EVA, sau Expedition Vehicles Australia ca sa nu folosim doar acronimul, a lansat recent un model pe care-l numeste „Ultimate Expedition Vehcle”. Mai precizeaza ca este vorba despre Australia. Insa, dincolo de sintagmele de marketing, credeti-ne, este alegerea potrivita pentru expeditii extreme.

Pregatit pentru orice teren

Si-au botezat proiectul White Rhino si ne dezvaluie ca are la baza platforma lui IVECO Daily 4×4. Si este „incaltat” cu anvelope road-legal Gladiator X-Comp de 37×13.5R17 montate pe jante de aliaj EVA late de 9 inch. Specialistii de la BHSS-TBSS Automotive Engineers au fost insarcinati cu upgrade-ul sistemului de franare.

Barele stabilizatoare concepute de EVA si amortizoarele King au fost alese si setate pentru a controla ruliul, fara insa sa impieteze asupra flexiunii suspensiilor in off road. In plus, pentru a asigura capabilitati ale modelului si-n vadurile cu apa adanci, cutia de transfer este prevazuta cu guri de aerisire. Iar „Rinocerul Alb” a fost dotat si cu un snorkel Travel Trucks.

In egala masura, modelul este dotat cu un bullbar din aluminiu si otel. Pe care a fost montat un wingh Sherpa 4×4 de 25.000 pound. Divizia speciala a celor de la ETA a produs roof-rack-ul care incorporeaza bara de lumini Stedi de 52 de inch. Si pentru a asigura necesitatile in cazul iesirilor in natura, exista, deopotriva, un rezervor de apa potabila de 212 litri, si unul auxiliar pentru combusitibil. Realizat de Brown Davis, acesta are o capacitate de 110 litri (cel de fabrica are 90).

Multime de dotari la interior

In interor, modificarile includ un display Alpine Audio  ‘Perfect Fit’ de 9 inch. Acesta incorporeaza si hartile Hema, cu ajutorul carora soferul poate accesa inclusiv traseele off road. In plus, pentru pozitionare GPS si comunicatii este la dispozitie un sistem GME XRS UHF.

Cei de la EVA au demontat peretele din spate al cabinei si permit astfel accesul facil catre modulul motorhome. O solutie despre care spun ca este o premiera mondial in cazul unui vehicul de acest tip. Modulul pop-up, actionabil printr-un buton, a fost conceput computerizat, procesul de design durand, poatrivit oficialilor companiei, peste 200 de ore.

Mobila si dotarile au fost realizate la comanda pentru a utiliza judicios spatiul. Fie ca vorbim despre masa rabatabila si scaune, congelatorul de 130 litri, deasupra caruia este pozitionata chiuveta. Langa, intr-o „bancheta”, sunt ascunse dusul si toaleta. In partea posterioara se regasesc patul matrimonial dotat, in zona inferioara, cu spatii de depozitare.

10 puncte de alimentare USB, trei alimentari „bricheta” si trei prize de 240 V au fost amplasate pentru a incarca toate dispozitivele. Iluminarea este asigurata de doua sisteme de lumini pentru citit si trei lampi ajustabile. Curentul electric vine de la alternator, in timpul deplasarii, dar si de la panouri solare de 640 W care sunt conectate la un sistem Victron MPPT si o baterie 300AH LiPO4.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.