Toyota B-SUV era anuntat pentru Geneva. Evenimentul a fost anulat din pricina COVID-19, iar lansarea amanata. Pana astazi. Cand modelul niponilor, botezat Yaris Cross, a fost prezentat online.

Avem de-a face cu un Yaris cu garda la sol mai mare si cu un exterior care imbina elementele modelului de clasa B si de la RAV-4. Este al doilea produs pe platforma TNGA-B, beneficiaza de tractiune integrala si propulsie hibrid. Si este destinat pietei europene.

Dimensiuni sub C-HR

Toyota Yaris Cross este cu 240 mm mai lung decat hatchback-ul (4.180 de mm), mai lat cu 20 mm (1.765) si mai inalt cu 90 (1.560 mm). Ampatamentul ramane la aceeasi valoare, 2.560 mm. In schimb, normal, garda la sol creste, valoarea fiind de 30 mm. Altfel, modelul este pozitionat sub C-HR. In cazul acestuia valorile sunt 4.390 x 1.795 x 1.565 x 2.640 mm.

In ceea ce priveste designul, rivalul unor modele precum Nissan Juke sau Ford Puma sugereaza clar imaginea de SUV. In plus, constructorul a anuntat ca modelul Toyota B-SUV urmeaza sa fie comercializat din 2021 are jante pana la 18 inch. Si va beneficia, in oferta, si de o culoare speciala, Brass Gold.

Date putine despre habitaclu

Informatiile despre interior urmeaza sa fie completate in timpul anului. Se observa insa deja ca se merge pe reteta ultimelor modele, cu plansa de bord digitala, si monitor central care suporta macar Apple CarPlay.

Toyota B-SUV a prins viata sub numele Yaris Cross Toyota-B-SUV_6-1024x577

Fata de Yaris, descoperim o consola centrala reproiectata, panouri noi pentru usi si alt design al panoului de bord. Evident, un plus se inregistreaza la capitolul spatiu. Toyota Yaris Cross, spun oficialii, va beneficia de sistem de rabatare a banchetei spate 40:20:40. Ca si de hayon actionat electric si de elemente speciale la nivelul portbagajului. Ne referim la carlige de prindere si podea a carei inaltime poate fi modificata.

Sistem de propulsie hibrid

Toyota Yaris Cross va beneficia de sistem de propulsie hibrid. Acesta este compus dintr-un motor natural aspirat cu 3 cilindri de 1.5 litri (91 CP) si unul electric, cu variator mecanic. Puterea totala este de 116 CP si este livrata pe puntea fata sau catre toate rotile, prin sistem AWD-i.

Sistemul AWD-i este mai compact si mai usor decat cele mecanice. El include un alt motor electric pe puntea din spate, care produce 5.3 CP si 52 Nm. Sistemul directioneaza cuplul catre puntea spate la pornirea de pe loc si atunci cand sunt conditii de aderenta redusa.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.