Lexus anunță debutul global al noului UX 300e, o evoluție semnificativă a primului model BEV de producție al mărcii. UX 300e actualizat se alătură noului UX 200/250h anunțat la începutul acestui an, livrările fiind programate să înceapă în primăvara anului 2023.

De la lansarea în 2005 a lui RX 400h, primul SUV hibrid din lume, Lexus a fost un pionier al electrificării pe piața de lux. Pe baza viziunii de electrificare „Lexus Electrified” anunțată în 2019, Lexus își propune să răspundă nevoilor diverse ale clienților globali printr-o gamă largă de vehicule electrificate, de la HEV la PHEV și BEV.

Folosind tehnologia de electrificare pentru a spori semnificativ performanța fundamentală a vehiculului, Lexus continuă să perfecționeze bucuria atemporală a automobilului, prin precizie și sofisticare distinctive.

În 2020, Lexus a lansat UX 300e ca primul model BEV de producție al mărcii. În 2022, aceasta a fost urmată de introducerea Lexus RZ, un model BEV dedicat. La sfârșitul lunii august 2022, vânzările cumulate de vehicule electrificate Lexus se ridică la aproximativ 2,3 milioane de unități, deoarece marca își accelerează dezvoltarea și adoptarea pentru a contribui la realizarea unei societăți neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon.

Premiera mondială a noului Lexus UX 300e integral electric Captură-de-ecran-din-2022-10-14-la-10.15.31

Experiență de conducere BEV deosebit de silențioasă și rafinată

Pe lângă dimensiunea manevrabilă a caroseriei și designul unic de crossover compact urban „UX”, UX 300e este foarte apreciat de clienții care caută o experiență de conducere BEV deosebit de silențioasă și rafinată.

Îmbunătățirile anunțate pentru UX 300e se bazează pe căutarea necruțătoare a perfecțiunii sub o filozofie „Always On”. Îmbunătățirile unice ale grupului de propulsie BEV includ un pachet de baterii nou dezvoltat, cu o capacitate crescută de la 54,4 kWh la 72,8 kWh, rezultând o autonomie de croazieră de 450 km*1 – cu peste 40% mai lungă decât modelul actual.

UX 300e moștenește, de asemenea, perfecționările ulterioare aduse preciziei dinamice a seriei UX pentru performanțe care inspiră încredere, împreună cu funcționalitatea extinsă a tehnologiilor de siguranță activă și evoluția caracteristicilor avansate prin cel mai recent sistem multimedia.

Premiera mondială a noului Lexus UX 300e integral electric Captură-de-ecran-din-2022-10-14-la-10.15.18UX 300e actualizat a fost supus unor teste și evaluări riguroase la Centrul Tehnic Toyota Shimoyama.

Centrul de greutate scăzut creat de amplasarea sub podea a acumulatorului BEV oferă lui UX 300e un avantaj natural de performanță, la fel ca amortizoarele standard de performanță din spate*2. Pentru o dinamică și mai rafinată, rigiditatea caroseriei a fost întărită prin adăugarea a 20 de puncte de sudură în puncte, iar servodirecția electrică (EPS) și amortizoarele au fost reglate optim pentru modelul complet electric.

Când vine vorba de tehnologie avansată, funcționalitatea tehnologiei de siguranță activă „Lexus Safety System +” a fost extinsă cu scopul de a oferi o experiență de conducere mai sigură și mai sigură. În plus, cel mai recent sistem multimedia aduce un ecran tactil mai mare, cu rezoluție mai mare, forma și aspectul comutatorului panoului de instrumente și zonei consolei au fost optimizate și doi noi conectori USB Type-C au fost adăugați în partea din față a consolei. pentru o utilizare îmbunătățită la încărcarea dispozitivelor.

Lexus inginer internațional SEF MITSUTERU

„Fiind primul model BEV al Lexus și o parte esențială a familiei UX, UX 300e îmbrățișează dezvoltarea continuă a performanței și evoluția tehnologiei avansate aplicate UX 200/250h anunțate la începutul acestui an, sporind în același timp atributele unice pentru un Vehicul electric.

