Ford Ranger si Jeep Gladiator sunt doua dintre cele mai interesante modele pick-up care urmeaza sa fie puse in vanzare. Si vor intra in competitie directa, in conditiile in care fac parte din acelasi segment. Prilej pentru colegii de la Fast Lane sa le puna la incercare si din punctul de vedere al capabilitatilor off road. Ce a iesit?

Jurnalistii au ales pentru teste o versiune Rubicon a lui Jeep Gladiator. Modelul de top pentru entuziastii off-road. Iar acesta propune o garda la sol superioara comparativ cu Ford Ranger FX4, versiunea rivalilor. In plus, beneficiaza de diferentiale blocabile pe ambele punti. Ca si sistem de control al tractiunii Off-Road+. Plus crawl control, pe care te poti baza in conditiile de off-road extrem. Rivalul vine, intre altele, suspensie frontala independenta, diferential spate blocabil, sistem „terrain Management”. Ca si un sistem sofisticat crawl control.

Cine castiga duelul?

Jeep Gladiator se impune in acest duel daca privim lucrurile din perspectiva garzii la sol si a articulatiilor, care sunt mai bune. Insa este considerabil mai mare, atat in ceea ce priveste lungimea in termeni absoluti, cat si ampatamentul. Astfel ca, asa cum vedeti in imaginile video, avem parte de un duel mai mult decat interesant.

In ceea ce priveste uzul zilnic, ampatamentul superior ofera un plus de spatiu. Nu cu mult mai mult, pentru ca cei de la Ford au reusit sa maximizeze valorile in ceea ce priveste spatiul pentru pasageri.

Concluzia testului in opiunia celor de la The Fast Lane Truck? Ford Ranger nu numai ca lupta cu Jeep Gladiator Rubicon, dar per total este superior. Pentru experientele superioare in off-road, recomanda insa modelul Jeep.

Tinand insa cont de faptul ca avem de-a face cu doua modele extrem de apreciate, asteptati-va si la alte opinii. Si, in momentul in care ambele modele se vor comercializa pe piata noastra, cu un test coparativ complex si din partea noastra.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.