All-new 2018 Jeep® Wrangler Sahara

Nu este o problema noua in lumea Wrangler, dar cu siguranta poate fi inspaimantatoare.
Aparent, noile Jeep Wrangler JL au inca unele dintre caracteristicile vechi care nu sunt atat de binevenite in proiectarea off-roader-ului. Administratia Nationala de Siguranta a Traficului pe Autostrada (NHTSA) examineaza plangerile legate de problema vibratiilor „death wobble” in sistemul de directie pe care unii conducatori auto l-au raportat. Pe scurt, volanul incepe tremure destul de rau dupa ce masina trece peste o denivelare / groapa la viteze mai mari. Tremuratul dispare odata ce Jeep-ul incetineste, dar poate fi o situatie destul de inspaimantatoare pentru soferi – mai ales pe o autostrada aglomerata.

Asa cum am mentionat, acesta nu este un teritoriu neexplorat pentru Wrangler si ca sa fim sinceri, nu este neaparat o problema specifica Wrangler. Orice vehicul care utilizeaza o punte frontala solida poate fi susceptibil la tremurat, mai ales la cele cu suspensii modificate sau componente de suspensie uzate. De asemenea, „tremuratul mortii” nu este la fel de dramatic ca si porecla. Nu au avut loc decese din cate se stie si in timp ce tremurul poate deveni destul de dramatic, nu ar trebui sa duca la o pierdere a controlului.

The Detroit Free Press a facut niste cercetari cu privire la aceasta problema si a descoperit exemple de Wrangler cu aceiasi problema datand inca din 1995. In raport, un purtator de cuvant al Fiat Chrysler Automobiles este citat ca numind problema ca fiind o „vibratie a sistemului de directie” si spunand ca „nu este o conditie larg raspandita si nici nu este o problema de siguranta”. Purtatorul de cuvant a mai spus ca FCA crede ca NHTSA a investigat si, de asemenea, a stabilit ca nu a fost o problema de siguranta.

Noile Jeep-uri Wrangler JL sunt investigate pentru posibile probleme de sudura a sasiului, dar se crede ca aceasta problema nu are nicio legatura cu vibratiile volanului. NHTSA are in prezent 305 plangeri pentru Jeep Wrangler JL 2018, cu 220 dedicate doar directiei. Nu ne-am uitat la fiecare plangere, dar cele pe care le-am vazut au mentionat doua probleme – rigiditate in directie si tremurat. Majoritatea acestor plangeri specifica, de asemenea, ca vehiculul a fost stock si sub 10.000 de mile.

Sursa: Motor1

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.