Judecand dupa comentariile CEO-ului FCA Sergio Marchionne, urmatorul Charger si Challenger vor fi construite pe o versiune modificata extensiv a platformei LX

Platforma Chrysler LX folosita de modelele Dodge Charger si Challenger nu este ceea ce ati numi proaspat. Ea este prezenta in jur de 14 de ani, si a fost initial creat cu mai multe parti din era Mercedes a anilor 1990.

Deci, ati putea crede ca versiunile de generatie urmatoare ale lui Dodge ar putea folosi o arhitectura complet noua. Poate platforma Giorgio folosita de Alfa Romeo Giulia si Stelvio. Se pare ca nu, potrivit directorului Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne.

„S-ar putea sa fie neaparat necesar sa mergem pana la arhitectura Giorgio pentru Dodge, atata timp cat suntem dispusi sa ne angajam la un upgrade semnificativ la arhitectura actuala pentru a o face competitiva. Asta e deja ceva care a inceput deja „, spune pentru Motor Authority.

Urmatoarea generatie Dodge Charger si Challenger setate sa reutilizeze platforma curenta 15-ld-ex-4.jpg.pagespeed.ce_.sk-53eb92d24038d

Problema cu platforma Giulia este dimensiunile sale, a explicat Marchionne. „Din punct de vedere al dimensiunilor si capabilitatilor, aceasta reflecta mult mai mult o cerinta europeana de performanta decat cea a patrimoniului american Dodge”, a spus el. Cu alte cuvinte, veti incerca sa inghesuiti un V8 in fata si nu va rezulta intr-o masina cu proportii asemanatoare unui muscle car.

In orice caz, nu va mai ramane multe din lotul actual de LX pana in momentul in care Dodge va fi gata, iar Marchionne sustine ca „nu ii veti recunoaste originile”, adaugand ca inginerii „ii pot mentine structura ‘bare-bones’ .“

Ceea ce nu stim in acest stadiu este momentul in care vor veni noile versiuni ale masinilor, dar puteti garanta ca Charger-ul actual si Challenger – in productie din 2005 si respectiv 2008 – vor fi imbatranite pozitiv pana cand vor fi intrerupte.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.