Cand aveti dubii, adresati-va unui expert

Cu ceva timp in urma, cei de la Reddit au avut o idee: solicita un hot motociclist sa la unul din interviurile lor ” Intreaba-ma orice”, mai bine cunoscut sub numele de Reddit AMA (ask me anything). In prima faza raspunsurile vin din partea unui politist din Londra si mai tarziu un hot de motociclete din Statele Unite, rezultatele sunt surprinzatoare. Aici, am editat materialul in ceva liniar si usor de digerat.
Trebuie sa cititi daca nu doriti ca motocicleta ta sa fie furata.

Intrebarile originale Ask Me Anything:

  • Ce tip de motociclete ati vizat si de ce?
  • Care este cel mai bun tip de sistem de securitate pe care il putem obtine pentru motocicletele noastre?
  • Cum si unde ar trebui sa pozitionam lanturile de blocare pe motocicletele noastre, astfel incat sa nu le taiati? cat de usor este sa tai incuietori de inalta calitate?
  • Ce te abate cel mai mult cand vedeti o motocicleta si o analizati pentru o fura?
  • Ce te face sa nu „nu, nu asta”.

Sa ne uitam prima oara la raspunsurile politistului:

„Chestia este ca securitatea costa bani. Nu este o garantie de 100%, dar ofera motocicletei dvs. o sansa de lupta. ”

Tipuri de motociclete: „Cele mai populare motociclete pentru hoti sunt motocicletele sportive si acele motociclete pe care le vedeti mai frecvent. Din cauza faptului suntem intr-o epoca digitala, oamenii stiu mult mai multe despre cum sa fie inteligenti atunci cand cumpara un vehicul nou (astfel incat sa nu cumpere unul furat), este mult mai simplu pentru hot sa fure motocicleta si sa o dezmembreze pentru piese. De fapt, cu doar cateva saptamani in urma, am perchezitionat o casa si am gasit 5 motociclete in diverse etape de a fi dezmembrate.

Cea mai buna securitate: „Cea mai obisnuita metoda de a fura o motocicleta este ridicarea acesteia de pe sol si incarcarea intr-o camioneta. Rapid, usor, linistit, odata ce motocicleta se afla in vehicul, este invizibila. Daca ar conduce-o, ar exista un risc mai mare de a fi prins. Plus ca nici macar nu trebuie sa stii cum sa o conduci. Nu este nevoie sa suprascrieti aprinderea. Nu ar putea fi mai simplu. Am vazut ca in trecut au pus o schela formata din tuburi sub furcile din fata si sub spatele bicicletei in apropierea amortizorului si l-au ridicat in 4. Chiar si o motocicleta sportiva mare de 200 kg, inseamna numai 50 kg fiecare prin aceasta metoda. ”

„Din acest motiv, prima dvs. prioritate trebuie sa fie aceea de a opri ridicarea de la sol. Doar un lant bun, incuietoare si o ancora la sol vor opri acest lucru. In mod ideal aveti nevoie de ceva care este intarit si cu diametrul de cel putin 16 mm. In caz contrar, ei ar putea fi capabili sa-l taie cu foarfeci pentru lant. Ceea ce pentru ei este ideal pentru ca e rapid si foarte linistit. O incuietoare buna este una dificil de spart si foarte greu de uzat. Furturile sunt foarte rare atunci cand sunt folosite incuietori de calitate”.

„Un alt sfat bun, intotdeauna inchideti-o strans, nu o lasati sa atarne pe asfalt. Daca il lasi, lantul este vulnerabil la inghetarea si ciocan. ”

„O ancora decenta la sol ar trebui sa fie foarte solida intr-adevar. Cele pe care le scufundati in beton sunt cele mai bune, dar nu si realiste pentru majoritatea oamenilor. Un surub puternic este in mare parte foarte eficient. Unele sunt mai bune decat altele. Am o ancora terestra pentru ca poti ridica un camion cu ea si nu se va rupe. Un alt lucru grozav, alarme de blocare a discurilor. Am doua, cate una pe fiecare roata. Daca motocicleta incepe sa se miste, pornesc si fac o galagie extrema, exact ceea ce hotii urasc.”

„In mod ideal, inchideti motocicleta in garaj. In cazul in care o parcati pe strada si aveti posibilitatea, montati un proiector si o camera. Hotii nu doresc un scenariu de tip „si de la lumina sa straluceasca munca mea”. O camera CCTV este buna, pentru ca o multime de hoti vor fi speriati chiar daca ei cred ca este falsa.

