Focus ST

Focus ST isi propune sa faca volume importante de vanzari. In acest scop vine cu o multime de noutati si tehnologii deja validate.

Un exemplu este si tehnologia inovatoare anti-lag. Aceasta a fost deja dezvoltata pentru pick-up-ul sportiv F-150 Raptor. In egala masura a fost folosita si in cazul supercarului Ford GT.

Cum functioneaza

Tehnologia ofera o livrare instantanee a puterii in modurile de rulare Sport si Track. Sistemul anti-lag pastreaza obturatorul deschis cand soferul ia piciorul de pe pedala de acceleratie. Astfel este facilitata reversia curgerii aerului dinspre trubocompresor. Urmarea: viteza de rotatie a paletei este mentinuta si permite o crestere rapida a presiunii in turbina atunci cand ai nevoie de resurse.

Tehnologia contribuie la performantele noii generatii a motorului EcoBoost de 2.3 litri. Aceasta unitate cu bloc de aluminiu ofera 280 CP la 5.500 rpm si este cea mai puternica optiune existenta vreodata pe Focus ST. Raspunsul motorului este imbunatatit cu ajutorul unei turbine twin-scroll cu inertie redusa.

Aceasta transforma cu mai mare eficienta gazele de evacuare in energie prin intermediul unor canale separate. Rolul lor este de a reduce la minimum interferentele dintre pulsatiile gazelor. O supapa de suprapresiune a turbinei activata electronic permite un control mai atent al presiunii de compresie, rezultatul fiind un nivel optimizat al performantei. In plus, circulația aerului este optimizata cu ajutorul unui sistem de esapare unic, al unui sistem de admisie personalizat si al unui intercooler mai eficient.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.