Actualizări de model 23YM HONDA CBR650R: motocicleta  sport, versatilă, de greutate medie de la Honda a fost cea mai vândută motocicleta sport din Europa în 2021. Continuă să-și creeze o mulțime de urmăritori datorită aspectului său inconfundabil CBR și specificațiilor bogate, inclusiv furcii Showa Separate Function Big Piston USD de 41 mm, cu turații mari. motor cu patru cilindri, HSTC, ambreiaj de asistență/papuc, priză USB Type-C sub scaun și afișaj LCD. Pentru 23YM, actualizările vizuale sporesc și mai mult atractivitatea.

Continut:

  • 1. Introducere
  • 2 Prezentare generală a modelului
  • 3 Caracteristici cheie
  • 4 Accesorii
  • 5 Specificații tehnice

1. Introducere

CBR650F complet carenat de la Honda, lansat în 2014 alături de CB650F nu, a oferit o  de performanță medie cu patru cilindri, foarte mult la capătul sportiv al spectrului „turing sportiv”. Cinci ani mai târziu, CBR650F a devenit CBR650R, upgrade-ul de la „F” la „R” indicând o imagine și mai puternică de abilități sportive concepute pentru a fi explorate, folosite și savurate pe stradă.

În procesul de transformare, CBR650R a devenit, în mod deliberat, o rasă rară: o motocicleta sport cu patru cilindri care oferă plăcere, distracție și adrenalină similare cu o mașină RR, dar cu suficient practic – și costuri de funcționare rezonabile – pentru a o face viabilă. opțiune ca transport de zi cu zi pe lângă distracția de weekend.

Este o direcție care a fost bine primită. În 2021, CBR650R a fost cea mai vândută motocicleta sport din Europa. Versiunea 21YM a continuat curba de dezvoltare cu îmbunătățiri ale detaliilor conduse de utilizator și o actualizare majoră pentru suspensia față.

Pentru 23YM, CBR650R primește actualizări estetice ale ambelor opțiuni de culoare, care îi sporesc și mai mult prezența și dezirabilitatea pe drum.

2. Prezentare generală a modelului: 23YM HONDA CBR650R

CB650R a primit o reîmprospătare semnificativă pentru 21YM. Vestea principală a fost aplicarea furcilor USD Showa Separate Function Big Piston (SSF-BP) de 41 mm – suspensie de înaltă calitate care mărește cu adevărat capacitatea de manevrabilitate a motocicletei.

Conformitatea EURO5 pentru motor a fost atinsă fără pierderi de putere de vârf; Alte îmbunătățiri ale detaliilor au inclus vizibilitate îmbunătățită pentru afișajul LCD și mufa de încărcare USB Type-C sub scaun. Reflectoarele farurilor, panourile laterale și apărătoarea spate au fost, de asemenea, actualizate.

23YM CBR650R va fi disponibil în două opțiuni de culoare:

  • Mat Gunpowder Black Metallic cu noi capace negre pentru motor și came, lumini albastre și arc roșu de șoc
  • Grand Prix Red cu noi capace negre pentru motor și came, burtă neagră și apărător de noroi față și logo roșu Honda și arc de șoc

3. Caracteristici cheie: 23YM HONDA CBR650R

3.1 Șasiu

  • Furci de 41 mm Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD
  • Etriere de frână față cu patru pistoane, montare radială și discuri plutitoare
  • Cauciucuri față și spate 120/70-ZR17 și 180/55-ZR17

Cadrul din oțel cu diamant folosește plăci de pivotare a brațului oscilator presat și duble lăți eliptice cu un echilibru de rigiditate reglat special (mai rigid în jurul suportului și mai flexibil în secțiunile spatelor) pentru a oferi caracteristici de manevrabilitate echilibrate, cu niveluri ridicate de feedback al călărețului. Grebla este setată la 25,5°, cu un traseu de 101 mm și un ampatament de 1.450 mm. Greutatea proprie este de 208 kg.

Furcile USD de la Showa cu funcție separată cu piston mare (SFF-BP) de 41 mm oferă o reacție de înaltă calitate. Un amortizor de separare a presiunii într-un tub de furcă și un mecanism cu arc în celălalt oferă o performanță ridicată de amortizare și o greutate mai mică. Împreună cu utilizarea unui piston de dimensiuni mai mari, rezultatul este o senzație crescută, absorbție de lovituri și control. Ajustabil pentru preîncărcarea arcului în 10 trepte, monoamortizorul cu un singur tub (cu arcul său acum finisat în roșu) funcționează direct pe brațul oscilant curbat gravitațional din aluminiu turnat sub presiune.

