Trofeul TOTAL podium

Trofeul TOTAL, s treia etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop, a oferit  al treilea castigator diferit. La bordul unui prototip Osella PA21/E2, Silviu Dumitrescu si-a adjudecat competitia, reusind un timp excelent in a doua mansa de concurs. Emil Nestor a terminat pe locul doi, la o diferenta cumulata de 2,275 secunde in urma lui Dumitrescu. Ultima treapta a podiumului i-a revenit lui Lucien Hora.

Trofeul TOTAL s-a desfasurat pe un traseu legendar al automobilismul romanesc, drumul ce leaga Brasovul de Poiana Brasov. Cu parcul de service situat in Livada Postei din Brasov si startul in centrul orasului istoric,comeptitia a adunat peste 80 de concurenti la start. Desi predictiile aratau posibilitatea aparitiei ploii, toate mansele s-au desfasurat pe asfalt uscat si in conditii de soare.

Silviu Dumitrescu iese la rampa in Trofeul TOTAL

Lucien Hora a castigat in debutul acestui sezon, la Rasnov, iar Emil Nestor s-a impus in etapa secunda de la Cheile Gradistei. Cei doi s-au duelat si in prima zi a Trofeului TOTAL Brasov, atunci cand au fost programate antrenamentele cronometrate. Concursul de duminica a avut insa o desfasurare neasteptata.

Trofeul TOTAL castigat de Silviu Dumitrescu Emil-Nestor_Foto-Rally-Cow-1024x683

Pilotand o Norma M20 FC, Emil Nestor a obtinut cel mai bun timp al primei manse de concurs. El a fost mai rapid cu aproape doua secunde si jumatate decat Lucien Hora. Insa, intre cei doi s-a interpus Silviu Dumitrescu, mai lent cu o secunda decat Nestor.

Trofeul TOTAL castigat de Silviu Dumitrescu Lucien-Hora__Foto-Rally-Cow-1024x682

Dumitrescu a avut o evolutie excelenta pe urcarea finala, parcurgand traseul in 2 minute si 14,251 secunde. A fost cel mai bun timp al intregului weekend. Emil Nestor nu a reusit sa isi imbunatateasca timpul in mansa a doua de concurs si a fost nevoit sa se multumeasca cu al doilea loc. Cu monopostul Lola B99/50, Lucien Hora a avut un rezultat mai bun in mansa secunda de concurs, insa timpul pierdut pe prima nu i-au permis sa urce mai sus de al treilea loc al clasamentului general.

Cuzma castiga la E2/3000

Seria de probleme tehnice intampinate de Bogdan Cuzma a continuat si in prima zi a Trofeului TOTAL. Totusi, Mitsubishi-ul Lancer Evolution al campionului national din 2016 a rezistat in ziua concursului. Astfel, Cuzma a ocupat a patra pozitie a clasamentului OPEN si s-a impus la E2/3000. In ambele clasamente, Bogdan Cuzma a fost urmat de ocupantul podiumului din etapa precedenta, Costi Stratnic (Dacia STCC).

Alexandru Pitigoi a venit cu Porsche-ul 911 GT3 pe traseul de pe drumul Poienii, castigand categoria GT. Pitigoi s-a clasat al saselea „la general”. In intrecerea categoriei a fost urmat de Aurelian Andronache (Speed Car GT 1000R), Mihai Leu (Ferrari 458 Challenge Evo) si Elias Raduta (Mercedes Benz 190 Evo 2).

Dani Otil (Radical SR4) a obtinut doar al 15-lea timp in prima mansa de concurs. El a a urcat mult mai bine in mansa a doua, ocupand ultima pozitie din top 10 OPEN. Andrei Serban (Skoda Fabia) si Riccardo Tarabelli (Renault Clio) s-au duelat pentru victoria categoriei masinilor cu tractiune fata (F2). Cei doi si-au impartiti victoriile celor doua manse de concurs dar Andrei Serban s-a clasat la final in fata. El a avut un avans de doar 0,272 secunde.

Calin Manitiu (Subaru Impreza N12) a revenit cu victorie in grupa N, devansandu-l pe Octavian Ciovica (Mitsubishi Lancer Evo IX). Si la grupa A, un Subaru a invins un Mitsubishi, Istvan Soos fiind mai rapid decat Ciprian Ciobotaru.

Ghigea s-a impus la „istorice”

Asa cum ne-a obisnuit, Catalin Ghigea (Alfa Romeo GTV Turbodelta) a fost cel mai rapid concurent al unei masini istorice, in urma sa venind Adrian Bortica (BMW 1602) si Petru Constantinescu (Opel Kadet). Radu Benea (Peugeot 208) a invins la „debutanti”, categorie care a avut 12 inscrisi.

Trofeul TOTAL – Brasov a fost organizat de Clubul Sportiv Auto Blic Brasov sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv si a fost sustinut de TOTAL Romania in calitate de partener principal.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.