BMW iX3 Concept – prezentat in premiera la Auto China 2018 de la Beijing – ofera o avanpremiera a extinderii portofoliului de modele in aceste segment.

Extinderea gamei de automobile ale companiei catre mobilitatea cu emisii locale zero este una din cele patru directii strategice de dezvoltare ACES – Automated, Connected, Electrified and Services, pe care compania le utilizeaza drept vectori pentru transformarea in cadrul strategiei NUMBER ONE > NEXT.

Sub denumirea „iNext” si modelul special cu acelasi nume de proiect pregatit pentru 2021, BMW lucreaza la mobilitatea viitorului care sa integreze, mobilitatea electrica, condusul automat si autonom, conectivitatea high-end si noile servicii digitale.

BMW iX3 Concept foloseste cea de-a cincea generatie a tehnologiei BMW eDrive. Un avantaj-cheie al acestei tehnologii de propulsie electrica a viitorului este reunirea motorului electric, a transmisiei si a electronicii de putere intr-o unitate noua, distincta. in plus, a cincea generatie a sistemului de propulsie electrica include si baterii noi si mai puternice. Acest pachet nou de tehnologie aduce progrese considerabile in ceea ce priveste caracteristicile de performanta, autonomia, masa, volumul si flexibilitatea – si isi va face debutul odata cu modelul versiunea de serie BMW iX3.

In viitor, automobilele complet electrificate ale marcii principale vor purta logo-ul brandului BMW i. Acest lucru este vizibil la concept car atat in lateral, cat si in spate.

Tehnologia BMW eDrive de astazi face parte deja din sistemul de propulsie plug-in hybrid utilizat de modelele BMW iPerformance si MINI Cooper S E Countryman ALL4.

BMW iX3 Concept reprezinta urmatoarea etapa de dezvoltare a acestei tehnologii ofera mobilitate pur electrica. Viitoarea versiune de serie a modelului SAV cu propulsie electrica va beneficia si de dezvoltarile tehnologice pregatite pentru BMW iNext, model care urmeaza sa debuteze in 2021.

BMW ne prezinta conceptul iX3 P90301493_lowRes_bmw-concept-ix3-04-2BMW ne prezinta conceptul iX3 P90301494_lowRes_bmw-concept-ix3-04-2

Arhitectura flexibila permite mobilitatea sustenabila

Odata cu premiera mondiala a BMW iX3 Concept, BMW Group deschide un nou capitol in strategia sa de electrificare. Compania dezvolta doua arthitecturi felxibile ca baza pentru modelele sale: una pentru tractiune spate si integrala, respectiv una pentru tractiune fata si integrala. Pe viitor, acestea arhitcturi vor putea integra orice tren de rulare: cu motor pur termic, un sistem de propulsie plug-in hybrid sau o solutie electrica cu baterii vor putea fi integrate in orice model.

Lansarea celei de-a cincea generatii a tehnologiei trenului de rulare electrica usureaza semnificativ integrarea in diferite arhitecturi de automobil. Componentele individuale ale acestei noi tehnologii BMW eDrive se remarca prin masa redusa, scalabilitate si constructie extrem de compacta. La acestea se adauga o structura de design modular flexibil si, prin urmare, poate fi utilizata intr-o varietate de moduri diferite. Abordarea BMW privind tehnologia puternic integrata a tehnologiei trenului de rulare electric poate fi aplicata in viitor pe un numar mare de modele diferite.

Pentru a exploata acest potential, arhitectura de automobil a modelelor actuale si viitoare de la toate marcile companiei va permite integrarea diferitelor variante ale tren de rulare.

BMW X3, modelul pe baza caruia este dezvoltat BMW iX3 Concept, este unul dintre primele modele ale caror arhitectura demonstreaza aceasta flexibilitate. in plus, BMW iX3 Concept dispune de un cadru inferior al puntii spate special dezvoltat si de o integrare specifica a sasiului.

BMW ne prezinta conceptul iX3 P90301496_lowRes_bmw-concept-ix3-04-2BMW ne prezinta conceptul iX3 P90301497_lowRes_bmw-concept-ix3-04-2Componente scalabile, productie flexibila

A cincea generatie a tehnologiei BMW eDrive se distinge prin designul sau extrem de compact. Acum, motorul electric, transmisia si electronica de putere sunt grupate intr-o singura componenta, facand mult mai usoara integrarea lor in diferite arhitecturi de automobil. in plus, constructia lor modulara le permite sa se adapteze la nivelurile de performanta necesare si la spatiul disponibil. Un alt element important este ca este folosit un motor electric asincron.

