Can-Am a lansat un nou model side-by-side. Maverick X3 Max X RS Turbo RR pe numele sau. Unul pe care trebuie sa-l notati caci este cel mai puternic de pe piata segmentului.

Maverick X3 RR beneficiaza de acelasi propulsor Rotax de 900cmc. Acesta a primit insa un turbocompresor mai mare, alt intercooler si un airbox prin care vine mai mult aer. Plus pistoane noi. Modificarile au avut drept rezultat o crestere cu 23 CP a puterii, de la 172 CP in cazul Maverick Turbo R, la 195. Si cuplul a inregistrat un spor, ajungand la 183Nm.

Reamintim, in cazul lui Can-AM Maverick X3 avem de-a face cu trei versiuni. Pe langa cele deja amintite, mai exista si versiunea de baza, de 120 CP. Transmisia este aceeasi, o cutie CVT. Insa, in cazul versiunii Max X RS Turbo RR are o curea recalibrata. Ideea a fost de a obtine o fiabilitate mai buna, exprimata printr-un spor al duratei de exploatare.

Schimbari in gama Maverick

Gama Can-AM Maverick vine si cu alte modificari. Vorbim despre suspensii, dar si despre garda la sol. In cazul lui X3 X RS Turbo RR, suspensiile sunt Fox 3.0 Podium, complet reglabile, dezvoltate pentru racing, si au cursa de 22 inch.

Apoi, modelele X RS au roti mai late – 9 inch fata si 11 in spate. O gama noua de roti si anvelope este disponibila pentru Maverick X3 X RC Turbo RR si Maverick X3 X RS Turbo RR, pentru un look mai atractiv. In fine, X RC Turbo RR a primit anvelope Maxxis Liberty de 32 de inch.

Si display-ul digital a fost revizuit. Modelul de baza, multifunctional, este de 4,5 inch. In cazul versiunilor Maverick X3 RR ecranul are diagonala de 7,6 inch. In plus, este dotat si cu un keypad care-l face mai usor de manevrat. Altfel, diferentialul blocabil Smart-Lok se controleaza electronic, are setari programabile, inclusiv functia inteligenta „Smart Mode”.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.