Frankfurt 2019 este momentul de lansare pentru Volkswagen ID.3. Un model care-si propune sa reprezinte ceea ce a fost, la vremea sa, Beetle. Sau, mai recent, ceea ce inseamna Golf.

Pana si acel 3 din nume spune asta, nu doar faptul ca modelul face parte din segmentul C. In timp ce ID vine, deopotriva, de la „Intelligent Design” si „Identity”. Si daca tot suntem la acest capitol, sa spunem ca Volkswagen ID.3 poarta, in premiera, noul logo, pe care-l vedeti mai jos.

Unul care este plat. Si care ofera, cromatic, indicii despre tipul masinii. Alb, pentru „clasice”, albastru pentru electrice si rosu pentru „sportive”.

Frankfurt 2019: Prima masina electrica...a poporului Frankfurt-logo-Volkswagen

Platforma MEB la baza

VW ID.3, modelul adus la Frankfurt, este construit pe platforma MEB, care are motor electric pe puntea spate si baterie integrata in structura caroseriei, in zona inferioare. Locul a fost ales, evident, pentru un centru de greutate redus si o distributie optimizata a greutatii. Evident, vor exista si modele cu tractiune integrala, gratie unui motor electric pe puntea fata.

Cu proportiile unui Golf, 4.260 x 1.810 x 1.550, ID.3 are un ampatament cu numai 21 mm mai mic decat un Passat. Astfel ca ai parte de o multime de spatiu. Senzatie amplificata si de faptul ca numai controlul geamurilor si semnalizatorul de avarie au butoane analogice, restul fiind tactile. Iar volumul portbagajului este la nivelul celui oferit de Golf, 380 de litri.

Echipare bogata

Masina este disponibila in patru culori si trei nivele de echipare. Farurile si stopurile LED sunt baza, iar jantele au 18 inch (optional sunt cele de 19 si 20). Echiparea de baza propune sistem multimedia cu navigatie, DAB+ digital radio, cotiere, scaune si volan incalzit, cablu de incarcare Mode 2.

Echiparea 1ST Plus aduce suplimentar, intre altele, faruri Matrix LED, cruise control adaptiv, sistem de acces keyless, scaune cu design diferit, camera video spate,  sistem de iluminare ambientala. Plus geamuri fumurii, exterior Style package cu jante de 19 inch. In fine, cea de top, 1ST Max contine scaune mai confortabile, head-up display augmented reality (AR), acoperis panoramic cu trapa, sistem audio Beats cu opt difuzoare si un subwoofer, incarcare wireless pentru telefon, jante de 20 de inci si un set de asistenti electronici.

150 sau 204 CP

ID.3 beneficiaza de un motor electric ce genereaza 150 sau 204 CP si un cuplu de 310 Nm. Bateria este oferita in 3 variante: 45, 58 sau 77 kWh. In timp ce autonomia in ciclul WLTP poate ajunge la 330, 420 sau 550 de km. Volkswagen propune si un incarcator de bord rapid de 100 de kW. Acesta permite incarcarea bateriei cu energia pentru alti 290 km. Si aceasta in numai 290 km.

Editia de start, prezentata la Frankfurt, propune varianta cu baterie de 58 kWh si cu motor de 204 CP. Editia de start, cu 30.000 de exemplare, a fost deja pre-comandata. In ceea ce priveste pretul, nu a fost comunicat inca, dar se pare ca va avea un nivel in jurul a 40.000 de euro. Care include alimentare gratuita la statiile IONITY, iar in terminale din sistemul online We Charge pana la 2.000 de kWh.

Variantele ulterioare ale ID.3 se spune ca vor avea un pret de start de sub 30.000 de euro. Primele exemplare vor ajunge la clienti abia spre mijlocul lui 2020!

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.