În special, pe baza unei filozofii „Always On”, am extins semnificativ gama de croazieră pentru a îmbogăți și mai mult stilul de viață al clienților noștri. În calitate de fară principală pentru „Lexus Electrified”, rafinamentul UX 300e este un pas cheie în ceea ce privește calea către o societate neutră din punct de vedere al carbonului”.

Caracteristici principale UX 300e

Evoluție unica BEV pentru a îmbunătăți statul de viață a clintilor

UX 300e profită din plin de configurația motorului electric. Ca o caracteristică unică BEV, nu transportă obiecte grele în față, cum ar fi un motor, permițând amplasarea componentelor mai grele spre centrul vehiculului pentru o distribuție optimă a greutății față/spate și moment de inerție.

Centrul de greutate scăzut oferit de acumulatorul de sub podea și amortizoarele de performanță din spate, completează aceste atribute pentru a rafina dinamica și a spori sentimentul de conexiune dintre mașină și șofer.

Bateria de sub podea acționează și ca o barieră fonică, iar o atenție suplimentară s-a concentrat asupra zgomotului vântului și al zgomotului de la drumul cu pietriș și alte materiale care au devenit vizibile în absența sunetului motorului și transmisiei. Rezultatul este un spațiu interior confortabil și liniștit.

Pachetul de baterii nou dezvoltat extinde autonomia de croazieră cu mai mult de 40% până la 450 km în comparație cu modelul actual și atinge un consum de energie de 166,7 Wh/km*1.

Specificații UX 300e (specificații europene, prototip)

  • Raza de croaziera – 450 km
  • Consum de energie – 166,7 Wh/km
  • Capacitate baterie – 72,8 kWh
  • Standard de încărcare rapidă – CHAdeMO
  • Putere maximă (kW[ps]) – 150 [203]
  • Cuplu maxim (Nm[Kgf・m])- 300 [30,5]

Premiera mondială a noului Lexus UX 300e integral electric Captură-de-ecran-din-2022-10-14-la-10.16.35Îmbunătățirea în continuare a performanțelor rafinate, care inspiră ÎNCREDERE, prin intermediul unor elemente fundamentale consolidate

Un total de 20 de puncte de sudură în puncte au fost adăugate caroseriei vehiculului în jurul ușilor laterale și din spate pentru a îmbunătăți rigiditatea structurală. În plus, mașina a fost condusă intens la Centrul Tehnic Toyota Shimoyama pentru a regla în continuare EPS-ul, amortizoarele și alte componente.

Scopul a fost de a obține un răspuns liniar fidel intențiilor șoferului, cum ar fi senzația care inspiră încredere de decelerare, direcție și accelerare fără probleme în toate situațiile de conducere.

Extensia funcțiilor de siguranță activa și îmbunătățirile echipamentului inclusiv și ultimul sistem de multimedia

Pentru a atinge obiectivul final al unei societăți mobile în care decesele din accidente de circulație sunt reduse la zero, noul UX a extins funcționalitatea sistemului de siguranță Lexus + tehnologia de siguranță activă. Scopul este de a preveni accidentele, de a reduce în continuare leziunile și decesele din trafic și de a ușura povara șoferilor.

În plus, o caracteristică avansată a cheii digitale îmbunătățește utilizarea de către client, permițând blocarea/deblocarea ușii și pornirea sistemului EV prin intermediul smartphone-ului. De asemenea, a fost adăugat un monitor de vedere panoramică cu afișare transparentă a imaginii suprafeței solului pentru a afișa starea suprafeței drumului și poziția anvelopelor de sub vehicul.

