Ford Puma Titanium X, ce prezinta caracteristici premium in ceea ce priveste confortul si ergonomia. Modelul isi va face debutul saptamana viitoare, la Frankfurt. Ford a prezentat deja primele informatii.

Modelul propune un nivel premium al ergonomiei, lucru valabil si in ceea ce priveste gradul tehnologic sau confortul. „Asemenea noului Ford Puma ST-Line X, pe care l-am dezvalui la inceputul acestui an, noul nostru Puma Titanium X are caracterul sau distinct”. Declaratia ii apartine lui Roelant de Waard, vicepresedinte, Marketing, Vanzari si Service la Ford Europa. „Tehnologiile standard rezervate de regula limuzinelor ofera acum un confort exceptional pentru clientii SUV-urilor compacte”.

Noul Ford Puma imbina un design exterior uimitor, cel mai bun spatiu de incarcare din segment si o tehnologie sofisticata mild-hybrid pentru clientii din Europa.

Premiere: scaune cu masaj lombar si cu huse detasabile

Specificatiile premium oferite in dotarea standard confera un nou grad de lux segmentului SUV. Acestea le permit clientilor Ford Puma Titanium X sa beneficieze de experiente de condus pline de incredere si de un confort fara precedent.

Spre exemplu, Ford ofera in premiera pentru gama sa husele de scaune detasabile care pot fi spalate la masina. Acestea au un sistem integrat elegant cu fermoar, ceea ce permite sa fie indepartate cu usurinta, folosind o singura mana. Husele prietenoase pentru familie fac mai usoara ca oricand curatarea, contribuind la pastrarea senzatiei de prospetime in interior. In plus, pentru husele disponibile aftermarket vor exista optiuni de personalizare mai vaste pentru proprietari.

Ford Puma Titanium X e prezentat la Frankfurt! FORD_2019_IAA_PUMA_TITANIUM__5

Inovatiile suplimentare pentru scaune includ scaune frontale cu masaj lombar. Acestea sunt unice in segment. Actionarea se face prin apasarea unui buton. Scaunele reglabile electric dispun de un sistem de masaj cu trei camere, cu directii de rulare reglabile si cu trei niveluri de intensitate. Camerele gonflabile permit, de asemenea, ajustarea treptata a conturului dorsal din zona superioara, centrala si inferioara a scaunelor. Astfel, soferul si pasagerul din fata pot sa-si ajusteze in mod precis pozitia scaunului pentru a beneficia de confort sporit.

„Aer primitor si confort ca acasa”

“Ne-am dorit ca Puma Titanium X sa aiba un aer primitor si confortabil precum cel de acasa. Astfel ca am folosit culori, finisaje si o executie interioara generala care sa reflecte acel mediu”, a declarat Sonja Vandenberk, designer sef, departamentul de Culori si Materiale, Ford Europa.

Interiorul lui Ford Puma Titanium X prezinta, de asemenea, un volan cu efect de piele. In plus, exista aplicatii cu efect de lemn care inconjoara rama clusterului si panoul de instrumente, si insertii de tesaturi moderne pentru interioarele usilor.

Tehnologii standard sofisticate

Tehnologiile standard sofisticate ajuta soferul si pasagerii sa ramana conectati in timpul drumului. O placa/suport de incarcare wireless aflata sub panoul de bord poate reincarca smartphone-uri compatibile. Astfe sunt eliberate cele doua intrari USB ale lui Puma.

Dispozitivele pot ramane conectate prin Bluetooth la sistemul de comunicatii si divertisment standard Ford SYNC 3 in timpul utilizarii incarcarii wireless. Astfel, soferii Puma pot controla prin comenzi vocale sistemul audio, navigarea si smartphone-urile conectate.

Ford Puma Titanium X e prezentat la Frankfurt! FORD_2019_IAA_PUMA_TITANIUM__7

Sistemul ofera compatibilitatea Apple CarPlay si Android Auto™ fara costuri suplimentare. Ca si o calitate bogata a sunetului prin intermediul sistemului de sunet B&O standard de 57-watt, cu 10 boxe. Acesta este reglat dinamic pentru a asigura o experienta audio deplina, indiferent de pozitia scaunului.

Functii suplimentare standard de confort si ergonomie includ Controlul Electronic Automat al Temperaturii cu dubla zona. In plus, Puma Titanium X este dotata cu stergatoare de parbriz cu sistem de detectare a ploii si senzorii de parcare spate.

