) oferă o senzație de amortizare îmbunătățită pe toată durata cursei. Jugurile de sus și de jos sunt de dimensiuni complete, îmbunătățind și mai mult manevrabilitatea și senzația călărețului, în timp ce un singur amortizor spate ușor și robust acționează un braț basculant cu secțiune din oțel de 50 mm x 25 mm în formă de H, simplu și rezistent.

Elemente fundamentale pentru forma și funcționarea lui MSX Grom sunt roțile sale de 12 inchi din aluminiu turnat cu 5 spițe (re-designate), care au jante largi de 2,5 inci. Anvelopele față 120/70-12 și 130/70-12 spate injectează, de asemenea, un aspect dinamic și performanță. Etrierele de frână hidraulice cu două pistonuri față (finisate în aur) și un singur piston funcționează pe discuri față de 220 mm și spate de 190 mm. Sistemul ABS funcționează printr-un IMU pentru a minimiza ridicarea din spate.

4. Informatii tehnice

Motor
Tip motor Un singur cilindru cu 2 supape răcit cu aer
Deplasare 125cc
Alezarea și cursa 50.0mm x 63.1mm
Rata compresiei 10.0:1
 Putere maxima de ieșire 7.2Kw @ 7,250rpm
 Cuplu maxim 10.5Nm @ 5,500rpm
Capacitatea uleiului 1.1 litri
Nivel de zgomot Lurban 69.7; Lwot 71.2
SISTEM DE ALIMENTARE
Carburare PGM-FI
Capacitatea rezervorului de combustibil 6.0 litri
Consum de combustibil 65.7km/l
SISTEM ELECTRIC
Incepator Motor Electric
Capacitatea bateriei 12V 3.5AH
Ieșire ACG 225W/5000rpm
TRANSMISIUNEA
Tip ambreiaj Multiplate umede
Tip transmisie 5 viteze
Unitatea finală Lanţ
CADRU
Tip Cadru din oțel mono-coloană vertebrală
ŞASIU
Dimensiuni (L´L´H) 1,760mm x 720mm x 1,015mm
Ampatament 1,200mm
Caster Angle 25⁰
Traseu 81mm
Înălțimea scaunului 761mm
Curatenie totala 180mm
Greutate redusă 103kg
Raza de intoarcere 1.9 metri
SUSPENSIE
Tip Față Furcă față USD, 31 mm
Tip Spate Mono șoc, braț basculant din țeavă pătrată de oțel
ROȚI
Tip Față 5 spițe din aluminiu turnat
Tip Spate 5 spițe din aluminiu turnat
Dimensiunea jantei fata MT 2.5-12
Dimensiunea jantei spate MT 2.5-12
Cauciucuri Fata 120/70-12
Cauciucuri Spate 130/70-12
FRÂNE
Tip Față Un singur disc de 220 mm cu etrier de frână hidraulic cu dublu piston
Tip Spate Un singur disc de 190 mm cu etrier hidraulic de frână cu un singur piston
INSTRUMENTE & ELECTRICE
Instrumente Tabloan digital LCD cu vitezometru, contoare duble de parcurs, indicator de combustibil și ceas.
Far Far si stop cu LED

 

Toate specificațiile sunt provizorii și pot fi modificate fără notificare.

# Vă rugăm să rețineți că cifrele furnizate sunt rezultate obținute de Honda în condiții de testare standardizate prescrise de WMTC. Testele sunt efectuate pe un drum rulant folosind o versiune standard a vehiculului cu un singur pilot și fără echipamente opționale suplimentare. Consumul real de combustibil poate varia în funcție de modul în care conduceți, de modul în care vă întrețineți vehiculul, de vreme, de condițiile drumului, de presiunea în anvelope, de instalarea accesoriilor, de încărcătură, de greutatea conducătorului și a pasagerului și de alți factori.

Comunicat remis Best Ride.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here