2019 Tacoma TRD Pro, 2019 Tundra TRD Pro si 2019 4Runner TRD Pro au fost prezentante oficial, joi, de Toyota in cadrul Salonului Auto de la Chicago.

Cea mai mare noutate o reprezinta inlocuirea amortizoarelor Bilstein cu unele Fox de 2.5 inch.

Toate cele trei modele vor fi vandute incepand cu toamna lui 2018 si vor fi disponibile in trei culori: alb, negru sau albastru.

De asemenea, beneficiaza de sistemul de siguranta Toyota Star cu distributie electronica a fortei de franare, asistenta la franare si tehnologie de oprire inteligenta a motorului in cazul in care pedala de acceleratie si frana sunt apasate simultan. Tundra si Tacoma vin standard cu Toyota Safety Sense P sau TSS-P, o suita de caracteristici avansate de siguranta.

Vehiculele din seria 2019 TRD Pro au, de asemenea, imbunatatiri interioare, cum ar fi sistemul audio Entune Premium JBL sau covorasele branduite TRD.

2019 TOYOTA TACOMA TRD PRO

Modificarile fata de modelul precedente nu vor fi asa de mari. Motorul si transmisia vor ramane neschimbate. Vom avea parte de acelasi motor V6 de 3.5 litri cu o transmisie automata cu 6 trepte.

Noutatea principala e reprezentanta de TRD Desert Air Intake, un fel de snorkel, despre care Toyota garanteaza ca va ajuta atunci cand praful va deveni o problema si va prelungi viata filtrului de aer.

Noile amortizoare Fox ofera 8 zone de bypass intern in fata si 11 zone de bypass in spate. Asta înseamna ca amortizoarele sunt capabile sa se adapteze automat la diferite conditii si sa devina mai rigide cu cat compreseaza mai mult. Amortizoarele din spate au, de asemenea, un rezervor la distanta pentru a stoca ulei suplimentar.

Modelul prezentat joi la Chicago pastreaza anvelopele Goodyear Wrangler Kevlar.

Toyota scoate artileria grea: 3 modele off-road prezentate la Chicago toyota-praf

2019 TOYOTA TUNDRA TRD PRO

Versiunea TRD PRO revine dupa un an in care n-a fost disponibil. Dar nu va asteptati la un model complet schimbat, pentru ca acesta e bazat pe generatia curenta a Tundrei si sub capota gasim acelasi motor V8 de 5.7 litri, cu o transmisie automata cu 6 trepte.

Tundra primeste amortizoarele Fox de 2.5 inch si utilizeaza aceleasi arcuri pe spate care se gasesc in prezent pe modelul Tundra TRD Off-Road. Specificatiile sasiului ramân în mare parte aceleasi cu cele ale modelului 2017 Tundra TRD Pro.

Jantele vor fi unele BBS de 18 inch, mai usoare cu 1.5 kilograme/roata fata de orice alte jante de dimensiuni similare. Noile jante vin insotite de anvelope all-season Michelin.

Toyota scoate artileria grea: 3 modele off-road prezentate la Chicago toyota2

2019 4Runner TRD Pro

Cel mai mare dintre cele trei modele prezentate joi e 4Runner, care a fost inaltat cu 1 inch si a primit un portbagaj pentru plafon. Si cam atat cu diferentele vizibile fata de modelul precedent.

La fel ca si la versiunea Tacoma, pe modelul 4Runner TRD Pro regasim un skid plate inscriptionat cu literele TRD.

La incaltari avem jante de aliaj TRD de 17 inch, cu anvelope all-season Nitto Terra Grappler.

Toyota scoate artileria grea: 3 modele off-road prezentate la Chicago toyota3
TRD, care provine de la Toyota Racing Development, a introdus gama TRD Pro in 2014, cu autoturisme off-road vandute direct din fabrica.

Preturile pentru cele trei modele vor fi anuntate ulterior.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.