Brabus Adventure 800 XLP are toate premisele sa reprezinte una dintre vedetele Salonului Auto de la Geneva. Si nu doar pentru fanii modelelor pickup. Ci pentru toti pasionatii de aventura. Caci vorbim despre un pickup exclusiv de inalta performanta bazat pe noul Mercedes G 63 AMG.

Capacitate exceptionala in off road

Evident, Brabus Adventure 800 XLP propune o capacitate deosebita in off road. Masina a fost inaltata, garda la sol ajungand la 49 cm si beneficiaza de o suspensie noua, cu punti portal, dezvoltata special. Componentele au fost dezvoltate folosindu-se tehnologia de ultima ora, iar multe piese, nou proiectate, sunt din aluminiu.

Pe puntea fata avem suspensie independenta. Iar pe spate au pastrat principiul osiei solide. A fost insa modificata si sofisticata geometria, pentru capacitate off road la cel mai inalt nivel. In plus, inovatoarea suspensie coilover BRABUS Ride Control, reglabila prin comutatorul suspensiei Dynamic Select, spun inginerii companiei, a primit o varianta personalizata.

Modelul a fost dotat cu jante BRABUS Monoblock HD, in dimensiunea 9.5Jx22, concepute special pentru robustete la superlativ. Iar in ceea ce priveste pneurile s-a optat pentru Pirelli Scorpion ATR 325/55 R 22.

Brabus Adventure 800 XLP: pickup...Mercedes G63 AMG! Brabus-800-Adventure-XLP_5-1024x683Bena special proiectata

Ampatamentul a fost extins cu 50 cm pentru a se putea monta bena. Iar pick-up-ul a ajuns la 5,31 metri, cu 69,8 cm mai mult decat un G63 AMG (fara roata se rezerva). In plus, a fost dezvoltat un modul din otel pentru cadrul tip scara. Acesta permite obtinerea unei rigiditati torsionale de exceptie. In plus, a permis modificarea punctelor de montare a suspensiei spate.

Brabus Adventure 800 XLP: pickup...Mercedes G63 AMG! Brabus-800-Adventure-XLP_3-1024x683Pentru componentele s-au folosit materiale compozite, carbon pentru aripi si marginile benei, dar si tabla din otel. Acesta din urma folosit inclusiv pentru noul perete al cabinei. Sau pentru podea, care este acoperita cu flexi-teak, material folosit in constructia de yachturi, sau pentru hayonul cu deschidere laterala.

Brabus Adventure 800 XLP: pickup...Mercedes G63 AMG! Brabus-800-Adventure-XLP_4-1024x683Detalii speciale

Modelul beneficiaza de detalii speciale gandite pentru pasionatii de aventura. Deflector de vant cu patru corpuri LED sau suportul de bagaje, disponibil optional. Rollbar, cu rol in siguranta, de ancorare a obiectelor, dar care a fost gandit si pentru a aduce un plus la capitolul look.

Platforma poate fi dotata si cu o platforma pentru o drona Wingcopter eVTOL. Una capabia sa se deplaseze cu viteze de pana la 240 km/h, chiar si in conditii de vreme rea (vant de pana la 90 km/h). Ea poate sa transporte incarcaturi de pana la 6 kg si are o autonomie de 120 km.

Exercitiu de stil

Modelul beneficiaza de tratamentul WIDESTAR, dar adaptat. Astfel ca poate gazdui un bullbar cu troliu de 4.500 kg, care este disponibil optional. In plus, abunda elementele din fibra de carbon, de la accesoriul Brabus de pe capota, la bosajele ample ale rotilor, ori insertiile laterale de pe caroserie.

Pentru a intari caracterul de aventurier, a fost montata o protectie din carbon, menita sa fereasca motorul si celelalte componente in teren accidentat. Clientii pot opta si pentru praguri laterale retractabile electric, ca si de lumini LED de proximitate. Acestea sunt gandite sa ofere un plus de siguranta atunci cand masina este folosita pe timpul noptii.

Brabus Adventure 800 XLP: pickup...Mercedes G63 AMG! Brabus-800-Adventure-XLP_2-1024x683La Geneva urmeaza sa fi prezentat un model din editia limitata First Edition cu finisaj de vopsea mata argintie numita ROCKET. La interior pielea este in culoare contrastanta, in timp ce alte suprafete, intre care si tavanul, sunt in Alcantara de culoare neagra. Insa interiorul masinii poate fi personalizat dupa gustul clientului.

Sprint 0-100 km/h in 4,8 secunde

Adventure 800 XLP  beneficiaza de un 4.0 V8 si pachet Brabus 800 PowerXtra +. Acesta include doua turbo compresoare speciale si noi configuratii ECU pentru injectie, presiune si aprindere. Plus Brabus Boost Xtra sound kit si  sistem de evacuare de inalta performanta. Acesta din urma ofera terminatii din otel inoxidabil si supape active cu reglaj al intensitatii sunetului.

Modelul beneficiaza de 800 CP la 6.600 rpm si 1.000 Nm la 3.600 rpm. Puterea este transmisa printr-o cutie automata cu 9 rapoarte, schimbarile putand fi facute si cu padele Brabus Race. Brabus 800 Adventure XLP sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 4,8 secunde si are o viteza maxima, limitata electronic, de 210 km/h.

Pretul? Varianta de baza, cu 700 CP, va costa 389.831 de euro. Pentru modelele First Edition, asamblate in 2020, pleaca de la 575.630 de euro. Iar in versiunea de la Geneva, cu optiunile speciale, ajunge la 666.386 de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.