De asemenea, abordarea modulara a designului a fost optimizata suplimentar in urmatoarele generatii de baterii de inalta tensiune.

Automobilele electrificate (electrice sau plug-in) ies deja de pe liniile de asamblare a zece locatii BMW Group din intreaga lume. Componentele eDrive pentru aceste automobile sunt furnizate de facilitatile de productie din Dingolfing (Germania), Shenyang (China) si Spartanburg (SUA). Uzina BMW Group din Dingolfing joaca un rol de lider in acest caz, fiind centrul de competenta al retelei pentru sistemele de propulsie electrica.

Joint-venture-ul BMW Brilliance Automotive va produce viitoarea versiune de serie a BMW iX3 Concept la Shenyang, in China.

BMW iX3 Concept, cu motor electric de peste 200 kW/270 CP si o autonomie WLTP de peste 400 de kilometri

in cadrul strategiei de electrificare a BMW Group, BMW iX3 Concept reprezinta un nou reper pe drumul catre condus fara emisii locale. Astfel, un Sport Activity Vehicle (SAV) deschide drumul pentru o forma noua si revolutionara a placerii de a conduce pentru care BMW este renumit. Actualul BMW X5 xDrive40e iPerformance a debutat in 2015 ca primul model plug-in hybrid al marcii BMW. Iar BMW ActiveHybrid X6, prezentat in 2009, a fost primul Sports Activity Coupé din lume cu un sistem de propulsie full hibrid, care permitea deplasarea in regim exclusiv electric pe distante mici.

BMW ne prezinta conceptul iX3 P90301499_lowRes_bmw-concept-ix3-04-2BMW ne prezinta conceptul iX3 P90301500_lowRes_bmw-concept-ix3-04-2

BMW iX3 Concept deschide un nou capitol, ca primul model pur electric al marcii BMW

Versiunea motorului electric de generatia a cincea dezvoltata pentru acest model genereaza o putere maxima de peste 200 kW/270 CP. De asemenea specifica modelului, bateria de inalta tensiune are o capacitate neta de peste 70 kWh, ceea ce este suficient pentru a oferi SAV electric o autonomie de peste 400 de kilometri in ciclul WLTP.

O alta caracteristica a bateriei de inalta tensiune dezvoltata pentru a cincea generatie a tehnologiei eDrive este capacitatea sa de incarcare optimizata. Sistemul de stocare a energiei are o unitate de control a incarcarii nou dezvoltata si este conceput sa fie conectat la statiile de incarcare rapida cu puteri de pana la 150 kW. Bateria de inalta tensiune poate fi incarcata in doar 30 de minute de la una dintre aceste statii.

Mobilitatea electrica inseamna si o diferentiere de design in partea frontala, grila radiatorului si logo-ul marcii arata legatura cu marca BMW i. Grila dubla inchisa cu accentuarea albastra continua marca BMW i Vision Dynamics, prezentata deja la BMW i Vision Dynamics. Zona inchisa din cadrul grilei reduce rezistenta la aer, oferind beneficii aerodinamice.

Caracteristicile de identificare ale BMW iX3 Concept includ, alaturi de grila BMW inchisa cu grafica auto BMW i familiara, accentele BMW i Blue in jurul grilei, al logo-ului marcii din fata si de-a lungul pragurilor laterale sau difuzorul spate. Aceste repere de design ofera un contrast atractiv pentru finisajului exterior Moonstone Silver mat. De asemenea, conceptul este echipat cu jante din aliaj usor intr-un design optimizat aerodinamic.

BMW i Vision Dynamics este caracterizat de limbajul de design de pionierat dezvoltat exclusiv pentru modelele BMW i. Aceste elemnte distincte BMW i vor marca modelele viitoare ale brandului. BMW i3X concept se defineste, la randul lui, prin caracterul robust si sofisticat al unui SAV, dar integreaza si elemente de design specifice BMW i.

BMW ne prezinta conceptul iX3 P90301501_lowRes_bmw-concept-ix3-04-2BMW ne prezinta conceptul iX3 P90301504_lowRes_bmw-concept-ix3-04-2

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.