Jeep Compass facelift este primul model al mărcii lansat în noua alianță Stellantis. Un model despre care oficialii companiei spun că vizează clienții din categoria ”pragmatic dreamers”.

Este vorba despre clienți raționali, care acordă importanță valorii și specificațiilor, dar caută și o mașină capabilă să răspundă nevoilor lor emoționale de libertate și aventură.

Jeep Compass facelift, look inspirat de versiunea din China

Versiunea europeană adoptă un look modificat, inspirat de versiunea care a fost deja lansată în China în toamna lui 2020. Exteriorul, perfect adaptat caracterului său urban, propune cele mai importante schimbări în zona frontală. Aceasta a fost redesenată, modificările vizând p nouă formă a blocurilor optice și relocarea luminilor de ceață.

Sunt disponibile cinci niveluri de echipare: Sport, Longitude, Limited, S și Trailhawk. În habitaclu, specialiștii Jeep au redesenat planșa de bord. Aceasta integrează acum un display central pentru sistemul multimedia de ultimă generație, Uconnect 5, oferit în două variante, de 8.4 sau 10.1 inch. Dar și instrumentarul de bord digital cu ecran de 10.25 inch. Sistemul permite conectarea wireless a telefonului mobil și oferă navigație TomTom și comenzi vocale. Reconfigurarea interiorului a permis și creșterea numărului de spații de depozitare, volumul total fiind cu 4.4 litri mai mare decât cel care era oferit înainte de facelift.

Conducere semi-autonomă de nivel 2

Jeep Compass facelift vine cu un set complet de sisteme active de siguranță. Acestea includ:

  • Recunoașterea și interpretarea semnelor rutiere
  • Asistență inteligentă la viteză, pentru a menține automat mașina în limita de viteză anunțată
  • Alertă pentru nivel crescut de oboseală al șoferilor
  • Frânarea automată de urgență cu recunoaștere a pietonilor și a bicicliștilor.

Dar cea mai importantă caracteristică nouă este Highway Assist, care combină controlul automat al vitezei de croazieră și centrarea benzii, pentru a regla automat viteza și traiectoria vehiculului. Prin urmare, vehiculul rămâne automat în mijlocul benzii, la o distanță sensibilă de vehiculul din față, pentru o experiență de conducere cu liniște totală (disponibilă în a doua jumătate a anului). Astfel este oferit un sistem de conducere semi-autonomă de nivel 2.

Combinații multiple de trenuri de rulare

Jeep Compass facelift propune combinații multiple de trenuri de rulare. Oferta include propulsoare pe benzină, diesel și hibrid plug-in, trei cutii de viteze (manuală cu șase trepte, transmisie automată cu ambreiaj uscat dublu (DDCT) sau automată cu șase trepte) – și tracțiune față sau integrală.

Versiunea pe benzină vine cu motorul GSE de 1,3 litri, cu 130 CP sau 150 CP, asociat cu o transmisie manuală și, respectiv, cu transmisie dublă cu ambreiaj uscat (DDCT). Ambele sunt disponibile cu tracțiune față. Gama de motoare cu ardere internă este completată de motorul diesel de 1,6 litri, 130 CP. Acesta este asociat cu transmisie manuală cu șase trepte și tracțiune față.

Tracțiunea integrală este disponibilă pentru varianta plug-in hybrid 4xe. Aceasta este oferită în două variante de putere – 190 CP și 240 CP – asociată cu o transmisie automată cu șase trepte.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.