SUV este segmentul cel mai dinamic al pieței auto mondiale, iar Salonul Auto de la Shanghai demonstrează din plin acest lucru. Vom trata, separat, modelele relevante. Dar cum lista de noutăți este extrem de lungă, vă oferim, pe scurt, informații și despre celelalte noutăți din cadrul evenimentului.

Toyota bZ4X Concept

Este prototipul primului electromobil Toyota dezvoltat de la zero! Un crossover care poartă deocamdată denumirea bZ4X Concept, dezvoltat în parteneriat cu Subaru. Mașina este parte a unui mare plan de ”electrificare” ce va cuprinde lansarea a 15 modele cu zero emisii până în 2025, sub brand-urile Toyota și Lexus. Dintre acestea, zece vor ajunge în Europa și șapte modele vor fi lansate în seria “bz” de la Toyota.

Literele “bZ” din denumire vor fi folosite pentru toate modelele din noua familie de maşini care se vor baza pe platforma e-TNGA și provin de la sintagma “beyond Zero” (dincolo de zero), cu referire la emisiile zero de carbon în atmosferă. Cifra “4” ne spune despre poziția modelului în ierarhia familiei. Iar “X” că este un crossover.

Printre caracteristicile platformei se numără un mecanism de direcție fără conexiune mecanică roţile (steer-by-wire). Ca și panouri solare folosite drept soluţie alternativă pentru a reîncărca bateria.

Volkswagen Talagon

Volkswagen SMV Concept, care a fost prezentat la ediţia anterioară a Salonului Auto Internaţional de la Shanghai, s-a transformat în noul Talagon – cel mai mare SUV din istoria mărcii. Pentru că lungimea sa este de 5.152 mm, depașind Teramont, care măsura 5.039 mm.

SUV, segment în vogă și la Shanghai SUV-VW-Talagon-1024x576

Designul interior are o conexiune strânsă cu cel al noului Golf. Există o abundență de suprafeţe lucioase, un ecran multimedia de 8.0 inci, un joystick mic drept levier al cutiei de viteze și un panou de control a climatizării sub forma unei benzi cu butoane tactile. Restul sistemelor şi setărilor se accesează prin sistemul multimedia.

Versiunea de bază are un 2.0 TSI cu patru cilindri (186 CP) și tracțiune față, versiunea de mijloc acelaşi motor cu 220 de cai putere și tracțiune integrală, iar cea de top vine cu AWD şi un VR6 turbo (seria EA390) de 2.5 litri (299 CP). Toate propulsoarele sunt cuplate la cutii DSG cu şapte trepte şi dublu ambreiaj.

Volkswagen ID.6

SUV, segment în vogă și la Shanghai SUV-VW-ID.6-1024x653

Volkswagen ID.6 este un SUV electric destinat exclusiv pieței din China. Este dezvolta, ca ID.3 și ID.4, pe arhitectura MEB, și este cu 30 de centimetri mai mult decât ID.4. La 4,88 metri poate găzdui până la 7 pasageri. Modelul beneficiază de un display central de 12 inch, tehnologia I.D Light, Head-Up Display cu realitate augmentată.

Este disponibil în variantele ID.6 X și ID.6 Crozz, ambele produse în China. Motorizările ajung până la 305 CP, iar bateriile sunt de 58 kWh și 77 kWh. Autonomia maximă este între 436 și 588 de kilometri.

Honda SUV e:prototype

Honda SUV e:prototype este o evoluție a lui E:Concept, conceptul SUV prezentat anul trecut la Beijing. Modelul, destinat pieței chineze, urmează să apară anul viitor. El va îngloba sistemul Honda Connect de a treia generație. Unul care urmează să fie integrat pe viitoarele modele din gama Honda în a doua parte a anului.

SUV, segment în vogă și la Shanghai Honda-SUVe-prototype

Mazda CX-30, SUV exclusiv pentru China

Este doilea model cu zero emisii din portofoliul constructorului, după MX-30, și este varianta electrică a lui CX-30. Se va comercializa exclusiv în China, beneficiază de arhitectura lui MX-30 și beneficiază de sistemul e-SkyActiv.

SUV, segment în vogă și la Shanghai SUV-Mazda-CX-30-EV

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.