Maverick, seria de succes a celor de la Can-Am, este extrem de bogata. Ne indreptam astazi atentia catre un model destinat terenurilor stancoase, Sport X RC.

„Cucereste inaltimile pana la cel mai inalt varf. Ai la dispozitie 100 CP, diferential frontal activ Smart-Lok si o latime de 64 de inch gandita pentru ascensiuni”, spun, cei de la Can-Am, in prezentarea generala a modelului. Si nu gresesc.

Propulsor Rotax V-twin

Motorul Rotax 1000R este unul extrem de apreciat pentru raspunsul eficient pe care-l ofera. Dar nu numai. Pentru ca are un sunet reprezentativ, care-l scoate in evidenta si din acest punct de vedere.

Tehnic, avem de-a face cu o unitate de 976 cmc dotata cu injectie electronica. Motorul este racit cu lichid si cei 100 CP pe care-i propune si-a demonstrat de-a lungul timpului eficienta. Dar nu numai, pentru ca este, a probat-o pe gama sportiva a celor de la Can-Am, si foarte fiabil.

Transmisia este cu variatie continua CVT si are patru moduri: “high”, “low”, “mers inapoi”, “parcare”. In plus, asa cum aminteam, modelul beneficiaza de un diferential blocabil pe puntea fata. Smart-Lok este conceput de Can-Am si Team Industries, e controlabil electronic si propune patru moduri: 2WD, 4WD cu diferential blocat, Trail (4WD stanci) si Mud (4WD noroi).

Maverick Maverick Sport X RC, imblanzitorul de stanci
Pentru orice teren

Sigur, particula RC, provenita de la Rock Crawler, ne arata clar ca acest Maverick a fost gandit pentru terenurile stancoase. Insa capabilitatile modelului nu se rezuma doar la atat. Este unul care este echipat pentru a favoriza pilotajul (inclusiv agresiv) indiferent de genul de teren tehnic abordat.

Stabilitatea este garantata de latimea cu 10 inch mai mare decat a functionalelor modele Trail. Suspensiile Fox Podium QS3 cu compresie ajustabila au o cursa de 14,75 inch si permit abrdarea celor mai dure terenuri stancoase. Acolo unde de un real ajutor sunt si pneurile Maxxis Liberty de 30 inch, intarite pe flancuri, si jantele de aluminiu de 14 inch. Jante concepute special pentru folosirea lor in zone „dure”. Nu in ultimul rand, trebuie sa mentionam ca zona inferioara si bratele suspensiilor sunt protejate cu scut.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here