„In ceea ce priveste incuietorile decente, cel mai bun lacat pe care-l cunosc este Abloy Protec 362. Ceea ce folosesc. Are un carlig de otel de 15 mm din otel, foarte havy duty. Are calitate de grad militar, folosit in seifurile bancare. Squire 65CS este un altul bun, desi nu este la fel de greu de spart ca si Abloy. De fapt, pe cele Abloy nu a reusit nimeni sa le sparga, cred. Abloy este foarte scump. Cautati-le pe ebay, va fi o economie semnificativa. Aceste incuietori sunt foarte greu de taiat. Corpul lacatului ascunde carligul si este greu sa obtineti orice fel de aderenta pe ea cu taietori de suruburi. Adesea, nici macar nu puteti vedea suficient de mult pentru a pune flexul pe el. Punctul slab este in mod normal lantul. Multi producatori fac lanturi usoare pe care le puteti folosi in jurul orasului, dar sunt doar mai rezistente la taiere, nu imposibil de taiat. ”

Cum se incuie: „In mod ideal nu printr-o roata. O roata este usor de indepartat. E bine sa aveti o roata securizata, dar dupa cum am spus, ei le dezmembreaza, deci incuiata prin cadru ar fi ideal. Nu pot sa fac asta si cu motocicleta mea, asa ca am pus-o prin decalajul dintre blocul motor si conductele de jos, apoi prin furcile frontale care vor fi destul de consumatoare de timp in caz de furt sau foarte zgomotos. Inchideti lantul strans. Ceea ce vreau sa spun este ca nu ar trebui sa aiba prea mult loc / joc intre motocicleta si asfalt. Este posibil sa fie necesar sa faceti taiati din el pentru a putea face acest lucru. Dar merita cu adevarat. In cazul in care lantul este slabit, este mult mai vulnerabil la atacurile ciocanului, atacurile inghetate si flex „.

Cum sa descurajati un hot: „Cel mai mare obstacol este o motocicleta sigura. Motivul fiind ca exista multe slab securizate si ei vor merge de fiecare data pentru cele mai vulnerabile „.

„Tine minte ce nu vrea un hot: sa fie prins. Fiind prins este cel mai mare pericol in afacerea lor. Afacere este modul in care majoritatea vad furtul. Asigurati-va ca motocicleta este mai riscanta decat altele si va vor evita. Imi amintesc de o vreme cand am fost in patrulare si am vazut un minunat Ducati 916 cu un lant prin roata din spate, care nu era atasat de nimic. I-am dat un sfat proprietarului si a fost incurajator sa vad ca a luat atitudine. In cele din urma, obiectivul dvs. ar trebui sa fie sa nu fiti luati prin surprindere si sa maximizati timpul necesar pentru a va fura motocicleta. ”

„Ideea este ca, cu atat are mai multa de munca, hotului ii trebuie mai mult timp, lucru care il descurajeaza. Marea majoritate a talhariilor au venit pentru pradele usoare. Este vorba despre a nu-ti face din motocicleta o prada usoara.

Iata ce a spus hotul:

„Nu sunt chiar sigur cum am ajuns sa duc aceasta viata. Am fost, in principiu, un copil american normal, care era foarte timid si s-a descurcat bine la scoala. Cel mai bun prieten al meu a fost de fapt un copil problema si el a facut sa para cool sa fii un copil problema. Am inceput prin a-l duce la motociclete pentru a le fura, apoi a cerceta motociclete pentru ca el sa le fure, apoi sa-l ajut sa fure motociclete, apoi sa le furam impreuna „.

„Mi-am dat seama rapid ca baietii carora le-am vandut motocicletele au facut mai multi bani si au asumat un risc mult mai mic, asa ca mi-am strans bani, ca sa pot ajunge la acest lucru”.

„M-am gandit ca am facut asta putin timp, dar am fost implicat in scena furturilor de peste 10 ani. In timp ce numele meu a fost precizat in investigatii, nu am fost niciodata acuzat de o crima legata de aceasta afacere si niciodata nu am „informat” pe nimeni. Am renuntat cand am simtit ca riscul a depasit rasplata. Poate ca a fost vina, rusinea, poate ca tocmai m-am maturizat. Am trait o minciuna pentru o lunga perioada de timp si chiar daca nimeni nu stia durearea din interiorul meu din cauza vietii pe care o duc. Imi plac motocicletele si eram omul responsabil pentru acea senzatie de rau pe care o ai cand te trezesti sa-ti dai seama ca ‘copilul’ tau a fost furat si eu eram responsabil pentru asta. Spre sfarsit, as dormi in pantaloni si hanorac pentru ca stiam ca intr-o zi cineva va da buzna peste mine in casa si voiam sa fiu confortabil in inchisoare.

