Ne putem astepta la mai multe masini sportive noi de la divizia GR in crestere a Toyota si care ar putea include succesorii MR2 si Celica.

Toyota obisnuia sa faca niste masini sportive stralucitoare, nu-i asa? Compania avea in anii 1990 cateva modele incitante, dar unul cate unul, acestea au fost intrerupte. Pana de curand, modelul GT86 era o lumina stralucitoare intr-o scena relativ plictisitoare.

Dar lucrurile se schimba. Supra se intoarce sigur, dar acesta este doar inceputul, cu noul sub-brandul al companiei – „GR”, care deschide mai multe posibilitati pentru masini sportive.

In timpul unui interviu acordat la mesa rotunda cu inginerul sef de la Supra, Tetsuya Tada, la 24 de ore de la Le Mans, unde a fost dezvaluit si un Supra GRMN care se afla in plan, Car Throttle a intrebat daca vor fi resuscitate si alte masini sportive din trecutul Toyota.

Cu un ranjet, Tada a raspuns imediat „Celica, MR2, presupun? Am avut multe solicitari din intreaga lume „. Pana acum, atat de vag, dar noua configuratie a companiei permite intr-adevar aparitia a noi masini sport.

MR2 si Celica s-ar putea intoarce in ofensiva automobilelor sport Toyota d7bec439831266013dabac885969ac1eEl a continuat sa spuna:

„Ca parte a faptului ca dorim sa ne angajam la aceasta linie [de masini de performanta], am infiintat Grupul GR care se specializeaza in masini de curse si sport si ceea ce aceasta organizatie ne permite sa facem este ca are resurse specifice, mai multe resurse pentru dezvoltarea masinilor sport si masinilor de curse. [Cat despre] ceea ce vom introduce – vom investiga ce va fi cel mai potrivit pentru noi „.

La Salonul Auto de la Geneva anul trecut, Tada a declarat jurnalistilor ca intentia a fost ca Toyota sa detina o linie de automobile sportive formata din „cei trei frati” – GT86, Supra si un alt automobil sportiv pe scara larga speculati la acea vreme sa fie un succesor MR2.

Ar trebui ca MR2 sa fie adus inapoi, si ne-am astepta ca acesta sa fie mai mult ca masina de a doua generatie, spre deosebire de cea de masina cu un pret scazut, cu consum redus de generatia a treia. La urma urmei, modelul GT86 ocupa deja spatiul de intrare, iar modelul Supra este prevazut cu un pret premium, asa ca ar avea sens pentru urmatoarea masina sport Toyota – indiferent ce se numeste – sa se alinieze intre cele doua.

Abia asteptam sa vedem cu ce va veni GR.

Conform Carthrottle

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.