Interpretare distinctiva la exterior

Noul exterior al lui Puma Titanium X ofera o interpretare distinctiva si charismatica a SUV-ului Puma. Pasajele pronuntate ale rotilor sunt completate cu jante exclusiviste din aliaj de 18 inch, cu 10 spite, Pearl Grey.

Partii frontale a lui Puma i se confera o identitate personalizata. Vorbim despre finisaje unice de culoare neagra stralucitoare si evidentieri cromate pentru grila de tip fagure a modelului Titanium X. De asemenea, proiectoarele de ceata sunt prevazute cu rame ce sunt integrate in orificiile prizelor de aer frontale.

Aceleasi caracteristici de tratament sunt disponibile pentru pragurile laterale. In plus, prizele de aer din spate si scutul antiderapant prezinta evidentieri gri metalice. Oglinzile laterale incalzite, cu corp colorat, includ indicatoare integrate si leduri care lumineaza solul adiacent usii la deschidere.

Tehnologie mild-hybrid

Clientii Puma vor fi printre primii care vor beneficia de arhitectura sofisticata de tip mild-hybrid a Ford. Aceasta este adaptata pentru a imbunatati eficienta consumului de combustibil si completeaza dinamica de varf a lui Puma.

Tehnologia EcoBoost Hybrid completeaza un EcoBoost de 1,0 litru cu un starter / generator integrat antrenat prin curea de 11,5 kW (BISG). Astfel se poate recupera si stoca energia pierduta  in timpul franarii si a rularii libere, prin incarcarea unui set de baterii/acumulatori de 48 volti cu litiu-ion racit cu aer. BISG actioneaza, de asemenea, ca un motor, completandu-se perfect cu motorul in trei cilindri cu frecare redusa. El utilizeaza energia stocata pentru a furniza cuplu in timpul conducerii normale si acceleratiei.

Oferit in variante de 125 CP si 155 CP, sistemul inteligent auto-reglabil mild-hybrid eficientizeaza nivelul de consum al combustibilului cu pana la 9%, conform WLTP. In plus,   sporeste cuplul total generat de motor, pentru o performanta optimizata.

Tehnologii care inspira incredere

Tehnologiile standard de asistenta a soferului includ sistemul Ford Lane-Keeping cu functia Road Edge Detection. Sistemul poate acum sa recunoasca locul in care un drum asfaltat se transforma in suprafata impracticabila si impiedica vehiculul sa se abata de pe partea carosabila.

In plus, modelul este dotat cu Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection. Sistemul este proiectat pentru a reduce severitatea sau a evita complet coliziuni frontale care implica vehicule si pietoni. Puma prezinta o versiune imbunatatita a tehnologiei, cu un unghi mai larg al camerei.

Sunt oferite si tempomat adaptiv cu Stop&Go, recunoasterea semnelor de viteza si sistemul de centrare pe mijlocul benzii. Ca si sistem de avertizare asupra pericolelor locale (Local Hazard Information). Activata de modemul de bord FordPass Connect disponibil, tehnologia poate informa soferii cu privire la o situatie periculoasa aflata pe drumul pe care urmeaza sa il parcurga.

Ergonomie inovativa

Noul Ford Puma ofera cel mai bun spatiu de incarcare din segment – 456 litri si solutii inovatoare de depozitare concepute pentru a oferi raspunsuri practice la problemele zilnice de depozitare. Cu scaunele din spate pliate, Puma poate gazdui o cutie de 112 cm lungime, 97 cm latime si 43 cm inaltime, in timp ce noul Ford MegaBox – dezvoltat pentru a satisface si chiar a depasi cerintele clientilor privind spatiul pentru bagaje – ofera un spatiu de depozitare generos si versatil ce poate gazdui confortabil doua genti de golf in pozitie verticala.

Ford Puma Titanium X e prezentat la Frankfurt! Ford-Puma-Titanium-X-2

In mod alternativ, cu podeaua portbagajului coborata, spatiul poate fi utilizat pentru a depozita echipament sportiv murdar sau cizme Wellington noroioase. Captuseala sintetica a cutiei MegaBox si dopul de scurgere din partea inferioara faciliteaza curatarea cu apa.

Incarcarea lui Puma este usurata si mai mult cu ajutorul sistemului de deschidere a hayonului de tip “maini libere”, primul din acest segment al Ford. Acesta poate fi deschis folosind o simpla miscare de apasare sub bara de protectie din spate, in timp ce hayonul prezinta un rulou integrat care se retrage automat, asigurand acces nerestrictionat in zona de incarcare din spate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.