Segway a suferit o revizuire a imaginii în ultimii ani. Și ne propune acum Segway Apex H2, în formula de concept, un model pe care mulți vor să-l vadă în producție. Voi nu?

Sub noua companie-mamă, Ninebot, marca și-a extins substanțial gama de produse. Iar aceasta include acum de la biciclete electrice la go kart. Este limpede că Segway a parcurs un drum lung față de vremurile lui Paul Blart. Dar, pe de altă parte, ne arată că evoluția este departe de a fi terminată.

Segway Apex H2 Concept își arată fața Segway-Apex-H2-Concept_1-1024x576

Lucru probat și de momentul în care Ninebot a dezvăluit noua motocicletă hybrid electric-hidrogen Segway Apex H2. Programată să apară în versiunea de producție în 2023, motocicleta se remarcă printr-un look cu adevărat spectaculos.

Segway Apex H2 Concept, primele detalii

Potrivit companiei, Segway Apex H2 ar folosi un sistem de suspensie similar cu Rotationally Advanced Design Development (RADD) al lui James Parker. Unul pe care-l regăsim pe GTS 1000 și conceptul Morpho de la Yamaha. Sigur, o să amintiți de reticența publicului de a adopta sistemul RADD al lui Parker. Un lucru deja de notorietat. Însă Segway, un nume care a mai deschis drumuri, ar putea schimba lucrurile cu acest sportbike futurist.

Segway Apex H2 Concept își arată fața Segway-Apex-H2-Concept_3-1024x576

Alături de designul radical al suspensiei, Ninebot va mai avea o problemă. Faptul că-și propune să folosească atât energie electrică, cât și produsă de hidrogen pentru a alimenta Segway Apex H2. Ceea ce înseamnă că este nevoie de o rețea în care să fie înlocuite canistrele cu hidrogen (ne aduce aminte de vremurile în care umblam după capsulele pentru sifon). Sau de stații de alimentare. Or, ținând cont că nici infrastructura stațiilor electrice nu este dezvoltată, să te bazezi pe surse de energie alternativă poate să fie acum mai degrabă un obstacol decât un beneficiu. Viitorul este însă acesta.

Segway Apex H2 Concept își arată fața Segway-Apex-H2-Concept_2-1024x576

Segway susține că motocicleta hibridă va produce 60 kW (80 CP), va accelera de la zero până la 100 km/h (62 mph) în patru secunde și va atinge o viteză maximă de 150 km/h. Autonomia nu a fost încă dezvăluită. Se știe doar că Segway Apex H2 arde un gram de hidrogen pe kilometru. Iar prețul anunțat la 10.700 USD ar putea, de asemenea, să scurtcircuiteze drumul spre clienți al multor actuale modele electrice emblematice.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.