Premiera mondială a noului Lexus UX 300e integral electric Captură-de-ecran-din-2022-10-14-la-10.16.05

Sistem de siguranță Lexus +

  • O cameră îmbunătățită cu un singur obiectiv și un radar cu unde milimetrice extind capacitățile de siguranță ale sistemului pre-coliziune prin detectarea bicicliștilor în timpul zilei și a pietonilor pe timp de noapte. Sistemul poate detecta vehiculele care se apropie înainte de viraje la dreapta în intersecții, precum și pietonii care traversează care se apropie din față, atunci când virează la dreapta sau la stânga. În plus, a fost adăugat Asistența la direcția de urgență, permițând sprijinirea asistată a direcției pe bandă atunci când este declanșată de intrarea șoferului.
  • Lane Tracing Assist (LTA), o funcție avansată de asistență la conducere, care ajută la menținerea vehiculului în centrul benzii, utilizează tehnologia AI pentru recunoașterea benzii și extinde gama de asistență, obținând astfel un suport mai fluid și mai consistent al direcției.
  • O funcție de control al vitezei în curbe care decelerează vehiculul în avans, în funcție de dimensiunea unei curbe care se apropie, a fost adăugată la controlul de croazieră cu radar dinamic (cu o funcție de urmărire a tuturor vitezelor), care controlează accelerația și decelerația, astfel încât distanța până la un imediat vehiculul precedent este constant în limita vitezei setate atunci când conduceți pe drumuri, cum ar fi drumurile destinate exclusiv vehiculelor cu motor.
  • Sistemul de oprire de urgență a condusului sprijină șoferul prin alerte audio și vizuale și prin decelerare ușoară în cazul în care șoferul continuă să nu opereze în timpul utilizării Lane Tracing Assist. Apoi activează lămpile de avarie și claxonul vehiculului pentru a-i alerta pe cei din afara vehiculului pentru a ajuta la prevenirea sau reducerea daunelor aduse vehiculului sau altora, în timp ce încetinește și în cele din urmă oprește vehiculul pe banda sa. După oprirea vehiculului, sistemul deblochează ușile și efectuează un apel de urgență prin conexiune automată la Help Net, care contribuie la salvarea timpurie a șoferului.

Premiera mondială a noului Lexus UX 300e integral electric Captură-de-ecran-din-2022-10-14-la-10.15.48

Cheie digitală

Instalarea unei aplicații dedicate pentru smartphone permite ca smartphone-ul să fie folosit ca cheie digitală pentru vehiculele cu această caracteristică. Pe lângă posibilitatea de a bloca/debloca ușile prin intermediul ecranului smartphone-ului, sistemul EV poate fi pornit prin apăsarea comutatorului de pornire în timp ce țineți telefonul smartphone.

Vehiculul poate fi operat cu un singur smartphone, chiar dacă dețineți mai multe vehicule compatibile cu o cheie digitală. În plus, deoarece cheile digitale pot fi partajate între smartphone-uri, devine mai ușor și convenabil să împrumuți sau să împrumuți vehicule între membrii depărtați ai familiei sau prieteni.

Monitor cu vedere panoramică

Monitorul Panoramic View combină imagini de la camerele din față, din spate, din stânga și din dreapta ale vehiculului și le afișează pe afișajul central. Noua funcție de afișare transparentă sub caroserie combină imagini ale stării suprafeței drumului realizate în trecut cu o imagine a vehiculului sub caroserie, ajutând astfel șoferul să înțeleagă condițiile suprafeței drumului și poziția anvelopelor sub vehicul.

Cel mai recent sistem multimedia și utilizare îmbunătățită a cabinei

Sistemul multimedia și serviciile conectate au fost reproiectate în mod dramatic pentru o experiență îmbunătățită a clienților. Sistemul dispune de cel mai recent ecran tactil de 12,3″ cu dimensiune mai mare/rezoluție mai mare și sistem multimedia intuitiv de ultimă generație pentru ușurință în utilizare.

În plus, funcționalitatea G-Link*3 a fost extinsă considerabil pentru a oferi servicii care sunt mai semnificative în viața de zi cu zi a clienților noștri. Vom continua să promovăm experiența personalizată a clienților prin actualizarea sistemelor noastre multimedia prin actualizări software OTA*4. În plus, formele și aspectul comutatorului panoului de instrumente și zonei consolei au fost optimizate în în conformitate cu utilizarea ecranului tactil și doi noi conectori USB de încărcare (Tip-C) au fost adăugați în partea din față a consolei pentru o utilizare îmbunătățită.

