Polaris a prezentat modelele pentru anul 2020. Iar daca ieri am vorbit despre RZR, astazi ne indreptam atentia catre gama Ranger. Una extrem de importanta pentru producator de vreme ce este cel mai bine vandut model din industrie.

Ei bine, noile modele vin cu schimbari la toate capitolele. Punctul de plecare a fost Ranger XP 900, liderul la capitolul unitati vandute, iar modificarile au vizat cadrul, scaunele si ergonomia, dar si motorul si transmisia. Rezultatul: Ranger 1000 si Ranger Crew 1000, inclusiv in versiunile XP.

Ranger, pachete pentru cele mai dificile sarcini

Gama Ranger este recunoscuta pentru faptul ca include modele UTV pentru cele mai dificile sarcini. Si in noul format exista trei pachete speciale.

Winter este dedicat, asa cum ii spune si numele, celor care au nevoie de un astfel de vehicul in timpul iernii. Pachetul include sistemul de incalzire, sistem de incarcare de 900 watt si troliul Polaris Pro HD.

Back Country este o alegere foarte buna pentru cei care merg in spatii necunoscute. Acesta propune admisii ale aerului ridicate, ranforsari ale bratelor suspensiei, instalatie electrica rezistenta la apa. Ca si sistem de incarcare de 900 watt, troliul Polaris Pro HD si noul sistem Active Descent Control. In fine, Ride Command, propune acoperis sport, vinciul Polaris Pro HD si noul software Ride Command.

Polaris Ranger, schimbare radicala pentru 2020 2020-Polaris-Ranger-1000-1-671x364
Schimbare radicala

In conceperea noii game Polaris s-au avut in vedere opiniile clientilor. Iar ideea a fost accea de a realiza un UTV care sa se potriveasca perfect cu cu noul motor ProStar 1000 SOHC. Acesta ofera 61 CP, un cuplu de 75 Nm si este optimizat pentru functionarea la regimuri joase. In plus, atat propulorul cat si transmisia Pro-PVTi au fost gandite pentru a facilita manevrabilitatea la viteze mici si capacitatea de tractare.

Bena poate transporta 454 kg, e mai adanca si mai a crescut in capacitate cu 10%. In plus este prevazuta cu mai multe sisteme pentru ancorarea incarcaturii. Garda la sol este de 12 inch, iar cursa amortizoarelor de 10. In plus, raza de bracaj a fost imbunatatita. Potrivit oficialilor Polaris, valoarea este de 8%.

Altfel, cadrul are o rigiditate cu 25% mai buna decat a predecesorului. Mai mult, spatiul din cockpit este mai mare, scaunele sunt mai confortabile, iar numarul si capacitatea spatiilor de depozitare au crescut.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.