Sleeper-ul mare si confortabil are inima unui Audi S3 si viteza unui BMW M5.

Skoda nu s-a hotarat inca daca ar trebui sa faca o versiune RS a modelului Superb, asa ca un proprietar al modelului AWD echipat cu 280 de cai putere a decis sa ia lucrurile in propriile sale maini. Purtand badge-urile Sportline, Laurin & Klement si Greenline pentru a induce oamenii in eroare, acest Superb este un sleeper interesant, cu dublul puterii fata de stoc.

Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota flanse-distantiere-skoda-5x112-5x100Tineti cont de faptul ca versiunea standard nu este prea lenta, reusind sa atinga 100 km/h in 5,8 secunde in drum sau spre viteza maxima de 250 km/h. Este, efectiv, cea mai rapida Skoda produsa vreodata, dar Michael – care, de asemenea, se intampla sa detina un Abarth 595 – a vrut mai mult. Dupa acordarea kiturilor de putere pentru motorul cu patru cilindri din seria 2.0 TSI, stage 1 si stage 2, el a decis sa ridice stacheta si a cumparat un motor nou pe care l-a reconstruit conform specificatiilor unui Audi S3. Similar cu cel gasita in variantele de top Superb, precum si VW Golf R, motorul a trecut prin unele modificari extensive pentru a extrage 560 CP.

De la un kit de injectie de metanol cu apa personalizaa si un turbocompresor modernizat, pana la o suspensie aftermarket si franele marite, acest model Superb a fost modificat serios. Transmisia DSG este stoc, dar ambreiajul a fost schimbat cu un kit APR. Esapamentul personalizat cu tip-suri de carbon provine de la o companie responsabila de dezvoltarea de evacuari personalizate pentru Aston Martin. Numai evacuarea costa aproximativ 3.000 de lire sterline.

Interiorul este in cea mai mare parte stoc, cu exceptia volanului, imbracat in Alcantara imprumutat de la o alta masina VAG. Exista, de asemenea, un badge amuzant „TDI Sport Edition” pe consola centrala. Fiind o specificatie Laurin & Klement, ea are toate ‘artificiile’ pe care Skoda le poate oferi astazi.

Cu toate upgrade-urile, proprietarul sustine ca modelul sau Superb ‘RS’ este la fel de rapid ca ultimul BMW M5. De fapt, Michael a folosit un inregistrator de date de curse pentru a inregistra sprintul de 0-100 km/h si masina a facut-o in 2,9 secunde. Ca si comparatie, Bmw M5 standard are nevoie de 3,2 secunde pentru a atinge aceasta viteza, in timp ce modelul Competition are nevoie de doar 3,1 secunde.

Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-2Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-3Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-6 Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-8Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-7Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-5Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-4Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-1Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeperSkoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-12Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-11Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-10Skoda Superb este un sleeper confortabil ce ascunde 560 CP sub capota skoda-superb-sleeper-9

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.