Volkswagen SUV electric, pe numele sau ID.4, este un model care se afla de luni bune in atentia mass-media si a publicului. Acum se pregateste de lansare. Iar compania ne ofera mai multe detalii.

Reamintim, este al doilea model electric al marcii care intra in productia de serie. Si este un model dezvoltat pe baza conceptului ID. CROZZ. Este asadar un SUV compact, care preia elemente de la hatchback-ul ID.3, lansat anul trecut, si le rafineaza in stilul crossover.

„Zgarciti” cu imaginile

Formula de design finala pentru Volkswagen SUV electric nu este inca disponibila in imagini. Pentru ca Volkswagen s-a limitat sa ofere schite tehnice si imagini in care masina are o tinuta de tip camuflaj. Evident, probabil ca exista o „reteta” finala la acest capitol. Insa, nu este exclus ca ea sa mai aiba nevoie de cateva ajustari inainte de a primi unda verde.

In ceea ce ne priveste, ne-am dori sa arate precum ID.CROZZ. Nu doar legat de liniile generale, care sunt evidente chiar si in aceste imagini. Este insa si o problema de costuri, este limpede. Iar cei de la Volkswagen cu siguranta tin cont si de acest aspect inainte de a lua o decizie.

Mai multe versiuni de tractiune si autonomie

Volkswagen SUV electric, ne spun oficialii marcii, va avea mai multe versiuni de tractiune. Initial, la momentul lansarii, doar pe puntea spate. Insa oferta urmeaza sa fie completata cu tractiune integrala. Desigur, nu pentru off road extrem, insa utila pentru suprafetele care pun probleme.

Si la capitolul autonomie oferta este variata. Ni s-a precizat in plus si faptul ca versiunea de varf va fixa „granita” la 500 de kilometri. O valoare care transforma modelul in unul util si pentru drumurile lungi. Sigur, astazi, la modelele cu propulsie clasica distantele cu un plin sunt mai mari. Insa, sa nu devenim ipocriti. O valoare de 500 km este suficienta pentru distantele parcurse in mod curent.

Alte detalii

Avem si alte informatii despre Volkswagen SUV electric. Fie ele si generale. Este vorba despre faptul ca inginerii germani au acordat o atentie speciala spatiului interior. Pe care-l definesc drept „generos”. Si care beneficiaza din plin de sistemul de propulsie compact si amplasarea bateriei in podea. Care permite si coborarea centrului de greutate.

Totodata, ni se spune ca va oferi o cabina cu cockpit full digital. Care va folosi suprafete tactile si control vocal. Elemente menite sa atraga clientii de pietele din Europa, SUA si China, acolo unde urmeaza sa ajunga.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.