Utilizabilitate îmbunătățită din cabina de pilotaj

Ecranul tactil de 12,3 inchi cu rezoluție mai mare și mai mare este montat mai aproape de șofer, permițând funcționarea ecranului tactil fără a compromite poziția de condus. În plus, formele și aspectul comutatorului panoului de instrumente și zonei consolei au fost optimizate în conformitate cu utilizarea afișajului tactil. Întrerupătoarele pentru încălzirea scaunelor montate anterior în centrul panoului de bord au fost plasate deasupra consolei, iar doi conectori de încărcare USB (Tip-C) au fost instalați nou în spațiul din fața consolei creat de această modificare. În plus, spațiul de încărcare wireless a fost extins pe verticală, iar iluminarea LED a fost adăugată în partea de sus pentru o utilizare îmbunătățită.

Sisteme multimedia și servicii conectate

  • Premiera mondială a noului Lexus UX 300e integral electric Captură-de-ecran-din-2022-10-14-la-10.16.18UX 300e este echipat cu cel mai recent sistem multimedia pentru o utilizare intuitivă. Accesibilitatea excepțională este obținută prin afișarea continuă a navigației, a muzicii, a setărilor vehiculului și a altor pictograme de selectare a meniului de-a lungul părții șoferului. Aspectul întregului ecran este împărțit în funcție de funcție, unificând astfel fluxul de operare și concentrându-se pe operarea ușoară.
  • Sistemul folosește un sistem de navigație conectat care utilizează informații de hartă bazate pe cloud pentru a obține informații despre trafic în timp real și informații despre disponibilitatea parcării. În plus, sistemul de navigație folosește un sistem de tip hibrid care combină un sistem convențional de navigație în vehicul și un sistem de navigație conectat.
  • Cea mai recentă funcție de recunoaștere a vocii este activată prin activarea vocală, prin acționarea comutatorului de vorbire de pe volan sau prin operarea pictogramei microfonului de pe afișaj. Prin rostirea unui cuvânt de activare predefinit (de exemplu, „Hei Lexus!”), funcția de recunoaștere vocală poate fi activată fără a fi nevoie să acționați un comutator sau să opriți muzica. Sistemul acceptă și funcționarea în stil conversațional, ca și cum ai vorbi cu mașina.
Apple CarPlay*5 și Android Auto*6
  • Apple CarPlay*5 și Android Auto*6, care oferă anumite funcții exclusive ale dispozitivelor iPhone*5 și Android*6 pe afișajul din vehicul, sunt acum disponibile. Apple CarPlay acceptă conexiunea wireless Wi-Fi*7 pe lângă conexiunea USB convențională.
    Sistemul este configurat cu un browser web care permite utilizatorilor să navigheze pe site-uri web (știri, bloguri, muzică în flux, videoclipuri YouTube*6 etc.) printr-o conexiune la Internet utilizând DCM (Modulul de comunicare de date).
  • Funcția „Setările mele” permite utilizatorilor să înregistreze setări personale pentru sistemele multimedia ale vehiculului, cum ar fi sistemul de navigare și audio, prin conectarea la dispozitive Bluetooth*8 (de exemplu, smartphone-uri). În plus, cu abonamentul G-Link, setările multimedia sunt stocate în centrul de date și poate fi utilizat într-un alt vehicul.
  • „My LEXUS” permite utilizatorilor să verifice nivelul bateriei vehiculului și autonomia de croazieră pe smartphone-urile lor. În plus, sunt disponibile servicii precum climatizarea la distanță, care permite activarea aerului condiționat înainte de a urca în mașină.
  • Folosind funcția „My Car Start Lock” din sistemul „My LEXUS”, acum este posibil să dezactivați sistemul EV al vehiculului pentru o perioadă de timp dorită. Această caracteristică mărește securitatea atunci când vehiculul nu este în uz, cum ar fi noaptea, în timpul călătoriilor lungi sau în timpul călătoriilor de afaceri.
  • Funcția de actualizare a software-ului OTA*4 permite actualizările software prin comunicarea fără fir prin DCM. Pe lângă îmbunătățirea conținutului și operabilitatea afișajului multimedia, acest lucru permite adăugarea de noi funcții și performanțe îmbunătățite.

Comunicat remis Best Ride

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.