Etrierele de frână față cu montare radială cu patru pistoane funcționează cu discuri plutitoare cu model ondulat de 310 mm și sunt asociate cu un etrier spate cu un singur piston și un disc de 240 mm. ABS-ul este un sistem cu două canale.

Montare roți din aluminiu turnat 120/70-ZR17 și 180/55-ZR17 anvelope față și spate.

3.2 Styling și echipamente

  • Panouri minime și suport pentru apărător de noroi spate/placă de înmatriculare
  • Display LCD usor de citit
  • Priză USB tip C sub scaun
  • Noi actualizări vizuale sau ambele culori, inclusiv noi carcasă neagră a motorului și capac pentru came

Cu unitatea sa de putere cu patru cilindri vizibilă în mod clar, ambalajul lui CBR650R sporește atractivitatea sportivă pură; farurile cu două LED-uri emit o privire fără compromisuri, iar carenele superioare și inferioare îmbină muscularitatea cu liniile și unghiurile subțiri.

Unitatea de scaun, de asemenea, este compactă și trunchiază partea din spate a mașinii, adăugând sentimentului de scop dur. Panourile laterale ornamentate accentuează minimalismul, la fel ca și suportul din oțel pentru apărător de noroi din spate/placă de înmatriculare.

Poziția agresivă de condus începe cu ghidonul cu fixare care se montează sub jugul superior, asortat cu suporturile pentru picioare din spate. Există, de asemenea, o priză USB Type-C situată sub scaun, pentru încărcarea ușoară a unui dispozitiv mobil. Înălțimea scaunului este setată la 810 mm.

Instrumentele LCD elegante, ușor de citit, includ indicatoare Shift-Up, Gear Position și Peak Hold.

Pentru 23YM, ambele opțiuni de culoare primesc actualizări vizuale, inclusiv noi carcase negre pentru motor și came. Mat Gunpowder Black Metallic prezintă noi lumini albastre pe rezervor, coadă și caren, precum și un nou arc de șoc roșu. Grand Prix Red are un nou apărător de noroi față negru și o nouă tavă neagră care prezintă o siglă Honda roșie îndrăzneață, care sunează frumos cu noul arc roșu al furcii.

3.3 Motor 23YM HONDA CBR650R

  • Putere de vârf de 70 kW, cuplu maxim de 63 Nm cu opțiune de licență A2 de 35 kW
  • Control selectabil al cuplului Honda (HSTC)
  • Ambreiaj de asistență/papuc

Motorul de 649 cmc, DOHC, cu 16 supape, este reglat pentru a crea cea mai pură și mai plăcută performanță cu patru cilindri de dimensiuni medii posibile, cu „pick-up” clasic rapid în intervalul de turații și un motor puternic, cu turații înalte. pentru care sunt renumiți paturile în linie de la Honda. Puterea maximă de 70 kW ajunge la 12.000 rpm cu un cuplu maxim la 63 Nm livrat la 9.500 rpm. O opțiune de 35 kW este disponibilă pentru deținătorii de licență A2.

Acţionarea directă a camei asigură o chiulasă compactă; Alezajul și cursa sunt setate la 67 mm x 46 mm cu un raport de compresie de 11,6:1. Sunt folosite bujii din iridiu, iar conductele de aer duble – de fiecare parte a rezervorului de combustibil – alimentează cutia de aer și produc un vuiet de admisie.

Pragurile asimetrice ale pistonului minimizează contactul cu alezajul și reduc frecarea. Coloanele feroase de pe suprafața exterioară a manșoanelor cilindrului reduc consumul de ulei (și frecarea) cu un transfer de căldură îmbunătățit, iar un lanț cu came SV silențios reduce pierderile prin frecare prin utilizarea unui strat de vanadiu pe pinii săi. Canalizarea interioară a apei de la chiulasă la cilindri elimină majoritatea furtunurilor exterioare.

Motorul folosește o arhitectură internă compactă, cutie de viteze stivuită cu șase trepte și dispoziție a demarorului, cu cilindrii înclinați înainte cu 30°. Un ambreiaj de asistență/salunec ușurează trecerea treptată în treaptă superioară în timp ce gestionează blocarea roților din spate la frânare puternică și la trepte de viteză inferioare rapide. Honda Selectable Torque Control (HSTC) gestionează tracțiunea roților din spate; poate fi dezactivat dacă călărețul alege.

