5 lucruri pe care oamenii nu le spun despre conducerea unei motociclete f6eed7b9bbfabf6ffd6d4e7462c86bd8Calatoria cu motocicleta este o experienta fabuloasa, dar nu vine fara doza sa de realitate
Toti cei care umbla purtand echipamente au trait aceste lucruri cel putin o data: oamenii fiind curiosi, punand intrebari, facand mici discutii legate de motociclete. Recunoaste, te simti incontestabil cool Suntem o specie destul de rara si nu stiu despre voi, dar imi place sa raspund intrebarilor oamenilor despre conducerea unei motociclete si sfaturi pentru riderii noi. De asemenea, in timpul acestor conversatii, va dati seama cat de adevarat este ca este o motocicleta va face mai pasionali. Iata cateva lucruri pe care nimeni nu le spune cu adevarat despre realitatea calatoriei cu motocicleta.

 

 

Cald si insorit nu este chiar atat de grozav

5 lucruri pe care oamenii nu le spun despre conducerea unei motociclete sunshine-770x433Arata frumos, nu-i asa? De asemenea, arata cald, prafuit si transpirat.
Oricum, este mai bine sa mergeti in soare decat in ploaie. Pe masura ce majoritatea pilotilor poarta echipamente complete (sau cel putin ar trebui) daca vremea este frumoasa sau nu, vremea perfecta pentru piscina este un fel de esec. Imaginati-va ca trebuie sa purtati o jacheta, o casca si manusi in temperaturi de 35 de grade. Suna a sauna, nu-i asa?

Puteti deschide toate prizele de aer de pe casca, eliminati stratul interior al jachetei, alegeti o pereche de masti de plasa mai usoare; nu exista scapare, veti sfarsi ‘gatindu-va’ usor in echipamentul din dotare. In plus, cand soarele straluceste puternic, totul se incalzeste, mai ales daca stati in trafic de varf, chiar si cu umbra unui stalp, pentru a va oferi o pauza. Soarele incalzeste si asfaltul care apoi radiaza, astfel incat sa ajungeti ca intr-un cuptor cu caldura care vine de sus si caldura ridicandu-se de jos. Cine miroase a bacon?

E aproape un antrenament complet

5 lucruri pe care oamenii nu le spun despre conducerea unei motociclete workout-770x433Calatoria cu motocicleta nu este ca o reclama pentru geluri de dus barbatesti.
Nu e asa ca oamenii presupun ca, pentru ca detineti o motocicleta, va bucurati sa mergeti mult prea tare pe autostrada? Evident, asta pentru ca acesti oameni nu au facut-o. Calaria poate fi destul de antrenanta. Presiunea vantului face ca corpul sa munceasca din greu la viteze pe autostrada, in special pe un model dotat cu un scut mai mic. Riderul in principiu se tine cu putere destul de mult in timp ce opereaza acceleratia si manevreaza motocicleta. De asemenea, aveti tendinta de a fi ultra-concentrat si cu cat mergeti mai repede, cu atat mai multa atentie necesita actiunile dvs., ceea ce este in acelasi timp drenant. Deci nu, nu ne bucuram cu totii de viteze incredibil de mari.

E complicat

5 lucruri pe care oamenii nu le spun despre conducerea unei motociclete bag-770x433Incercati sa schimbati gentile de fiecare data cand iesiti afara si vedeti daca va place.
Am fost intrebat de cateva ori cand am aparut undeva „Oh, este o zi frumoasa, pariez ca ai venit pe motocicleta!”. Cu exceptia faptului ca nu am facut-o. Si apoi ma simt rau, ca si cum ar trebui sa ma justific pentru ca nu ma bucur de cateva zile decente de vara pe doua roti. Adevarul este … uneori devine stupid de complicat. Daca va grabiti, lasati-o: este mai rapid sa sariti in masina decat sa impachetati totul intr-o geanta pentru motocicleta, sa va imbracati intr-un mod corect, sa strangeti tot echipamentul, sa il puneti iar apoi sa porniti la drum. Nu veti pleca pentru o perioada buna de 5 pana la 10 minute.

Mai ales ca femeie rider , trebuie sa transferati o jumatate din continutul unei posete intr-o geanta, ceea ce inseamna ca uneori trebuie sa abandonati lucruri importante si chiar sa pierdeti lucruri. Nu se sfarseste acolo. Odata ce ajungi la destinatie, de cele mai multe ori sunteti blocat purtand sau carand echipamentul in cazul in care nu aveti o pereche de saculete convenabile si bineinteles un loc in care sa va pastrati in siguranta obiectele personale.

Ah! Da. Si daca prognoza anunta o ploaie, veti dori, de asemenea, sa adaugati echipament de ploaie pe lista.

Mancarimi ramase nescarpinate

5 lucruri pe care oamenii nu le spun despre conducerea unei motociclete itch-770x433Nu e nimic mai rau decat o mancarime pe care nu o poti scarpina.
Stii ca senzatia aia de mancarime te ia prin surprindere si te dezactiveaza temporar pana cand te scarpini bine? Nu inceteaza sa se intample doar pentru ca esti pe motor. Imaginati-va senzatia brusca de a va zgaria urgent sub picior in timp ce piciorul mentionat se afla intr-o gheata, odihnindu-se pe un suport pentru picior. Nu poti sa renunti la tot ceea ce faci pentru a ajunge la locul cu pricina, sau altfel s-ar putea sa ajungeti cu probleme mai mari decat o mancarime. Ala e momentul in care trebuie sa-ti stapanesti Jedi-ul interior si sa nu lasi acea mancarime sa te defineasca.

A, da..si pazeste-te de stranut!

Lucrurile dor

5 lucruri pe care oamenii nu le spun despre conducerea unei motociclete bee-770x433Lovirea unei albine la viteza este ca si cum ai fi impuscat cu un pistol airsoft de la distanta mica.
Un alt avantaj al purtarii unui echipament adecvate este ca, de cele mai multe ori, nu veti realiza ca sunteti in permanenta bombardati cu tot felul de lucruri in timp ce calatoriti. Incercati sa calatoriti fara o pereche corecta de pantaloni o singura data si spuneti-mi cum va place microdermabraziunea libera. Praful ridicat de autoturismele din fata ta iti inteapa pielea. Pietricelele si rocile mici se simt ca si niste ace care te inteapa . Si albinele? Ugh, nici sa nu aud de albine. Chiar si in timp ce porti o jacheta, poti simti acele rachete mici dungate in umar, asa ca imagineaza-ti pe pielea goala. Ganditi-va la paintball, minus distractia tactica.

Sigur, se pare ca ma plang putin despre realitatea conducerii unei motociclete. Adevarat, sunt acele mici ciudatenii care fac experienta atat de speciala. Aceste aspecte mici sunt doar un semn din imaginea mult mai mare de ansamblu a pilotarii unei motociclete. Tu devii parte dintr-o familie mare si, te simti al naibii de bine cand raspunzi la intrebarile oamenilor.

Daca mai aveti si alte exemple, experiente, povesti.. le asteptam cu drag in sectiunea de comentarii!

Asfalt uscat!

2 COMENTARII

  1. Pai ar mai fi : senzatia de fund amortit dupa vreo 200-300 de km si vantul din lateral care este ,,criminal” la depasiri de TIR-uri si nu numai…Lista cred ca este mai lunga…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.