Noul Royal Enfield Continental GT arata ‘din ce este facut’ pe pista de sare
Suntem incantati sa vedem doua noi modele Royal Enfield care au intrat pe piata. Dupa cateva intarzieri, Interceptor 650 si Continental GT 650 au fost in cele din urma anuntate pentru luna noiembrie. In cazul in care nu eram deja destul de nerabdatori sa vedem ca gemenii se alatura in final gamei, Royal Enfield ne-a oferit inca un motiv pentru a astepta lansarea: producatorul a inregistrat un record de viteza la sol cu Continental GT in timpul Bonneville Speed Week .

De fapt, modelul Continental GT 650cc modificat a atins 252.901 km/h, un record care inca nu a fost confirmat de Federatia Internationala de Motociclism (FIM). Cea mai buna parte a acestui record? A fost stabilit de Cayla Rivas, o tanara de 18 ani din Fresno, California. Ce stie un copil despre stabilirea recordurilor, probabil ca te intrebi. Oh, nu stiu, un lucru sau..doisprezece, care este numarul de recorduri pe care le detine, la 18 ani!

Continental-ul folosit pentru stabilirea recordului a fost modificat pentru aceasta ocazie de Harris Performance. Modificarile care au transformat acest cafe racer intr-o fiara gata de drag race, au dat rezultate din prima zi, motocicleta ajungand la viteza de stabilire a recordului chiar in prima zi a antrenamentelor. Cateva detalii cu privire la lista modificarilor au fost impartasite, dar detalii cum ar fi cadrul tubular, saua mai scurta si suspensia Ohlins se remarca.

Noul Royal Enfield Continental GT 650 si geamanul sau, Interceptor 650, vor fi lansate la nivel mondial in luna noiembrie a acestui an. Deja luna trecuta, am avut ocazia sa aruncam o privire la cateva pagini din manualul de service al modelelor , care contine specificatiile tehnice.

Credem ca Royal Enfield a vrut sa ne dea un ‘teaser’ inainte de lansarea oficiala. Acestea fiind spuse, modelul la care vom avea de fapt acces nu va stabili recorduri de viteza la sol cu cei 47 CP, dar este amuzant de stiut ca se poate cu ajutorul a catorva mici modificari.

Sursa: Rideapart

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.