Consumul de combustibil de 20,4 km/l (mod WMTC) oferă o autonomie de peste 300 km față de cel de 15,4 litri.

Rezervor de combustibil. Conformitatea EURO5 a impus revizuiri la ECU, lobii camei, distribuția admisiei, țeava de eșapament, catalizatorul și amortizorul de zgomot, precum și adăugarea unui pulsar manivelă.

4.Accesorii 23YM HONDA CBR650R

O gamă de accesorii Honda originale sunt disponibile pentru CBR650R, atât disponibile ca articole individuale, cât și grupate în pachete, care sunt gata să fie fixate direct pe motocicleta:

Pachetul Sport îmbunătățește dinamismul și sportivitatea motocicletei, oferind următoarele accesorii:

  • Quickshifter
  • Culoarea asortată a capacului scaunului din spate
  • Smoke High Wind Screen
  • Pad rezervor

Pachetul Confort a fost conceput pentru a crește confortul și caracteristicile călăreților:

  • Ecran de vânt puternic clar
  • Încălzitoare cu prindere și atașament

Pachetul de călătorie include toate piesele necesare pentru a maximiza capacitatea de transport a CBR650R și caracteristicile

  • Geantă pentru rezervor și atașament
  • Geantă și atașament pentru scaunul din spate

Gama este completată cu Wheel Stripes disponibile în diferite culori. Toate accesoriile prezentate în pachete pot fi achiziționate și individual.

Specificatii tehnice: 23YM HONDA CBR650R

Motor
Tip Cilindru DOHC în 4 timpi și 16 supape, răcit cu lichid
Engine Displacement (cm³) 649cc
Alezajul x cursa (mm) 67.0mm x 46.0mm
Rata compresiei 11.6:1
Max. Putere de ieșire 70kW/12,000rpm
Max. Cuplu 63Nm/9,500rpm
Capacitatea uleiului 2.7L
Nivel de zgomot (dB) Lwot – 80

Lurban – 76

SISTEM DE ALIMENTARE
Carburanți Injecție electronică PGM-FI
Capacitatea rezervorului de combustibil 15.4L
Consum de combustibil 20.4km/litre
Sistemul Electric
Starter Electric
capacitatea bateriei 12V/8.6AH
Ieșire ACG 370W
TRANSMISIUNEA
Tip ambreiaj Disc ,multiplacă ,
Tip Transmisie 6-viteze
Unitatea finală lanț
CADRU
Tip Diamant din oțel
ŞASIU
Dimensiuni  (LxWxH) 2120 x 750 x 1,150mm
Wheelbase 1450mm
Caster Angle 25.5°
Traseu 101mm
Înălțimea scaunului 810mm
Garda la sol 130mm
Greutate redusă 208kg
Raza de viraj
Suspensie
Tip Față Furcă față Showa Separate Function de 41 mm Big Piston (SFF-BP) Furcă USD
Type Spate Amortizor monoshock cu preîncărcare reglabilă în 10 trepte, cursă de 43,5 mm
Jante
Mărimea jantei față Hollow section 6-spoke cast aluminium
Mărimea jantei spate Hollow section 6-spoke cast aluminium
Anvelope fata 120/70ZR17 M/C (58W)
Anvelope spate 180/55ZR17 M/C (73W)
Frâne
Tip sistem ABS 2 canale; disc dublu hidraulic 310 mm fata, disc hidraulic 240 mm spate
INSTRUMENTE & ELECTRICE
Instrumente Vitezometru digital, turometru digital cu grafic de bare, contor de parcurs dublu, indicator digital de combustibil cu grafic cu bare, indicator de poziție a treptei și trecere în treaptă superioară, ceas digital
Faruri LED
Stopuri LED

 

# Vă rugăm să rețineți că cifrele furnizate sunt rezultate obținute de Honda în condiții de testare standardizate prescrise de WMTC. Testele sunt efectuate pe un drum rulant folosind o versiune standard a vehiculului cu un singur pilot și fără echipamente opționale suplimentare. Consumul real de combustibil poate varia în funcție de modul în care conduceți, de modul în care vă întrețineți vehiculul, de vreme, de condițiile drumului, de presiunea în anvelope, de instalarea accesoriilor, de încărcătură, de greutatea șoferului și a pasagerului și de alți factori.

Comunicat remis Best Ride.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here