Rally raid este o disciplina care creste frumos, de la an la an. Inclusiv pe plan intern, acolo unde, iata, calendarul 2020 propune o runda in plus fata de anul trecut.

Startul, international, deja s-a dat

Sigur, sezonul 2020 pentru sportivii romani deja a debutat. Ati aflat deja, Mani Gyenes si-a trecut in cont cel de-al treilea succes al carierei in Dakar. De data aceasta, la debutul competitiei in Arabia Saudita, n-a mai fost insa clasa Marathon. A fost vorba despre o provocare la cel mai inalt nivel, in spiritul traditiei Dakar. Mani a castigat intrecerea Malle Moto – Original, cea in care concurentii nu beneficiaza de asistenta. Ceea ce inseamna ca tot ei, la finele zilei de concurs, repara sau schimba lucrurile necesare la motocicleta.

Dincolo, in „The Real Race to Dakar”, Africa Eco Race, am avut de asemenea o participare frumoasa. Claudiu Barbu si Marius Lupu au ajuns la final. „Locul 16 la SSV si 34 la General Auto. Cu mult sub ce ne-am propus. Dar, in etapele din prima parte a raliului, am demonstrat ca putem. Locul 4 la SSV in etapa a doua. Locul 6 la General SSV dupa patru etape. Locul 5 la General SSV dupa primele 5 etape, urcati de pe locul 15. Pe clasamentele intermediare, cel mai bun rezultat l-am inregistrat in etapa a treia: locul 2 la SSV și locul 4 la General Auto, la punctul de neutralizare aflat la 250 km”, analizeaza Claudiu.

„Cel mai important este insa faptul că nu ne-am aflat printre echipajele care au abandonat raliul. Chiar daca ne-am petrecut o noapte in desert si chiar daca tehnicul a lucrat pana la trei jumatate in ultima noapte pentru a fi siguri că Polarisul mai rezista ultimii 280 km de legatura si specială, dupa aproape 6.000 km parcursi. Un Polaris RZR Turbo S, 100% stock.
Pentru la anul, sigur vom primi permisiune sa il modificam si noi puțin. Iar experienta de anul acesta va contribui sa aspiram din nou la mai mult”, promite el.

Start de sezon intern in aprilie

Urmeaza si alte provocari la nivel international in rally raid. Sportivii, inclusiv cei din clubul Best Ride, sunt la momentul la care isi definitiveaza calendarul. Pana ce vom avea certitudini insa, sa vedem ce ne astepta pe plan intern.

In propunerea de calendar, editia din acest an va debuta cu etapa de la Tulcea, in perioada 24-26 aprilie. Urmeaza cea de la Satu Mare, in perioada 29-31 mai. Aici, pentru ca inca este vorba despre propunerea de calendar, insa, poate se va gasi o solutie de schimbare. Si aceasta pentru ca in aceeasi perioada este programata a 8-a editie a Rally Greece Offroad. Intrecere din calendarul EETTS si la care se vor decerna si premiile pentru editia trecuta a competitiei. Una la care, reamintim, Robert Ciobanu si Eniko Antal (Best Ride) s-au impus la TH.3. Si la care avem o multime de alti romani pe podium.

Revenind la etape, urmeaza rundele de langa Buzau (3-5 iulie) si Constanța (21-23 august), in timp ce etapa finalăa a sezonului va avea loc in perioada 8-12 septembrie, in Brasov.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.