„Am iesit din scena de 4-5 ani si tot incerc sa-mi dau seama cum am devenit tipul asta.”
Tipuri de motociclete: „In mare parte super sportive. Acestea sunt cel mai frecvent accidentate si, in general, cel mai usor de gasit (lasate in afara in complexelor de apartamente frumoase) Urmatoarele ar fi Harley si pentru o scurta perioada Choppere de valoare ridicata. ”

Cea mai buna siguranta: „Niciodata, niciodata, niciodata niciodata, NICIODATA nu lasati motocicleta in afara unui complex de apartamente. Mai ales una cu parcare imprejmuita. Aceste parcari inchise intr-un complex de apartamente, in zonaa frumoasa a unui oras mare, reprezinta numarul unu pentru hotii de motocicleta pentru a merge la ‘cumparaturi’. ”

„In ceea ce priveste dispozitivele pasive, imi place lantul fughetaboutit NYC / incuietoarea de la Kryptonite, cel mai gros dintre cele doua. Lantul trebuie sa treaca prin ceva asemanator cu bratul rotii spate, ori de cate ori este posibil. Daca trebuie absolut sa il puneti printr-o roata, puneti-l prin roata din spate. Dureaza mult mai mult decat roata din fata. Orice blocatoare de discuri de 100 de dolari vor functiona bine, din nou, pe roata din spate, cele pe roata din fata sunt mai usor de invins, credeti-ma pe cuvant. Blocatoarele mai ieftine pe disc pot fi linistite, bine, o sa lasam la asta, cele ieftine pot fi invinse in tacere. ”

„Lo-Jack si Lo-Jack cu avertisment timpuriu sunt destul de bune la recuperarea motocicletelor de la amatori si semi-profesionisti, dar cineva care stie ce face va elimina rapid sistemul de lo-jack dupa ce a eliberat zona. Totusi, cineva chiar mai profesionist (surprinzator de rar) va avea un loc pentru a verifica / stoca / dezmembra motocicleta care este protejata RF. Problema cu lo-jack este ca nu impiedica pe cineva sa fure motocicleta. Chiar daca o gasiti intr-o singura bucata, fara ca politia sa sa o loveasca in incercarea de a prinde hotul, veti avea totusi pisibile avarii la ghidon (blocarea directiei), deteriorarea aprinderii, deteriorarea blocarii rezervorului, posibila deteriorare a rezervorului in sine (rar) si posibila deteriorare a blocarii portbagajului. Este mult mai bine sa nu luati motocicleta furata in primul rand. Deci, in plus fata de lo-jack vrei niste dispozitive pasive VISIBLE pentru a face hotul sa mearga mai departe. Alarmele cu pager sunt oarecum eficiente, dar nu sunt legate de politie. Eliminarea dispozitivelor electronice este, evident, mai mult o provocare mentala decat una fizica. Calitatea instalarii este un factor imens aici. Ascundeti conectorul sau alarma in sau sub airbox si toate cablurile din fabrica si veti avea o buna configurare.”

Cele mai bune incuietori: „Din zecile pe care le stiam de-a lungul anilor, am intalnit doar una buna, dar stiam pe cineva care avea o pereche de taietori care cantareau foarte mult, mai mult de o placuta de 20 kg de la sala, si avea dinti inlocuibili. Au costat cateva sute de dolari. Seturile de blocare cu lant, care costa peste 150 $, merita. Chiar si incuietorile cu sufe de calitate sunt bune. Ele pot fi taiate, dar este un proces destul de indelungat. ”

Ce te face sa treci peste o motocicleta? „In mod personal, daca este uzata, arata neingrijita din punct de vedere cosmetic. Sa zicem ca grip-urile sunt uzate, au fost scapate pe ambele parti, dar lantul este curat si bine reglat, anvelopele uzate pe margini, au semne de cabluri de siguranta pentru pista, etc. Lipsa de valoare nu este ceea ce cauta un hot. Mi-ar aminti de mine, cum eram odata. Cred ca probabil e tot ce are, intreaga sa lume, nu e draguta, dar o piloteaza pana in panzele albe. Are un pas din partea mea.

