BMW M135i xDrive isi face debutul pe circuitul Motor Park. De asemenea, participantii la finala campionatului au ocazia să descopere şi un model-surpriză BMW, pregatit pentru debutul oficial pe piata in luna noiembrie.

BMW APAN Motors sustine aceasta etapa din Romanian Endurance Series ca parte a unui angajament pe termen lung al marcii BMW. Continuand traditia din ultimele etape, automobilul pus la dispozitie pentru serviciile de safety car este un model proaspat lansat pe piata din Romania.

BMW M135i cu cel mai puternic motor de 2 litri

De aceasta data este vorba de noul BMW Seria 1, BMW M135i fiind echipat cu cel mai puternic motor de doi litri produs de BMW vreodata: 306 CP (225 kW). Noul BMW Seria 1 vine cu un pachet bogat de tehnologii. Inclusiv un sistem Head-Up Display ultrasofisticat, control prin gesturi, comenzi vocale cu Intelligent Personal Assistant sau sisteme avansate de asistenta.

Varful de gama pentru noul BMW Seria 1 este modelul BMW M135i xDrive. Acesta dispune de cel mai puternic propulsor cu 4 cilindri cu care marca a echipat un model de serie. Motorul asigura un varf de putere de 225 kW/306 CP intre 5000 si 6250 rpm. Cuplul maxim este de 450 Nm intre 1750 si 4500 rpm. Sustinut de transmisia Steptronic sport, diferentialul autoblocant Torsen fata si tractiunea integrala, noul model accelereaza de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde. Pretul de inceput pentru acest model este de 40.850 euro fara TVA / 48.612 euro cu TVA.

Romanian Endurance Series: Titlurile se decid in finala de pe Motorpark

Sezonul competitional 2019 se incheie cu o runda de gala pe Motorpark Romania, unde nu va fi nevoie de calcule. Cine-si invinge adversarii directi va deveni campion, atat in ierarhia generala, cat si la categoriile A1 (1600cmc) si A3 (2000-3500cmc).

TCR versus GT4, ultimul episod

Toate cele 8 manse din acest an au fost castigate de modele ce apartin claselor TCR si GT4, deosebit de populare la nivel mondial. Cupra TCR inscrisa de BADI are un singur punct avans in fata Ginetta G55 GT4 Evo pregatita de Willi Motorsport (119-118p). Cele doua grupari facandau facut joc egal in deplasarile de pe Transilvania Motor Ring. Pe Motorpark, Ginetta pilotata de Fabrizio Broggi si Sergiu Nicolae a avut ascendentul in trei ocazii din patru. Insa un abandon in luna martie a facut ca Eduard Anton sa se bucure in continuare de sefia clasamentului general. Avantaj de ritm pentru Ginetta, insa fiabilitate 100% pentru Cupra. Ecuatia finalei e cum nu se poate mai simpla: Winner takes it all.

Echilibru in arena bavareza

Contingentul BMW-urilor de la categoria A3 creste de la o runda la alta, ajungandu-se la un total de cinci cu ocazia finalei. JMS Performance revine cu Aldrin Opran la comenzi, iar Willi Motorsport intra in lupta cu un E46 325i. Pregatit pentru o figura familiara a familiei RES, Adrian Laza.

WCR-Condor continua sa promoveze productiile cinematografice inspirate de lumea curselor. Si propune un design special inaintea premierei filmului Marea Provocare: Le Mans ’66 cu Matt Damon si Christian Bale. La varf, insa, echipajele DV8 Racing si Blitzwolf 3 sunt separate de doar doua puncte. Asa ca si in acest caz cine trece primul linia de sosire va obtine si titlul stagiunii.

Matematica simpla la categoria A1

Modelele Peugeot 106 inscrise de Blitzwolf (Mihai Zamfir/Matei Voicu) si Exelixis (Theodoros Perimenis) sunt separate, in prezent, de doar un punct si vor purta ultima batalie „care pe care”. Philip Andriescu (Ford Fiesta) si Bogdan Duma (Citroën Saxo) pastreaza sanse teoretice, insa au nevoie de o conjunctura favorabila pentru a rasturna ierarhia.

In avantajul lor joaca si revenirile la A1 ale lui Cristi Ionescu/Ovidiu Zaberca (Peugeot), Viorel Ivan si Costin Gherghescu (Dacia Logan), dat fiind sistemul de punctaj la clase in RES ce recompenseaza luptele mai dificile, cu mai multi adversari. Alin Cristea si Dan Georgescu (Citroën Saxo) debuteaza in campionat si duc totalul inscrisilor la 17, care nu a mai fost atins in cele 14 reuniuni precedente ale RES.

Programul weekendului

Sambata 26.10.2019
9:00 – 10:00 Track Day – sesiunea 1
10:00 – 10:25 Recunoasteri Regularitate
10:30 – 11:00 Antrenamente Viteza pe Circuit
11:00 – 12:00 Track Day – sesiunea 2
12:00 – 12:30 Pista inchisa / Prezentare speciala model sportiv BMW.
12:30 – 12:55 Calificari Regularitate
13:00 – 14:00 Track Day – sesiunea 3
14:00 – 14:15 Calificari Viteza pe Circuit
14:20 – 14:50 Etapa V Regularitate
15:00 – 16:00 Track Day – sesiunea 4
16:00 – 16:20 Etapa V Viteza pe Circuit
16:30 – 17:00 Track Day – sesiunea 5

Duminica 27.10.2019
9:00 – 9:30 Recunoasteri Regularitate
9:35 – 10:15 Antrenamente comune Viteza pe Circuit + RES
10:15 – 10:20 Code 60 test RES sub Safety Car
10:25 – 10:55 Calificari Regularitate
11:00 – 11:20 Calificari RES
11:25 – 11:55 Calificari Viteza pe Circuit
12:00 – 12:30 Pista inchisa / pauza de pranz
12:30 – 13:00 Etapa a VI-a Regularitate
13:05 – 13:35 Etapa a VI-a Viteza pe Circuit
13:40 Pit open RES
14:00 – 16:00 Cursa 2h RES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.