Cu totii ne-am confruntat cu acele zile sufocante de vara. Dezbaterea intre mentinerea vizierei deschisa pentru a nu te sufoca cu riscul de a ti se usca retinele sau a lasa viziera trasa pentru a evita insectele, este una controversata. Apoi, in timp ce incercerci sa decizi ce este mai rau, intorci capul si vezi soferul de langa tine stand in racoarea masinii sale. Ei bine, s-a intamplat in cele din urma. A aparut casca cu aer conditionat. Nu numai ca este disponibila pentru a fi cumparata, dar nu este nici chiar atat de scumpa!

‘Salvarea’ vine din partea echipei de la Feher care au venit cu ACH-1, o casca echipata cu unitatea integrata A/C in partea din spate a capului. Dispune de toate cablurile pentru conectarea la bateria motocicletei si utilizeaza o tehnologie similara cu cea utilizata in Bentley sau Ferrari pentru racirea scaunelor. Combinat cu materialul de distributie Tubular Spacer al lui Feher, care distribuie aerul rece in interiorul castii, sistemul te ajuta sa te racoresti atunci cand temperaturile de afara cresc.

Casca cu aer conditionat devine realitate casca-moto-aerisita-ac-aer-conditionat
Spre deosebire de o unitate conventionala A/C care iti ‘arunca’ aer rece direct in fata, unitatea de racire ACH-1 vizeaza in principal reducerea temperaturii interioare a castii. Desigur, cu cat aerul inconjurator este mai fierbinte, cu atat este mai mare diferenta de temperatura. Sistemul poate crea o diferenta de pana la 15 grade in interiorul castii. Odata ce capul este rece, intregul corp se racoreste si nu te mai incalzesti la fel de mult sau la fel de repede. Desi Feher nu va recomanda sa folositi casca in ploaie, aceasta este sigura sa fie folosita in conditii meteorologice nefavorabile.

Cand vine vorba de greutate, ACH-1 nu e menita sa te faca sa te simti ca si cum ai avea o caramida pe cap. Potrivit Feher, cu toate acestea, „casca nu a fost o gandire ulterioara a functionalitatii AC”. Asta inseamna ca aceasta casca a fost conceputa pentru a primi unitatea de racire si, prin urmare, nu este la fel de grea pe cat ne-am imagina. Acesta cantareste la 1.450g, ceea ce reprezinta o greutate medie pentru o casca (si mai usoara decat unele modulare). Carcasa castii este fabricata dintr-un compozit din fibra de sticla armata cu panza din fibre Kevlar, care ajuta la scaderea greutatii.

ACH-1 este certificata DOT si ECE 22.05 si in varianta standard (599usd) se livreaza cu viziera clara anti ceata si zgarieturi.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.