„Orice chestie ce necesita timp. Am cunoscut foarte putini tipi cu sange rece care pot sta acolo pentru o ora de lucru la motocicleta. Cei mai multi hoti vor sta cateva secunde, poate cateva minute, iar daca nu reusesc, au disparut. Ceea ce are doar cateva secunde se simte ca o eternitate atunci cand libertatea si viata ta sunt in joc. Sistemul de blocare a discului de calitate pe roata din spate, lantul de calitate si incuietoarea, husa ce se poate incuia/bloca si acoperirea furtului prin asigurare. Pentru mine, lo-jack nu merita costul. Este mai scump decat acoperirea furtului si dupa ce un hot a ramas cu motocicleta, nu o vreau inapoi. Toti se pot bagaa intr-un ghiozdan in spate si nu sunt foarte greu de purtat. Nu o lasati niciodata afara prea mult, indiferent ca e in timpul zilei sau al noptii. ”

Sfaturi de siguranta: „Daca sunteti temporar parcat in afara undeva, un bun mic truc anti-furt GRATUIT, aduceti o surubelnita cu un cap plat si scoateti maneta ambreiajului. Nu exista o maner de ambreiaj, nu pleaca nicaieri. Bineinteles, daca faci asta in fiecare noapte in parcarea ta, ei se vor intoarce cu maneta lor de ambreiaj.

BLOCATI-VA DIRECTIA – Desi pare destul de logic, nu lasati cheia de rezerva in portbagaj. Iti pot deschide portbagajul cu un cutit de unt, nu-mi lasa cheia acolo! Se intampla mai des decat crezi. De asemenea, nu va lasati ACTELE in portbagaj, am vazut prea des acest lucru. Sistemele de blocare a directiei nu sunt greu de ocolit, dar nu sunt nici atat de usor. Cateodata intalnesti unul ciudat care nu vrea sa se rupa si va trebui sa te intorci cu o a doua persoana. In acel moment poate ca proprietarul vede motocicleta si hotul nu o va mai fura. Daca ar fi fost deblocata, motocicleta ar fi disparut.

Cat castigi pe o motocicleta? „Aceasta variaza in functie de anul / marca / modelul / conditia. Acum 10-12 ani a existat un cumparator din afara statului caruia ii gaseam motocicletele pentru care a avut capacitatea de a crea acte pentru ele si care platea undeva la 3500 dolari pentru o motocicleta super sport cat de 1000cc in stare cat mai apropiata de noua. 1.000-1.500 este mai tipic pentru cele super sport. Harley-urile variaza destul de putin, in functie de model si de optiuni, de la 1.000 pentru un sportiv model de baza la cateva mii pentru una cu multe optiuni, cum ar fi fat boy, road king etc. ”

Le conduci sau le ascunzi in duba? „Exista aceasta conceptie gresita ca, cativa baieti incarca motociclete in dube si camionete. Persoanele care sunt prinse sunt cele care le incarcarca in dube sau camionete. Cariera dvs. va fi foarte scurta daca incarcati o ‘racheta’ de 300 km / h (care probabil are un sistem de urmarire) capabila sa piarda politia in cateva secunde, in spatele unei dube sau camionete care merge cu 120km/h si care va va duce direct la locul arestului. Daca nu puteti sa porniti motocicleta si sa o conduceti, atunci cu siguranta ca nu veti gasi si nu veti indeparta lo-jackul. ”

„In 10-15 ani, am cunoscut zeci de hoti si doar unul care era destul de prost sa-si incarce bicicletele intr-o duba sau in camioneta pentru orice perioada de timp”, a invatat sa le porneasca dupa ce a fost prins de doua ori.

„Am fost invatat sa nu calatoresc niciodata pe o motocicleta care atrage atentia oriunde n-ar fi trebuit absolut si sa calatoresc cu strictete conform legislatiei rutiere. Nu o luati daca nu aveti undeva sa o duceti, nu va plimbati ca fraierii si riscati banii / libertatea, nu este o motoicicleta, este o slujba si este o zi de plata. In general, ai luat motoicicleta, ai condus-o direct la destinatie si ai dezmembrat-o.”

Un ultim cuvant: „Majoritatea hotilor nu sunt atat de inteligenti, iar jumatate dintre acestia se drogheaza, va rog, nu fiti mai naivi ca ei.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.