Etapa a doua din cadrul Campionatului National de Drift 2018 se va desfasura in acest weekend pe circuitul Prejmer din Brasov.

Evenimentul va bifa o premiera absoluta pentru aceasta proba sportiva, battle-urile urmand a fi transmise in direct pe doua televiziuni, informeaza Federatia Romana de Automobilism Sportiv (FRAS).

Un total de 46 de piloti vor lua startul in cea de-a doua runda din Campionatul National de Drift, dintre care 27 la Pro si 19 la Semi Pro.

Nu mai putin de 12 dintre sportivi sunt bulgari, acestia devenind deja o prezenta constanta la evenimentele autohtone de drift.

Campionul en-titre Calin Ciortan, castigatorul etapei de la Mariapocs, Iulian Jumuga, dar si alte nume grele precum Sorin Ene, Razvan Fratianu, Szabo Istvan si Traian Buse sunt confirmati pentru o etapa care va consemna o premiera pentru driftul romanesc.

Battle-urile de duminica, atat la Semi Pro, cat si la Pro, vor fi transmise in direct de doua televiziuni cu acoperire la nivel national: Telekom Sport si Nasul TV. Transmsiunea este programata intrele orele 15:00 si 18:30.

Etapa de la Prejmer va incepe de sambata, atunci cand sunt programate antrenamentele libere si calificarile, in timp ce duminica, intre 9:00 si 14:00, sunt programate antrenamentele, iar de la ora 15:00 vor incepe battle-urile.

Dupa etapa de la Prejmer, editia 2018 a Campionatului National de Drift va mai programa urmatoarele etape:

Etapa III: Transalpina, 16-17 iunie;
Etapa IV: Transrarau, 21-22 august;
Etapa V: Constanta, 25 august;
Etapa VI: Cluj-Napoca, 22-23 septembrie.

Spectacol si o premiera absoluta in Campionatului National de Drift drift1Spectacol si o premiera absoluta in Campionatului National de Drift drift-ramona-rusu-transfagarasanSpectacol si o premiera absoluta in Campionatului National de Drift driftbrothers-transfagarasan_0Spectacol si o premiera absoluta in Campionatului National de Drift drift2Driftul este proba sportiva prin care parcurgerea traseului se realizeaza prin supravirare, in mod intentionat, folosindu-se acceleratia, frana si directia, pilotul reusind astfel sa obtina controlul autovehiculului. Controlul acestuia se face in derapaj permanent, in unghi fata de axul traseului prestabilit.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.