Truck battle, sau, daca vreti, batalia modelelor pick-up. La drag. In disputa, Ford F-150 Raptor SVT din prima generatie, noul Ranger Raptor, noile X-Class si VW Amarok.

Ce a presupus testul desfasurat pe pista unui aerodrom? Clasic. S-a verificat dinamica in trei exercitii diferite: start de pe loc si parcurgerea unei distante de 402 metri, acceleratie din mers (de la 80 de km/h) si testul eficientei mecanismelor de franare de la o viteza de 112.6 km/h.

Cine s-a impus in acest truck battle? Nu stiu daca o sa ghiciti. Va dam insa indicii despre competitori.

Datele „problemei”

Ford F-150 Raptor SVT din prima generatie. O masina cu un 6.2 V8 natural aspirat. Acesta ofera 416 CP si 558 Nm. Valori valabile insa la peste 2,7 tone greutate. Ceea ce inseamna cu circa 300 kg mai mult decat X-Class. Si peste jumatate de tona – mai exact 600 de kilograme – mai mult decat Amarok.

Apoi noul Ranger Raptor. Despre care v-am povestit deja in mai multe randuri. Inclusiv despre modul in care s-a comportat in testele desfasurate in Maroc. Model dotat cu un 2.0 bi-turbo diesel care ofera 213 CP si un cuplu de 500 Nm. Cutia de viteze este automata cu 10 rapoarte.

Mercedes-Benz X-Class a fost in cea mai performanta versiune disponibila. Este vorba despre varianta X 350 d. Una dotata cu un 3.0 V6 care produce 258 CP si ofera un cuplu maxim de 550 Nm. Cutia de viteze este automata si are 7 rapoarte.

In fine, Volkswagen Amarok a venit cu versiunea V6 TDI de 3.0 litri. Propunand 258 CP si un cuplu maxim de 580 Nm. Unitate cuplata la o cutie de viteze automata cu 8 rapoarte.

Victorie…

Asadar, aveti acum valorile privind puterea motoarelor. Si v-am mai oferit un indiciu care va poate lamuri asupra invingatorului. Probabil ca v-ati dat seama deja care. Noi va spunem doar ca la toate cele trei capitolele am avut parte de acelasi castigator. Si va invitam sa urmariti disputa.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here