Smart Device Link Logo

Pentru că s-au săturat să tot plătească la Apple și Google, Ford, Peugeot-Citroen (PSA), Subaru, Mazda, Suzuki și Toyota și-au unit forțele pentru a forma SmartDeviceLink Consortium.

Alianță împotriva monopolului screen-shot-2017-01-03-at-11.19.41-pm-100701852-large-300x188Scopul final declarat este acela de a dezvolta un nou sistem-suport pentru soluții multimedia și pentru telefoanele mobile din autovehicule. Asta în condițiile în care tot mai mulți constructori auto oferă compatibilitate și suport pentru Apple CarPlay și Android Auto, iar influența giganților din telefoniei mobile pare să acapareze sistemele și interioarele mașinilor.

Noul sistem va căuta să ofere noi protocoale de conectare pentru telefonele mobile pe mașinile care urmează a fi lansate. Sistemul pe care îl vor dezvolta producătorii va fi construit pe baza software-ului Ford AppLink, întrucât acesta oferă deja versiuni ale popularelor aplicații AccuWeather, iHeartRadio, Sportify sau Pandora. Membrii parteneriatului susțin că viitoarea platformă va oferi o experiență foarte user-friendly, cu elemente comune pentru toate modelele construite de cei din consorţiu. Spre deosebire de Apple CarPlay și Android Auto, constructorii și creatorii aplicațiilor pot opera şi modificări în interiorul sistemului. Oficialii Ford promit că noul sistem va echipa automobilele lor începând cu anul 2018. Alianța se va îmbogăți cu alte câteva nume grele precum Luxoft Holding, Elektrobit Automotive, și Xevo, existând și alți jucători care au semnat scrisori de intenție pentru a se alătura grupului (Panasonic, Pioneer, Harman și QNX).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.