Nu e vorba de putere.
Cumparatorii de autoturisme nu se uita la puterea, cuplul si numarul suportilor de pahare pentru a influenta decizia lor de cumparare, un nou raport sugereaza altfel. Daca credeti ca exista prea multa negativitate in lume, atunci acest nou studiu de la Morning Consult nu va ajuta, deoarece se pare ca cumparatorii de masini noi (in proportie de 60% ) au declarat ca recenziile slabe i-ar descuraja sa cumpere un anumit model.

Sondajul national, vizand 2.202 de adulti, a descoperit, de asemenea, ca siguranta este, de asemenea, un factor. Dintre cei intervievati, 58% au spus ca, daca un vehicul nu era la fel de sigur ca alte modele, nu l-ar cumpara. Daca un vehicul nu era suficient de spatios pentru nevoile lor, 48% au spus ca vor fi descurajati sa cumpere masina respectiva.

Mai putin importante pentru consumatori sunt lucrurile precum economia de combustibil si atractivitatea. 44 la suta dintre respondenti au spus ca, daca un model consuma mai mult decat concurentii sai, ei ar lua in considerare cumpararea altui model. 31 procente au spus ca, daca au simtit un model neatractiv in comparatie cu altul, nu ar cumpara. Acest lucru este extrem de subiectiv.

Ceea ce este interesant este ceea ce nu va descuraja oamenii sa cumpere un anumit vehicul. De exemplu, doar opt la suta dintre respondenti au declarat ca nu vor cumpara un vehicul electric sau hibrid. De asemenea, jos pe lista este loialitatea fata de o anumita marca. Doar 17% au spus ca nu vor cumpara o masina de la un brand pe care nu l-au achizitionat niciodata.

Studiul acesta este o privire interesanta asupra modului in care oamenii cumpara o masina si ce ii descurajeaza sa cumpere anumite modele. V-ati gandi ca, analizand datele, vehiculele electrice si hibridele se vor vinde la o rata mai mare, dar nu. Apoi, din nou, acest studiu nu a pus punctul pe costurile mai mari, ceea ce este in defavoarea atat unui hibrid cat si unui vehicul electric in comparatie cu omologii lor cu combustie interna. Evaluarile slabe si siguranta se afla in prioritatile oamenilor atunci cand cauta o masina noua.

Cu toate acestea, asta nu inseamna ca review bun va convinge pe cineva sa cumpere o masina noua. Daca s-ar intampla asa, toata lumea ar conduce o Miata.

Raport: Consumatorilor le pasa mai mult de review-urile automobilelor decat de specificatii maxresdefault-1Sursa: Motor1

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.