Aproape toți constructorii au încercat să acopere o gamă cât mai diversificată de modele, însă această strategie a ajuns la saturație pentru producătorii premium.

BMW și Mercedes vor să renunțe la modelele de nișă mercedes-amg-s65-cabriolet-12-1-300x169„Mașinile specifice, cum ar fi coupe-urile și cele cabrio, au fost întotdeauna mașini de nișă. Expansiunea în China și pe alte piețe emergente ne-a oferit oportunități uriașe pentru sedanuri, dar nu au apreciat aceste mașini de nișă. Ceea ce înseamnă că dezvoltarea acestor vehicule este mai puțin justificată pentru afacere”, spune Dieter Zetsche, CEO-ul Daimler.

La rândul său, Ian Robertson, șeful de vânzări și de marketing al BMW, a explicat că unele modele actuale nu vor fi dezvoltate în continuare. Chiar dacă nu a oferit exemple concrete, el a menționat mașinile decapotabile și coupe-urile cu două uși.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.