Magazinul FIAT in Metaverse este primul showroom virtual interactiv, alimentat de metaverse, din lume, ceea ce face ca brandul să fie un lider în oferirea unei experiențe inedite unice și simple. Tehnologia lansată de FIAT este prima de acest fel care oferă o experiență de vânzare end-to-end în metavers, revoluționând întreaga experiență a clienților mărcii. Magazinul Metaverse prezintă FIAT’s Product Genius – o persoană reală – care este disponibilă să răspundă la orice întrebare a clientului în timp real.

Magazin FIAT in Metaverse, primul showroom virtual din lume. Captură-de-ecran-din-2022-12-02-la-11.17.34

Magazinul FIAT Metaverse este primul de acest gen în sectorul auto.

„FIAT este din nou lider în a oferi clienților noștri o experiență de brand inovatoare și fără stres. În stilul pur FIAT, Magazinul FIAT Metaverse este primul de acest gen în sectorul auto. Este o experiență magică: o călătorie captivantă condusă de om în lumea FIAT. Simplu și ușor de utilizat, urmărind ideea de „tech it easy”, și accesibilă pentru toată lumea, datorită tehnologiei sale” – a declarat Olivier Francois, CEO FIAT și Global Stellantis CMO.

– „Pe scurt, este modul nostru de a face experiența clienților noștri personalizată datorită interacțiunii cu o persoană și chiar mai simplă, ceea ce este în concordanță cu misiunea noastră socială de a satisface nevoia actuală a oamenilor de o viață simplificată. Pentru prima dată, clienții noștri vor putea explora și achiziționa 500 La Prima by Bocelli din confortul casei lor, datorită unui proces asistat de om, instantaneu, realist și fără stres. Această experiență unică va fi extinsă la întreaga linie New 500 până la sfârșitul anului 2022. Până în primul semestru al anului 2023, clienții vor putea explora o varietate de modele în Magazinul Metaverse; în conformitate cu aceasta, începând din Italia, călătoria noastră revoluționară a clienților va fi disponibilă pe alte piețe.”

Magazin FIAT in Metaverse, primul showroom virtual din lume. Captură-de-ecran-din-2022-12-02-la-11.16.33

FIAT Metaverse Store: acces la metaverse fără a necesita căști VR, avatare sau hardware specializa

FIAT Metaverse Store a fost dezvoltat în colaborare cu Touchcast și Microsoft, care au conceput experiența pentru marca FIAT. Platforma Metaverse-as-a-Service a Touchcast este construită pe Microsoft Cloud și oferă clienților acces la metaverse fără a necesita căști VR, avatare sau hardware specializat. Rezultatul este sinteza digitalului și fizicului într-o experiență captivantă, diferită de oricare alta.

Magazinul FIAT Metaverse poate transporta instantaneu clientul „în interiorul” FIAT- ului. Odată înăuntru, Product Genius salută clientul și, împreună, pot explora mașina în imagini spectaculoase de 360 ​​de grade și pot afla despre tehnologia acesteia, pot răspunde oricăror întrebări despre mobilitatea electrică, reîncărcare și orice conținut al Noului 500. În plus, clientul poate aruncați o privire de aproape asupra modului în care funcționează Infotainment și diferitele moduri de conducere și încărcare EV.

Magazin FIAT in Metaverse, primul showroom virtual din lume. Captură-de-ecran-din-2022-12-02-la-11.17.11

De asemenea, clientul poate personaliza modelul alegându-i corpul, culoarea, interioarele și orice altă caracteristică dorită și le poate vedea literalmente schimbându-se în timp real. În plus, instrumentul complet captivant de la FIAT vă permite să recreați o experiență de condus la bordul Noului 500 La Prima by Bocelli pe La Pista 500, pista de pe acoperișul clădirii Lingotto din Torino. Pentru a satisface nevoile clienților și pentru a se adapta la timpul lor liber, Product Genius este întotdeauna disponibil, de luni până vineri de la 9:00 la 20:00 și sâmbătă de la 10:00 la 18:00.

Cu noul FIAT Metaverse Store, Brandul își continuă drumul către o călătorie simplă, dar inovatoare a clienților, într-o continuare a strategiei de simplificare care a început cu doar câteva săptămâni în urmă cu configurarea noii sale game.

Experiența online în întregime este completată și de una fizică, deoarece clientul poate decide să meargă la cel mai apropiat dealer pentru un test drive.

Comunicat remis Best Ride.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.