Ford Puma

Ford Puma este realitate. Asa cum anuntam, in cadrul evenimentului Go Further de la Amsterdam, constructorul a oferit primele imagini.

Ford Puma este un SUV care imbina un design exterior extraordinar, cu o flexibilitate deosebita. Modelul ofera cea mai mare capacitate a portbagajului din segment. In plus, beneficiaza si de tehnologia de propulsie mild-hybrid de 48 de volti.

Puma va intra in vanzare la finalul acestui an si va fi produs la uzina Ford din Craiova. Pentru acest model incepand cu 2018 a fost realizata o investitie totala de aproape 1.5 miliarde de euro.

Ford Puma, primele imagini cu noul SUV produs la Craiova Ford-Puma
Ford Puma vrea sa rezoneze cu clientii modelelor compacte din Europa

“Constructia inovatoare si designul seducator ale noului Puma ne fac sa credem ca noul model va rezona cu toti clientii modelelor compacte din Europa. Daca vrei o masina care atrage privirile vineri seara, dar care poate transporta fara probleme pachetele plate cu mobila sambata dupa-amiaza, ai gasit-o”. Declaratia ii apartine lui Stuart Rowley, presedinte Ford Europa. “Am facut tot posibilul pentru a le oferi clientilor flexibilitatea pe care o doresc. Dar si un design progresist si sugestiv, care sa le ofere cea mai frumoasa masina pe care au condus-o vreodata”, a completat el.

Prima imagine a lui Ford Puma releva elemente importante de design, implicit blocurile optice distinctive si liniile atletice, seducatoare si aerodinamice. Alaturi de proportiile de SUV, care permit o garda la sol ridicata, acestea determina o experienta plina de incredere la volan.

Portbagajul ofera o capacitate de top in segment: 456 de litri. Dezvoltat pentru a depasi asteptarile celor care isi doresc un spatiu flexibil pentru bagaje, Puma vine cu o solutie inovatoare de depozitare. Aceasta a fost conceputa in urma discutiilor cu clientii si ofera un portbagaj versatil, capabil sa gazduiasca doua genti de golf asezate in pozitie verticala.

Tehnologia Ford EcoBoost Hybrid pentru Ford Puma

Tehnologia Ford EcoBoost Hybrid va optimiza eficienta lui Puma la nivelul consumului de combustibil. Ea ofera in acelasi timp un raspuns incisiv si performante ridicate, cu un varf de putere de 155 CP. Un starter/generator integrat antrenat prin curea (BISG) inlocuieste clasicul alternator. Solutia permite recuperarea si stocarea energiei care de obicei se pierde in timpul franarii si rularii libere (coasting). Astfel, sistemul incarca un pachet de baterii Litiu-Ion de 48 de volti racit cu aer.

BISG se comporta si ca un motor electric, completandu-se impecabil cu motorul 1.0 EcoBoost cu trei cilindri. Acesta utilizeaza energia inmagazinata in baterii pentru a schimba sursa cuplului (fenomen care reduce sarcinile asupra motorului pe benzina pentru a maximiza economia de carburant) si pentru a suplimenta cuplul (ceea ce creste cuplul maxim dezvoltat de sistemul de propulsie, optimizand performantele).

Puma se alatura unei game in expansiune de SUV-uri si crossovere Ford la nivel european. Aceasta include Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge si noul Explorer Plug-in Hybrid.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.