Honda a confirmat intrarea in segmentul sportiv side-by-side, dezvaluind noile modele Talon 1000X si Talon 1000R.

Timp de decenii, Honda a stabilit standardul pentru motociclete de off road de inalta performanta cu gamele CR si CRF; aceste modele au fost tot mai populare cu entuziastii motocross kiwi. Mai recent, familia Pioneer a introdus capabilitatea de neegalat la categoria multifunctionala side-by-side. Pioneer-ul a fost un succes urias pe piata din Noua Zeelanda, stabilindu-se ca fiind un favorit in ferme datorita fiabilitatii sale dovedite si potrivirii pentru orice scop. Acum, modelele Talon extrem de anticipate ale Honda combina cele doua lumi, aducand un nou nivel de entuziasm, precizie, performanta si calitate off-road pentru piata side-by-side. Bazandu-se pe nenumarate ore de dezvoltare colaborativa atat in designul si cursele cu doua si patru roti, cat si in know-how-ul de fabricatie a automobilelor si motocicletelor, expertii in domeniul sigurantei, modelele Talon imping etalonul a ceea ce este posibil intr-un sport de productie side-by-side.

Constient de faptul ca o singura oferta ar fi un compromis pentru anumite conditii si stiluri de conducere, Honda a dezvoltat doua versiuni ale Talon-ului, fiecare dintre ele lucrand intr-o gama larga de conditii, dar specializata intr-o zona diferita a spectrului off-road. Cele doua vehicule au un sasiu comun si un motor comun, dar au configuratii de ampatament si suspensii care sunt proiectate sa performeze in diferite aplicatii. Ambele modele functioneaza la un nivel inalt intr-o gama larga de tipuri de terenuri, aducand un nou nivel de control, stil si rafinament unei piete sportive side-by-side, care este infometata dupa inovatie, fiabilitate si o experienta de conducere imbunatatita.

Exista doua modele noi in linia TALON:

TALON 1000X

La latimea de 162,5 de centimetri, Talon 1000X este manevrabil si precis. Amortizoarele Fox Podium Quick Switch 3 shocks (QS3) cu carcasa de 50mm are arbori de 15,8 mm si se combina cu designul suspensiei frontale cu doua brate si sistemul de spate 3 link pentru a oferi o cursa a suspensiei de 37 si 38 cm, fata si spate . Cadrul dintr-o singura piesa pastreaza o geometrie consecventa chiar si atunci cand este impinsa sub cele mai grele sarcini, pentru o plimbare controlata si confortabila. Un motor twin-engine, Unicam, cu patru valve, functioneaza cu transmisia cu dublu ambreiaj (DCT) Honda, care ofera doua moduri automate (Drive si Sport), plus Manual cu schimbator de viteze . Honda’s I-4WD, primul sistem de control al tractiunii de franare din industrie, gestioneaza cantitatea de alunecare dintre rotile din fata in tractiunea integrala si distributia electronica a fortei de franare optimizeaza strategic forta de franare pana la cele mai eficiente roti in timpul franarii, cand este in 4×2. Sistemul de asistenta la pornirea din panta ‘tine’ temporar vehiculul atunci cand acesta este oprit pe un deal, simplificand procesul de reluare a miscarii. Ca pachet, Talon 1000X este incredibil de agil si sigur, dar se remarca admirabil intr-o gama larga de aplicatii.

TALON 1000R

Conceput pentru a excela atunci cand prioritatea este amortizarea denivelarilor si cresterea vitezei, Talon 1000R imparte 85% din piesele sale cu Talon 1000X, inclusiv intregul motor paralel cu 999cc si cadru dintr-o singura bucata, dar se diferentiaza atunci cand vine vorba de latimea vehiculului (173,4 -cm), ampatamentul (25cm mai lung decat X) si dispunerea suspensiei. Talon 1000R are o configuratie suspensie frontala dubla si o configuratie din spate 4+ link, in timp ce amortizoarele sunt Fox Podium QS3 de 35mm care au 43,4 cm si respectiv 51 centimetri de cursa fata si spate fata. Combinatia are rezultate remarcabile in diverse situatii, dar este deosebit de impresionanta in conditii de mare viteza si conditii dificile.

2019-Honda-Talon-1000R-5 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-4 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-3 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-2 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-1 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-4-1 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000X-4 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000X-3 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000X-2 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000X-1 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-Paddleshift Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-Display Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-Cockpit Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-Angle Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-7 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R2019-Honda-Talon-1000R-6 Honda a dezvaluit noul SSV TALON 1000X si TALON 1000R

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here