Ford va dezvalui o serie de informatii importante legate de electrificare, de vehiculele comerciale si de gama SUV. Acestea sunt parte a viziunii companiei pentru o noua epoca a mobilitatii. Anuntul va fi facut in cadrul evenimentului special “Go Further”, care va avea loc in 2 aprilie la Amsterdam.

Aceasta noua generatie de vehicule va contribui la un viitor mai curat si mai linistit. Astfel, valorile Ford – increderea, accesibilitatea si placerea de a conduce – sunt aduse in zona masinilor electrificate. Ford a anuntat ca anul viitor vor fi introduse in gama noile Fiesta EcoBoost Hybrid si Focus EcoBoost Hybrid. Modele mild-hybrid de 48V care vor ajuta Ford sa ofere una dintre cele mai cuprinzatoare si captivante game de vehicule si sa propuna beneficiile electrificarii unui numar mai mare de clienti.

Fiesta si Focus, electrificate

Fiesta EcoBoost Hybrid si Focus EcoBoost Hybrid vor beneficia de o arhitectura mild-hybrid sofisticata. Aceasta a fost construita special pentru a imbunatati consumul. In plus, completeaza experienta placerii de a conduce un Ford printr-un nivel superior al performantelor si printr-un raspuns mai rapid al masinii.

Un starter/generator integrat antrenat prin curea (BISG) inlocuieste clasicul alternator. Solutia permite recuperarea si stocarea energiei care de obicei se pierde in timpul franarii si rularii libere (coasting). Astfel, sistemul incarca un pachet de baterii Litiu-Ion de 48 de volti racit cu aer.

BISG se comporta si ca un motor, completandu-se impecabil cu motorul 1.0 EcoBoost cu trei cilindri. In momentul rularii normale si al accelerarii, BISG utilizeaza energia stocata pentru a oferi un plus de cuplu. Totodara, alimenteaza si sistemele electrice auxiliare ale masinii.

Energie si performanta

Suplimentul de cuplu permite dezvoltarea unui raspuns mai energic si a unui nivel de performanta mai ridicat. Rezultatul este o experienta de sofat mai flexibila si mai conectata. BISG le-a oferit in acelasi timp inginerilor Ford posibilitatea de a imbunatati puterea dezvoltata de motorul 1.0 EcoBoost printr-un turbocompresor mai mare, diminuand fenomenul turbo-lag.

“Motorul nostru 1.0 EcoBoost a dovedit deja ca un nivel bun de consum si un nivel ridicat al performantelor pot coexista. Tehnologia EcoBoost Hybrid duce totul la nivelul urmator”, spune Roelant de Waard, vicepresedinte Marketing, Vanzari si Service in cadrul Ford Europa. “Clientii vor iubi livrarea rapida si fluida a puterii pe noul EcoBoost Hybrid, urmand sa se bucure in acelasi timp de vizite mai rare la statiile de alimentare”.

Alaturi de Fiesta si Focus EcoBoost Hybrid, Ford a dezvaluit la inceputul acestui an si noul Mondeo Hybrid Wagon. Acesta beneficiaza de o arhitectura full-hybrid care permite o experienta rafinata a sistemului de propulsie benzina-electric si dezvaluie o alternativa convingatoare la motorizarile diesel. Mondeo Hybrid Wagon este singurul model full-hibrid disponibil in caroserie wagon in segmentul D.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here